Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
nagyúr
válasz Uzmany #20463 üzenetére
mert önindítóval tudnál hazamenni ha elfogy a benzin
Viccet félretéve az 50Ah-elég szerintem nekem is az van a 44Ah helyett.
Exide-t javaslom minden képen gondozás menteset vagyél, bár lassan csak olyan lesz.
Ami még jó minőségű az a Banner és a Varta.
Nekem ezekkel van tapasztalatom.
A negatívokat meg nem írom le mert úgy is jönne valaki aki égig dicsérné azt amit én leszarozokRenault power
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz Uzmany #20778 üzenetére
Újkorától csinálta a nyikorgást, de olyan 10-15e km után kezdett alábbhagyni. Szal nem sokat kell kibírni.
Persze, az is lehet, hogy nem lesz semmi hangja, akkor örülés van. Meg volt "félnyikorgású" verzió is, csak enyhe fékezéskor csinálta....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Uzmany #22597 üzenetére
Amig működik a légkondi, addig nem kell piszkálni.
Ha valami gond van vele, akkor a gyujtás ráadása után tartani kell az ECON és a belső keringetés gombját kb 2 másodpercig, akkor kiolvashatod a hibakódokat. A meleg levegő gomjával válthatsz a következő hibára, ha több is van. Az összes kódot az ECON hosszabb lenyomásával törlöd. A hibakódra van program ami a számsorból dekódolja a hibát.
Ha tartod a ventillátor lassitó + a hideg levegő és az econ gombot egyszerre, akkor ki lehet olvasni az egyes szenzorok által mért értéket. Hideg, meleg gombokkal lehet csatornát váltani.
Az egyes csatornák jelentése:
2 actual value feeler virtually # actual VALUE sensor virtual
3 actual value of interior feelers console # actual VALUE internal sensor CONSOLE
4 actual value outside temperature feeler wasserkasten # actual VALUE outside temp sensor water reservoir
5 actual value outside temperature feeler bumper # actual VALUE outside temp sensor more bumper
6 actual value blowing out feeler floor space # actual VALUE bloweroutlet sensor footspace
7 actual value blowing out feeler Mannanstroemer # actual VALUE bloweroutlet sensor dashboard
8 display CHECKS #
9 actual digital value answering potentiometer temperature flap # actual digitally VALUE feedback potentiometer temp valve
10 debit digital value temperature flap # set digitally VALUE temp valve
11 actual digital value answering potentiometer A/C flap
12 debit digital value A/C flap
13 actual digital value answering potentiometer Fuss/Def. Flap
14 debit digital value Fuss/Def. Flap
15 actual digital value answering potentiometer ram air flap
16 debit digital value ram air flap
17 driving speed (km/h) 16
18 actual value of the blower voltage (volt) 19 desired value of the blower voltage (volt)
20 actual value of the compressor/on-board voltage (volt)
21 amount of of low-voltage events (not volatile)
22 switching status of the high pressure feeler
23 number of high pressure events (volatile)
24 number of high pressure events (not volatile)
25 A/D value kickdown switch
26 A/D value hot light
27 engine speed
28 compressor number of revolutions
29 coding
30 software-Version
31 software index of
32 potentiometer error counters temperature flap of
33 potentiometer error counters A/C flap of
34 potentiometer error counters Fuss/def. Flap of
35 potentiometer error counters ram air flap
36 temperature flap impact coldly
37 temperature flap impact warmly
38 A/C flap impact closed
39 A/C flap impact openly
40 Fuss/Def. Impact Def folds.
41 Fuss/Def. Impact foot
42 ram air flap impact on
43 ram air flap impact folds to
44 operating cycle counters
45 interior temperature counted (Nine) dig
46 outside temperature filtered °C
47 outside temperature not filtered °C
48 ECOR of
49 error counters Tachosignal
50 service life in min
51 engine temperature °C
52 compressor power-off conditions (appendix)
53 display more actively el. Outputs x x compressor circulating air valve x water valve
54 rule code digit
55 outside temperature °C of
56 interior feelers virtually °C of
57 interior feelers console °C
58 temperature wasserkasten °C
59 temperature bumper °C of
60 blowing out feelers floor space °C of
61 blowing out feelers Mannanstroemer °C
62 sun intensity W/m2 3
63 sun intensity filtered W/m2
64 delta exhaust rise
65 delta A/C flap shift
66 time constant 1.8 seconds of
67 cold weather starting correction
68 max. correcting variable for i or sectionsection section of
69 actual value blowing out feeler foot (cnts)
70 desired value blowing out feeler foot (cnts)
71 deviation (Epsilon)
72 proportion (+heizen - cool)ECON rövid lenyomásával elhagyod a diaknosztikai módot.
