Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
knuckle
aktív tag
válasz bajnokpityu #111461 üzenetére
nem is az a lényeg, hogy bármi más bajt okozna, hanem hogy a komfortérzetet rontja, és zavar nem kicsit.
csak mondjuk nem tom mire alapozta ezt a kijelentését, mert az első szerelőm a cégnél lévő szerelőnk volt, aki a céges fábiát is csinálta, de annál pl nem volt ilyen jelenség, egy pici kottyanás sem volt benne.
és más szerelőtől sem hallottam még ezt a dumát, hogy jóvanazúgy, mer minden fábia ilyen...[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
veterán
válasz bajnokpityu #113912 üzenetére
CHHB, 3. generációs 2.0 TSI. Ez is tud többet fogyasztani
Pénteken 8,8 volt a Bp-Zeg, végig M7, 150-170 (pici 200).Szerk: sima Shell 95 benya, Budaörsön 307 Ft-ért tankolva.
@VR6: 100 km-re vetítve, vagy ezen az úton?
Előbbi esetben nagyon frankó![ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #113916 üzenetére
Tied csippelt, nem?
Volt nekem is Octi 1.4 TSI, olyan fél literrel kért kevesebbet, mint az öt követő Golf 6 1.4 TSI, mindkettő CAXA 122 lovas.
Nem sokallom ennek a fogyasztását, csak városban, rövid úton durva.
-
vendingo
veterán
válasz bajnokpityu #114005 üzenetére
Tudok én is ellenpéldát márkaszervizre. Ismerős vitte a frankó olajat, hogy azt tegyék bele, aztán hordós fost pumpáltak bele, a jó olajat meg elrakták maguknak.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
válasz bajnokpityu #114018 üzenetére
Ja gondolom a következő 4 millió kmre, nem?
Bárki ad bármilyen garanciát idehaza ha meg kell bontani valamit?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz bajnokpityu #114018 üzenetére
Passz. Azonnal nem megy tönkre a motor, én utána még egy évig, 20-22 k km-ig használtam, semmi baját nem tapasztaltam. Maga a cég 20 éve működik.
A diósembert nem szívlelem, index topikban gyűjti a kuncsaftokat, közben fikáz mindent és mindenki mást.
-
brumi1024
veterán
válasz bajnokpityu #114021 üzenetére
Oké, hogy drága, de ennyire? Mennyi kerül bele? Vihető saját dió? Mondjuk már nem aktuális a dolog.
bitpork: Elviszem én a diót, ha megpucolja.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #130288 üzenetére
Nem volt kímélve... Elég sok rövid városi út amikor A-ból sietni kellett B-be. Szóval nem éppen kímélőben volt használva. Mentségére szóljon, hogy csak kb 4 év után kezdte el csipegetni az olajat. 6 évesen már elérte az 1000 km / literes szintet. Akkor elszakadt a vezérlés és kukás lett a motor (szerencsére az már nem nálam).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #130291 üzenetére
A "doktorüzem" az ilyen sajnos. Az autó van értünk és nem fordítva szerencsére.
A turbós ezt nem tolerálja tudom, a szívó jobban de azzal kell főzni ami van.
Egy Mazda 6 2,5i-nek hidd el sokkal jobban örültem volna és tovább is bírta volna.mod:
8th: Igen. Azt viszont nem tudom mi van ha külön kéred, hogy ne frissítsenek...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz bajnokpityu #130803 üzenetére
Köszönöm a tippet.
Ma megnézek pár Jura gépet, és rákeresek amit javasolsz.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #130803 üzenetére
Egy kicsit túl gyorsan lefolyik
-
veterán
válasz bajnokpityu #130806 üzenetére
Vettem egy Saeco Exprelia-t [kép]
~4000 adag van benne.Jura F50-eket néztem, a Saeco finomabbat főzött.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #131004 üzenetére
Szted a '98-as mk1 puntónk hogy kapott műszakit....
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #131865 üzenetére
Az szül nehéz szitut, hogy pályán is lenne használva meg városban is. Na most 1.8 TSI azért kajál már rendesen városban (én kímélőben sem tudtam 10 alá vinni itt pesten igaz Superb volt ami azért jóval nehezebb mint egy Okti), bár pályára sokkal jobb mint az 1.4 TSI az nem kérdés.
Az a baj, hogy a legszemtelenebb fajta az 1.6TDI/1.4TSI-s cégessel nyomuló "top manager", ahhoz meg kell az erő, hogy gond nélkül ellépj tőlük. Tapasztalatom szerint olyan 160-as tempónál esik le nekik, hogy nem egy ligában autóznak veled.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #131873 üzenetére
Az a baj, hogy reggeli melóba járás és esti csúcsban hazajövetel lenne rendszeresen. Különben a 2.5i se enne 12 litert. Az 1.8 TSi amúgy ha nem bántod elég szerényen elvan. Országúton én is ilyen 7 körül eljártam vele lazán.
