Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem sikerült jó sok furcsaságot összeírnod.
Az OpenGL-t rengeteg helyen használják, nem kimondottan a játék az elsődleges célpont. Ezt próbálják neked elmagyarázni, sikertelenül.
A Mantle kitétele a GCN, nem az AMD processzor. Az AMD írta, nem köteles bármit figyelembe vennie. Az Intel fordítói ugyanilyenek.
Az OpenGL egy nyílt forráskódú, ingyenes API, nem vetheted össze sem a DX-szel, sem mással. Gagyinak kicsit sem nevezhető, az idő lassan eljár felette, most frissítik. Mivel rengeteg helyen használják (sokkal több helyen, mint a DX-et), nem úgy van, hogy gondolnak egyet, aztán 2 perc alatt átírják."Oda kellene visszajutni, hogy ha a GPU kap egy hardveres utasítást, akkor azt a gyártójától függetlenül képes legyen végrehajtani. Minden szoftveres megoldás kizárólag lassít, függetlenül a szoftvertől, hiszen azt máris fordítani, értelmezni kell. Sajnos az erre képes programozókból már nincs túl sok."
Tekintve, hogy a processzoroktól teljesen eltérő módon fejlődtek a GPU-k, ez egy teljesen lehetetlen elképzelés. Ellenben alacsony hozzáférésű API-k ezt a kérdést javarészt megoldják.szerk.: Uhh, bakker, mire elküldtem, jó sokan megelőztek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És melyik GPU-t választod, vagy választja a piac, mert ha mondjuk a Pitcairnra írnak programot, ami mellesleg megoldható, akkor csak a Pitcairnon fog futni. Ha veszel új GPU-t már nem futtatható az alkalmazás. Egyszerű úgyis mindenki lecseréli. A low-level API-k, mint a Mantle pont azt kezdeményezik, hogy az egész legyen többé kevésbé egy shader fordító, a programozó pedig megírja az alkalmazásban azt, ami régen a driverben volt benne.
De nem baj, ha hardveres szintű elérést szeretnél. Erre találták ki a konzolt. PC-n viszont ilyen sosem lesz.
-
pakriksz
őstag
Ilyen amikor a hozzá nem értés erős magabiztossággal társul(és frusztrációval hogy neked nem megy)
Gondolom azt sem tudod hogy mi az draw call, hogy eszik e vagy isszák, életetben nem készítettél 3d modellt(vagy nézted mivel jár az, hogyan kell optimális modellt készíteni), vagy néztél bele egy játékmotor működés. Azért próbálj egy FSX vagy ARMA szerű játéknál pár configot, egészen meglepően a az erősebb cpu sokkal többet fog dobni a teljesítményen mint egy erősebb gpu. Na vajon miért? Hát persze mert cpu limites mindig, minden nagy területet megjelenítő játéknál így van.De azért pár teszt is: [link]
Nézd csak hogy gyorsult az i7-es config, főle 2 gpu-val! Hogy lehet ez ha nincs cpu limit?

Mellesleg i3 és i5-el is javul, thief-ben is.
Még jó hogy a thief-ben nincsenek egetrengető különbségek, hiszen gyakorlatilag egy cső játék, látótáv alig van, így nem is kell sok objektumot megjeleníteni-> kisebb az esély arra hogy az API cpu limitet érjen el.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- Samsung Galaxy A35 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Nuki Smart Lock Ultra okoszár
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R7 8700F 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900XT 20GB Be quiet Pure Base 500FX EVGA750W
- Xiaomi 15 / 12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Gondolom azt sem tudod hogy mi az draw call, hogy eszik e vagy isszák, életetben nem készítettél 3d modellt(vagy nézted mivel jár az, hogyan kell optimális modellt készíteni), vagy néztél bele egy játékmotor működés. Azért próbálj egy FSX vagy ARMA szerű játéknál pár configot, egészen meglepően a az erősebb cpu sokkal többet fog dobni a teljesítményen mint egy erősebb gpu. Na vajon miért? Hát persze mert cpu limites mindig, minden nagy területet megjelenítő játéknál így van.

