Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dokar

    addikt

    válasz PaJa1 #16886 üzenetére

    Nahát van egy motorosunk is. :D
    Bár én nem nagyon komálom a motorosokat, mert állandóan el akarják üttetni magukat és nagyon hangosak. Egyszer beállt mellém lámpánál egy ilyen és húzott a csutkán egy keményet. Naná, hogy nálam meg le volt tekerve az ablak. Úgy megijedtem, hogy majdnem leugrottam a fékről és a kuplungról. Utána előrébb gurultam úgy, hogy az autó hátulja a motorosnál legyen. Mikor sárga lett a lámpa nyomtam egy kövér gázt süketüljön meg most ő is. Akkor még az autó alatt magas fordulatszámhoz való teljesen nyitott kipufogó rendszer volt. Katalizátor kiszedve, gázgyorsító a közép helyére... stb. A lényeg, hogy brutál hangja volt és még tudtam durrogtatni is. Bár azt most is tudom, csak a spéci katimat nem akarom tönkre vágni.

    Ugye tudod, hogy ebben az évben jön az NFS World Online, ami nagy valószínűséggel lemossa a PT-t. Továbbá jön az NFS Shift is, ami pedig kőkemény autóverseny szimulátor lesz. Jó lesz ha összekapja magát az Invictus/Aeria és durván ráfekszik a controllerek megfelelő támogatására és a grafika felturbózására. Azért vicces, hogy a tök régi videókártyámmal 1280x1024-ben minden opciót maxra állítva 80-90 FPS környékén játszom.

    Amúgy egy érdekes bug, nem mindig jön elő: ha fékezek és kézifékezek egyszerre és utána felengedem a féket, akkor sokszor a kézifék kis felold. Ekkor el kell engednem és újra lenyomni. Ki tapasztalta már ezt?
    Ja igen, röhej a köbön, erre azért figyelhetnének, a normál féket és a kéziféket azért használom egyszerre, mert így jobban lassít TA-ban a verda, amikor megyek a box utcában. Holott ez akkorra ökörség, mert a való életben, ha nyomsz egy padlót az üzemiféken, akkor nem fogsz jobban lassulni, ha behúzod a kézit is. :W

Új hozzászólás Aktív témák