ßrainiac: Szemfüles vagy. Visszafelé fejlődöm.
lenko: Az nem fér bele a keretbe. Amúgy nem nekem kell, csak szócső vagyok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #131877 üzenetére
de nem csak ott lenne használva
Mert biza menni is kell autópályára.
Amúgy is szívóbenzin ritka mint a fehér holló...tehát szegény ember vizbű' főz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #131884 üzenetére
hát, két autó nem rentábilis sajna...
Se pénzügyileg (mert mégis kettőt tartok fent, tankolok, szerelek, kötök biztostást) és még ha azt mondom, hogy egy árából legyen kettő, akkor se nagyon tudok vele hol parkolni, ahol lakok eléggé teltház van (és finoman fogalmaztam)....szóval ezért agyaltam a 2.0TDi-n igyekszem nem megölni a DPF-et, jobban is megy, mint az 1.6 és talán nem nyírom ki úgy, mint egy 1.4 TFSi-t... (na, nem mintha abból is akkora lenne a választék, DGS-vel ugyebár )
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
i-sti
senior tag
válasz bajnokpityu #131886 üzenetére
Szintúgy.
1.4 MPI 55kw városban
2.0 TDI városon kívülNovum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #132394 üzenetére
Jó hát a TC-től ne is várj objektivitást. Már a Honda topikban is azon röhögünk, hogy minden használt autót keresőnek Hondát ajánlanak attól teljesen függetlenül, hogy mire kell neki autó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #132405 üzenetére
Hullaszállításra meg ott az Accord kombi. Le is fedtük a teljes piaci igényt.
mod:
A'szem be is zárhatjuk ezek után a milyen autót vegyek topikot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz bajnokpityu #132712 üzenetére
Láttam az AIDA-s sztorit Na fiatalság , lendület. Csak ott a fal
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz bajnokpityu #133899 üzenetére
Kell egy gumipogácsa a krokodilemelőre - különben roncsolhat - és nem a gyári emelőhöz kialakított ponton kell emelni a krokival, hanem ott, ahol a csápos (=ipari) emelővel kell.
-
Magnum_
nagyúr
válasz bajnokpityu #133910 üzenetére
mármint beljebb, befelé az alján?
I humbly and respectfully decline™
-
rob210
nagyúr
válasz bajnokpityu #133899 üzenetére
Lehet kapni hozzá profilos gumi betétet.
Én a lincosnál vettem, mert ez nekem is sok autónál gond volt.Renault power
-
veterán
válasz bajnokpityu #133910 üzenetére
Saabnál befelé és előre van az első tengelynél, ott így néz ki:
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #134058 üzenetére
Egy eset van. Hogy nem veszel ilyet.
-
gzbotii
nagyúr
válasz bajnokpityu #134060 üzenetére
Az egyik 1.9 liter (1896 ccm) hengurtartamu, a másik 2 (1968ccm)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #134060 üzenetére
Természetesen más a köbcenti:
1.9 1896ccm BKC / BXE / BLS
2.0 1968ccm- nem fogom soroli, mert sok van. wiki a barátod. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #134064 üzenetére
Csak a laikusok hívják így. Emlékszem, mikor találkozón ment a vita, hogy Kalandornak milyen színű az autója. Az asszony is másat mondott, Kalandor is(arany metál, homok színű, cappuchino), bitpork meg megkérdezte tőlem, mondom, olyan, mint az enyém, 9202.
-
i-sti
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #134067 üzenetére
AE a motor család, az utóbbi a motor kód.
-
veterán
válasz bajnokpityu #134423 üzenetére
Okay rosszul írtam, nem csillogásmentesítő, hanem tükröződésmentesítő bevonat. Lehet, hogy gagyi műanyag napszemüvegekre teszik, de műszerfalra / órára ritkán.
@molnarpeter: Touareg bengás V12-t nem tudok tankolni. . ill. a V10 egzotikusabb
Fortis Official Cosmonauts Chronograph; hobby darab, nem eladó.[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz bajnokpityu #135884 üzenetére
Használtautó... szerintem elsőként ott keres mindenki.
-
válasz bajnokpityu #135884 üzenetére
Nincs ilyen platform. A megcélzott közönség felé kell tudatosítani h nem bóvli.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #135884 üzenetére
Nem, sőt az aláírásodban is hirdetheted.