Remélem elég konkrét.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Uzmany #22601 üzenetére
Alap állapotba kell állitani a csappantyúkat, nekem is csinálta. Ehhez már kell a diaknosztikai kábel. Nem volt cserélve akksi? Akkor szokott elállitódni. Annyi az egész, h a teljesen nyitott és teljesen zárt értékeket kell adoptálnia a vezérlőegységnek, és megszűnnek a hangok. Legalábbis a hangok ezt mondták.
-
Manitou
veterán
válasz Uzmany #22998 üzenetére
Egy 14 éves Nissan Almera. Ha másik tárcsaméret lenne elöl (232mm-es), akkor ahhoz lett volna greenstuff. Sokáig azt hittem nekem is csak 232-es a tárcsa elöl, aztán kiderült mikor pontosabban megmértem hogy az enyém már a faceliftes 247-es. Ha ABS is lenne benne , akkor 252-es tárcsa kéne rá. Úgyhogy maradt a normál EBC Premium tárcsa + a Blackstuff. De álítólag ez is nagyon durván fog, ráadásul nagyon tartós is.
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #24407 üzenetére
Meglehet, de nem száguldozni kell.
Ettől függetlenül köszi.
eddie17
..arra készülj fel, h azokban a motorokban piszok sok km van. Minimum 4-500k +, bármit mutat az óra. Ha, többet megnézel már frankón be lehet lőni az autó futását.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
petymeg
addikt
válasz Uzmany #28429 üzenetére
Ha a benzines 1.6-ra gondolsz, akkor nekem Octiban van 1.6 102 LE-s. 140 az sima utazósebesség meg se kottyan neki, csak szomjas de nagyon.
[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Uzmany #28930 üzenetére
Az már akkor beváltnak nyilvánítható.
Hááát, néha azért elgurul a gyógyszer, és mint a szólás is tartja, nem csak a gázt kell tudni nyomni, hanem megállni is. Kevés lenne nekem a zöldTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
-
válasz Uzmany #103891 üzenetére
A topik TIRjét olvasd meg, ott van az összes motor rákfenéje!
Mennek 160-t kényelmesen. Nekem 140nál kb 2500-t forog, de ugye 3.0 cr- ha hosszú a váltója akkor nem nagyon száll el a fordulat.Morris: ugye ugye csak körül kell kérdezni? Ezt üzenem mmdms-nek is
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
veterán
válasz Uzmany #106190 üzenetére
1.4 TSI-t én 5W-30-cal használtam (Castrol Edge); utólag azt mondom, hogy érdemes lett volna kipróbálni 5W-40-nel is - a nem longlife szabványúval. Talán ritkábban indult volna csörögve, a feszítő elereszti az olajnyomást.
VR6 téma: 1x vezettem G3-ban, nagy csalódás volt. Astra F GSi 16v érzésre csúnyán megkajálta volna. (Nem volt egy tip-top autó, gondolom a technika is le volt fingva.)
-
válasz Uzmany #106254 üzenetére
Ha használod a keresőt, gyorsan kiderül
http://prsearch.planetvag.com/Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Uzmany #109924 üzenetére
Szia!
Motorkód nélkül nehéz konkrétat mondani (gyáriszám)
A szilentek a futómű alkatrészeit hivatottak a bódéhoz és egymáshoz csatlakoztatni, a bennük lévő gumma segítségével nyelve a rezgést és mozgásokat. Kikopáskor elállítódik a futómű és elnyalja a gumit. Az erősített, drágább, de jobban bírja időben az azonos terhelést. Igen, nem árt egy állítás is a csere után.A váltódról nem írtál semmit, pedig csak ennek tudatában lehet megmondani a csereciklust. Bármilyen olaj jó bele, ami teljesíti a gyártó előírásait.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest