Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skylukos

    tag

    válasz Vhiktor #82869 üzenetére

    Igy 1 1/2 hónap után sikerült kb egy kompromisszumos beállítást találni az általad is írt logikával. Persze a feketékből nem szeretnék szürkét, mert pont azért vettem oled-et mert 95%-ban sötét környezetben nézem és imádom a valódi feketéket amik az lcd-ből hiányoztak. Az oled óriási kontrasztja néha szinte bántja az ember szemét, ezt nem akarom tompítani, mert akkor miért vettem oled-et, ezt meg kell szokni!
    Nekem fényerő hiányom nincs a c2-vel még nappali fényben sem. (Persze minden energia, meg oled védő vacak kikapcsolva!)
    A mai televíziózás legnagyobb hibája a nyersanyagok óriási különbségei, hdr és dv anyagoknál (az sdr-ről nem is beszélve) egy egy jelenet furcsa fény viszonyainál az ember sosem tudhatja, hogy a készülékének beállításai vagy éppen a kódolt streaming, vagy az alkotók furcsa elképzelése a hibás. Az fps problémákról most nem beszélek, mert az itt a forumon szinte csak engem zavar, pedig itt a legnagyobb hátrány manapság.

  • Northlorien

    tag

    válasz Vhiktor #82869 üzenetére

    A fehér mondjuk relatív, mert használnak alternatív whitepointot is sokan stúdiókörnyezetben. Professzionális fényelő monitorokhoz konkrétan van gyári ajánlás, alternatív fehér pontra. Illetve a gyári kalibrált módok sokkal használhatóbbak már, mint voltak régebben. A trónok harca éjszakai csatajelenete óta, szinte minden tv gyártó készít filmmaker módot - ezek nem tökéletesek, és kalibrációra szorulnak, de nem annyira drasztikus a helyzet mint volt. Illetve utómunka esetében is van amikor megemelik az oled feketéit 0,02-0,05-re, nemcsak az LCD-hez való közelítés, hanem a projektorok feketéi, és arányai miatt is.

Új hozzászólás Aktív témák