Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • daneel_hu

    addikt

    válasz Celtis #58946 üzenetére

    Volt.

    Az LG igazolást állít ki arról, hogy bevételezte a javíthatatlan készüléket a szerviz. (ez a valóságban azt jelenti, hogy vagy gazdaságilag nem éri meg nekik javítani, de ez egyremegy)

    Ezt az igazolást viszed vissza a kiskerbe, és ők rendezik le az eredeti vételár levásárlását avagy a pénzvisszatérítést. Aztán ők majd elszámolnak a gyártóval, ahogy írod.

    Tulajdonképpen az egész procedúra a gyártóval kezdődik hiszen jelzed a garanciális problémát feléjük. A gyártó kijön, megvizsgál majd igazolást ad ki.
    Aztán van dolgod a kiskerrel...

    Ugyanazt írjuk... szerintem.

    Nekem visszaadták volna a pénzt, de nem kértem.
    Új tévét akartam helyette... az lett.

    Természetesen a fenti verzió csak akkor lép életbe ha a gyártó nem tudja megjavítani a készüléket, avagy értelmezhető módon 1-2 alkatrész csere után a jelzett probléma továbbra is fennáll. Ha szimplán cserélt egy panelt, a probléma eltűnt, akkor abból sosem lesz készülékcsere vagy pénzvisszatérítés.
    De ha 3x cserélnek, az már gond. Akkor lehet kérni a szerződés előtti állapot visszaállítását szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés