- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MFM HDD beüzemelése 25 év után
- TOTP generátor PHP-ra
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Most, h olvasom...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz #81556480 #45727 üzenetére
Betudod esetleg linkelni hogy milyen? Lehet jobban járok ha veszek egy olyat + bedobok mellé egy 19-es fejet mert ha az útszélén kell kereket cserélnem ezzel a gyárival nem igen fog menni.
mohabá 007: Értem és igazad is van csak én egyik kézzel húzom, másikkal pedig a fejet tartom a helyén hogy ne ugorjon le. Sarkítottam már le kerékcsavart pont ezzel a rúgjunk rá módszerrel, tudom mekkora szopás lesz belőle és nincs kedvem ismét átélni. Ha beférne egy keresztkulcs a pótkerék alá akkor az elég lenne de nem fér be rendesen. Ott kalamolna nekem menet közben amitől 5 perc után agyvérzést kapnék.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Bucy
aktív tag
válasz #81556480 #45727 üzenetére
Nekem egy ilyen van, igaz én 12-ért vettem. A vásárlás fő oka a variátor és egyéb főleg motor csavarok meglazítása volt, de eddig mindent le tudtam szedni vele, (Legdurvább R19 hátsóhíd anya volt.)
Meghúzni meg nyomatékkulccsal illik, mert főleg lemezfelni a sok túlhúzástól kinyúlik, majd ha már a kúp nem fogja teljesen a felnit jön a rezgés, majd a törés.
A normális gumisok és szervizek felénk egy kattanásig húzzák légkulccsal, majd nyomatékkulccsal húzzák le. Én nem is engedtem soha ráveretni légkulccsal, inkább lehúzom én kézzel a végén.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest