Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Iron Funeral

    őstag

    válasz proof88 #11412 üzenetére

    Nem hinném, hogy feltétlen túl kéne hevülnie minden abroncsnak. Spában én pl. 108-110 fokon "tartottam" a lágy gumikat, szektortól függően. Suzukában igen durva túlmelegedés volt az első gumikon, azt hiszem olyan 130 fok felettiek voltak, aztán a versenyre (amin ugye nem tudtam részt venni :DDD ) módosítottam az első felfüggesztést és visszaestek a hőmérsékletek olyan 115 fokra, amik ugyan nem optimálisak, de a ha végig nézem a szezont akkor lett volna még pár pálya ahol örültem volna a csak 115 fokos gumiknak :DDD
    Én tudtam melegíteni a gumikat egyenesben FS08 alatt is, na nem nagyon de mondjuk 85-ről 90-re simán fel lehetett tornászni őket egy hosszabb egyenesben (mondjuk legyen a kínai pályának akármelyik egyenese, de Brazil pálya "Reta Oposta"-ja is jó volt erre a célra
    (omg mi ez a név egy szerencsétlen egyenesnek :DD )

Új hozzászólás Aktív témák