Új hozzászólás Aktív témák

  • MCBASSTION

    aktív tag

    válasz Meteorhead #55 üzenetére

    speciel winen is kell (gondolom) luxrayhez boost lib, nem? hat azt honnan szerzed? ja, hogy adjak hozza, hat akk inkabb gondolkodj el azon h linuxon miert nem adjak hozza? talan mert akinek kell az ugyis fordit.
    a fos build system az egy mas dolog, de hat ez van...

    azert ha fejlesztettel win32 apira akkor tudod, hogy van ami nem kompatibilis visszafele, nem veletlen van ahol kiirjak h vista+, vagy win7+ a progi.
    nekem ilyen teren linuxxal az a problemam, hogy nincs egy egyseges, mindenre kiterjedo api, mint a win32, hanem a specialisabb dolgokkal mehetsz szopni a distro specific dolgokkal.

    linux alatt (meg win meg mac alatt is) van sfml, ami pont arra jo, hogy ezeket 'elrejtse' a programozo elol, ne kelljen a cross-platform apikkal szopni, hanem lehessen siman hasznalni pl a 3d-s hanglejatszast v akarmit.

    ha opengl-t hasznalsz, akkor nyilvan tudsz rola, hogy glsl-ben van core meg compatibility profile, illetve az opengl kontextust is lehet core/compatibility, illetve forward compatible modon krealni. Innentol kezdve amit irsz az hulyeseg, mivel a regi cuccokat ilyenkor nem is lehet elerni (nem fordul le a progi), illetve a glsl compiler is minimum warningot ad.

    linuxra jatekot fejleszteni egyaltalan nem kin, ha a megfelelo libeket hasznalod (lehetoleg cross platform), es sajat .so fileokat tartasz (vagy statikusan linkelsz). Itt inkabb a fejleszto lustasagarol inkompetenciajarol van szo...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés