Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bekő Tóni

    tag

    válasz Amur #28538 üzenetére

    Hello,
    A buggy nem a felfüggesztés-tuning miatt válik ingataggá. :N Alapon ugyanolyan himbilimbi.
    Ha tuningolod a rugókat, jobban fog tapadni, kevesebbet farolgat, nő a kanyarsebesség (0-ról 4-es szintre tuningolva a +10, 15 km/h-val gyorsabban bevehetők a derékszögű utcasarkok).
    Ettől aztán hangsúlyosabbá válik a 4-kerék meghajtás fizika, amit többen nem szeretnek (pl. én sem, mert 4 kerék-kormányzást érzek ki a 4 hajtott kerekes kocsiknál).
    És akkor emiatt néhányan kihagynak kezelhetőséget érintő tuningokat mert egy buggy-ban egy könnyű utcai autót keresnek. :U
    Pedig ez a játék legzseniálisabb autója, tessék elfogadni olyannak, amilyen. :)
    A tuning meg egyszerű: mindent meg kell venni. Aztán balanszolással mehet a személyre szabás.

    CTF-re szerintem nem a legjobb, mert a kiálló kerekek miatt el-elpattog ha az ellenfelek hozzádérnek. Meg a falakon se tudod emiatt rendesen megvezetni ha üldöznek, zászlóval a hátadon. Nem beszélve a képességéről az előrefelé bukfencre, amit - ha ügyes vagy - egy vészfékezéssel is össze tudsz hozni teljes tuningnál.

    A nagyobb -Falcon- driftkocsi erősebb (sztem jobb) -az addig driftel amíg el nem veszed a gázt. A Toxico-t töbebt kell rángatni, állandóan figyelni kell arra nehogy betapadjon.

  • Gaz 78

    aktív tag

    válasz Amur #28538 üzenetére

    a cl 6-os "falken szerü" Stallion a jobb mert erősebb,én ezt használom. bár lehet mindegyik jó valahova... Hexan is van,de azt csak akkor használom ha mások is azzal mennek :s

    ..C-Racer jól megy tuningolt futókkal,lehet a Buggy lesz az bár az itt nekem nincs ..szerintem tuningold a futóját mindenképpen jobb lesz a vas!

Új hozzászólás Aktív témák