- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Franklin
addikt
Goa zenét már kb. 96-97 óta hallgatok (csak akkor még nem tudtam, hogy az).
Főleg itthoni zenehallgató vagyok, első goa partin 2004-ben voltam. Második goa partin a 2009-ben Ozorán voltam. Harmadik goa partin 2010-ben voltam, egy kis buli volt Pest mellett. Ozora sajnos kimaradt akkor.
A két utóbbit összehasonlítva ég és föld a különbség. Amik miatt nagyon-nagyon megszerettem Ozorát, azokból szinte semmi sem volt ott a 2010-es bulin. Csak a zene. Azt meg tudok hallgatni itthon is.
Szóval abban egyetértek, hogy nagyon rossz irányba ment az egész goa kultúra. Ozorán kb. 90%-ban külföldiek voltak. Talán attól volt az egész teljesen más.
Az biztos, hogy ha legközelebb goa partira vágyom, akkor Ozora vagy semmi :-)
-
vikvuk
senior tag
nekem bejön, mint zene
a hozzá társított ideológiák nem érdekelnek -
FPéter
aktív tag
Mivel sose hallgattam zenét és sose értettem a művészeteket, az ilyen írások után mindig olyan mintha valamilyen másik bolygóról olvastam volna. Persze ez nem a ti hibátok, csak gondoltam megjegyzem
-
tildy
nagyúr
Ha már magyar népi elemes goa: hungarian folk freak.
Bár ez nem annyira goa, ez egy (szerintem kritikán aluli) killer-minimal, Shpongle után szégyen volt ilyet hallani Ozorán.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Egy méltatlanul elfeledett mozgalomra szeretném felhívni a figyelmet
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!