A neppereket nem úszod meg hahu-n de az fb csoportokban is ott vannak ugyanúgy, plusz ott is jön a mennyit engedsz a feléből... Szóval leginkább sehogy nem úszod meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
válasz bajnokpityu #138522 üzenetére
Szerintem ha 3 év alatt 90-ezret rakott bele, akkor évente 30 ezret ment. Aminek nagyobb az esélye, hogy pályán történt.
Főleg, hogy kinyírta a kettőstömegűt nem hiszem hogy olyan nagy padló-padló tipikus sofőr lett volna, hogy megölje a motort nagy fordulaton, agresszív vezetéssel.
Ha ez megnyugtatt leírom, hogy a mi használt autónknak mikor voltak németben a szervízei:2011 február 18 - 0 km
2012 február 1 - 31413
2012 december 3 - 61824
2013 szeptember 16 - 90871
2014 június 27 - 122557
2015 szeptember 13 - 152608Itt került hozzánk, amióta is 10-12 ezrenként kapja a #szarfoskasztrolt.
2016 január 26 - 164000
2017 február 5 - 175736Látható olajfogyasztás nincs.
11xxx km alatt MMI szerint hiányzót 1/6 rész a min és max között.Amint látható szarfos diesellel évente alig járunk 10 ezret.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
veterán
válasz bajnokpityu #165682 üzenetére
Kerestem, de nem találtam a cikk dátumát. Beleolvasva, ez a 7-es száraz kuplungos DSG-ről szól, nem az új 7-es olajosról. Szóval tippre bő 10 éves cikk.
-
válasz bajnokpityu #165695 üzenetére
A váltók nem VAG fejlesztések...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz bajnokpityu #165698 üzenetére
Félreértettél Pl a Teddyben és a Maxban Aisin váltó van. Ezek marha jók de az ZF által ajánlott 60k-s olajcsere periódussal eszemben az Aisin 20k-t ajánl.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz bajnokpityu #165704 üzenetére
Mert csak a német a szar.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bajnokpityu #165707 üzenetére
Felszereltséget a VIN számokból tudsz kinyomozni. 3 jegyű kódok.
-
newmoonlight
senior tag
válasz bajnokpityu #165709 üzenetére
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bajnokpityu #165712 üzenetére
VIN number decoder, a 3 betűs kódok alapján megmondja neked a felszereltséget.
-
K Norbi
addikt
válasz bajnokpityu #165878 üzenetére
Passatnál ajtó nyitáskor érződik a különbség.
Teljesen más anyaghasználat, beülsz minden porcikája minőség.
Simogasd végig az egész belteret, nyomkodj végig minden kapcsolót.Bár van aki ezeket nem látja.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz bajnokpityu #165880 üzenetére
Szedj ki egy Passat sofőr ülést és pl Kia ülést.
Nézd meg a sin szerkezetet.
Meg az egész rendszer működését, milyen anyagokat használnak.
Nyúzd le róla az üléshuzatokat, és nézd meg a vázat is.
Engem nem igazán nyűgöznek le amit látok.
Gagyi.Én csak azt mondom amit tapasztalok.
És ez még semmi
De inkább nem szítom a vitát..[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
ha tényleg jön, akkor elég kevés autó marad
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
Semmi bajom a Golf GTI (CHHB) fogyasztásával, tegnap is végig dögöltem autópályán, 8 egész kevéssel. Egy A4-ben biztosan szomjasabb egy hasonló motor, talán B9-ben nem.
Az más kérdés, hogy a termosztát-csere árából egy vatta új DPF-et veszek.(#165905) L1ZRRR: Ahogy írtam korábban, most mást szeretnék, mint Golfot. Illetve a CC-re írtam, hogy számomra nem praktikus egy 4 ajtós "kupé". Főleg kombi vagy szép szedán.
(#165907) i-sti : Szép ótó. A Vmax-szal van pici problémám.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
Angliaban is ramentek egy eve, de igy is atmennek, ha ott a palast es nem fustol. Sot, megirva is atmennek, ha jol van megcsinalva. Az autohoz nem nyulhatnak, meg a hutoviz sapkat se vehetik le.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #165913 üzenetére
78 ezer km-nél, 4 héttel a garancia lejárta után betojt. Típushiba.
Vízpumpa nélkül 260 e Ft-os ajánlatot kaptam, pumpával 300+ (@bitpork = ~ 1000 €). -
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #165919 üzenetére
A G7 GTI-n nem termostat van és nem is egyszerű alkatrész. Thermal management module. A vízpumpa is külön hajtással van.
Még mindig egyszerűnek tűnik?
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest