Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Joshi

    titán

    válasz alaves #27205 üzenetére

    Kitérő választ adott a Sony. ;]

    "Érdeklődnék a következő hibajelenségek garanciális ügyintézéséről.
    - Egy pixel v. alpixel hiba esetén van -e panelcsere v. csereutalvány?
    - Ha bármilyen statikus elem helye ott marad az OLED kijelzőn (kifakul) van -e panelcsere v. csereutalvány?
    - Téglalap anomália esetén van -e panelcsere v. csereutalvány?
    - A vásárló által szubjektíven már nem tolerálható color tinting és/vagy vertical banding garancia időn belüli megjelenése esetén van -e panelcsere v. csereutalvány? Válaszukat előre is köszönöm."

    Kedves József,

    Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult!

    Ebben az esetben az egyik hivatalos márkaszervizünkkel kell felvenni a kapcsolatot, akik hivatalos szakvéleménye alapján kezdődne meg a probléma kivizsgálása, illetve javítása.

    Esete a következő esetszámmal lett nálunk regisztrálva: ... Ha további információra lenne

    szüksége az esettel kapcsolatosan, kérjük ne változtassa meg a címet a levélre való válaszoláskor,

    hogy ezáltal könnyebben kezelhessük azt.

    Tisztelettel,

    Anna
    SONY SUPPORT TEAM
    SUPPORT: http://www.sony.hu/support/hu
    Sony Europe B.V. Magyarországi Fióktelepe
    Váci út 144-150. - 1138 Budapest - Magyarország

Új hozzászólás Aktív témák