Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Miért úszta meg Albert Speer? (Reagálás a Telex cikkére)
- gerner1
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- hmzs: Fujitsu Futro S920 csúcsra járatva
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
oda van írva hogy milyen beállításokon fut, a grafikai preset-ekbe minden beletartozik, az AA és az aniso is... kb minden játéknál ez van. Ahol nem lehet tudni mik a pontos beállítások azt custom-nak szokták nevezni, nem ultra-nak meg high-nak... Egyébként kisebb grafikán még többet gyorsult volna...
De értem én kitaláltad hogy a mantle nem jó, és aki az ellenkezőjén állítja az mint kamu

Biztos az m$ is azért kezdte el a dx12-t fejleszteni, mert a mantle alaptalan marketingcucc... -
pakriksz
őstag
Mert nem értelmezted mit írtam. Nem ellentmond hanem alátámaszt. Mantle és dx12 alatt nem fog kelleni nagy cpu erő, de a mai hulladék apikra kell, éppen ez a baj velük, pazarolnak, fölösleges dolgokat csinálnak ráadásul max 1 szálon. konzolokon meg ugye rég olyan közvetlen (sőt közvetlenebb) gpu elérés van mint a mantle vagy a dx12. Ezért rúgott bele az amd az API-kba a mantle-vel.
-
pakriksz
őstag
Ilyen amikor a hozzá nem értés erős magabiztossággal társul(és frusztrációval hogy neked nem megy)
Gondolom azt sem tudod hogy mi az draw call, hogy eszik e vagy isszák, életetben nem készítettél 3d modellt(vagy nézted mivel jár az, hogyan kell optimális modellt készíteni), vagy néztél bele egy játékmotor működés. Azért próbálj egy FSX vagy ARMA szerű játéknál pár configot, egészen meglepően a az erősebb cpu sokkal többet fog dobni a teljesítményen mint egy erősebb gpu. Na vajon miért? Hát persze mert cpu limites mindig, minden nagy területet megjelenítő játéknál így van.De azért pár teszt is: [link]
Nézd csak hogy gyorsult az i7-es config, főle 2 gpu-val! Hogy lehet ez ha nincs cpu limit?

Mellesleg i3 és i5-el is javul, thief-ben is.
Még jó hogy a thief-ben nincsenek egetrengető különbségek, hiszen gyakorlatilag egy cső játék, látótáv alig van, így nem is kell sok objektumot megjeleníteni-> kisebb az esély arra hogy az API cpu limitet érjen el.
-
pakriksz
őstag
Ezt a marhaságot honnan vetted? hol ront a mantle grafikai teljesítményt?
De bizony a mantle egy átfogó grafikai megoldás, nem trükk, hanem fejlődés, ugyan azt adja amit a dx12 és az új opengl fog.
Mondok még egy szomorú dolgot, bizony vannak olyan programok ahol egy i7 is vastagon cpu limites a jelenlegi apikkal, de 2 gpu mellett szinte mindben.
Emellett a fejlesztők dolgát is megkönnyítené, már ha nem kéne a jelenlegi directx(vagyis a csúcscpu-k) képességeinél megállni (~3000 draw call), mehetne több objektum, nagyobb látótávolság, kevesebb odafigyeléssel a modellezésnél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Gigabyte alaplap topik
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Ipari mennyiségű szuperszámítógéppel dagasztaná az AI lufit az USA
- Linux kezdőknek
- One mobilszolgáltatások
- Elemlámpa, zseblámpa
- Küszöbön az androidos PC-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- LED világítás a lakásban
- További aktív témák...
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 NITRO+ - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- ASRock RX 9060 XT 16GB GDDR6 Challenger OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 PURE OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- ASUS DUAL GeForce RTX 5060 Ti O16G
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3121, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Graphite 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3739
- Samsung Galaxy Z Fold6 ,Navy ,120 Hz AMOLED dupla kijelző, Snapdragon 8 Gen 3,12/512 GB,2027. 07. 11
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3172
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Gondolom azt sem tudod hogy mi az draw call, hogy eszik e vagy isszák, életetben nem készítettél 3d modellt(vagy nézted mivel jár az, hogyan kell optimális modellt készíteni), vagy néztél bele egy játékmotor működés. Azért próbálj egy FSX vagy ARMA szerű játéknál pár configot, egészen meglepően a az erősebb cpu sokkal többet fog dobni a teljesítményen mint egy erősebb gpu. Na vajon miért? Hát persze mert cpu limites mindig, minden nagy területet megjelenítő játéknál így van.
