Egy katasztrófa az olasz autópálya-rendszer, de cserében kurva drága. Szintén Bibonéban voltam 2 hete, mondjuk Szlovénia felől, hogy minél kevesebbet kelljen olasz pályán menni (meg tőlünk közelebb is van arra). Szombaton menni finoman szólva nagy türelmet kíván...
Nagyjából úgy van, ahogy írtad, felhajtáskor kapsz egy cetlit, amit a szakasz végén odaadsz a faszingernek a bódéban és fizetsz. Szépen sorba állsz a cetliért is, meg a fizetésért is, mindkét helyen nagy dugó volt, értelemszerűen a cetlihúzás gyorsabb valamivel. Odaúton nem volt gond a cetlihúzással, mert az osztrák és szlovén irányból érkezők ott még nem egyesültek. A fizetéshez viszont kb. 1 órát araszoltunk. Hazafelé a cetlihúzás kb. fél óra, a fizetés is kb. fél óra, mivel ott is már szétvált a két fő irány. Az araszolás teljes káosz, egy zászlós faszi unottan próbál némi rendet varázsolni a maga mediterrán módján, de amúgy ha szerencséd van, jó sort fogsz ki, ha nem, megszívtad. Átengedni nem fognak, kivéve ha mazsola az illető és bealszik közben. 2-3 kapu működött irányonként a fizetősöknek, meg 1-2 Telepass-os. Ez édeskevés.
Egy dolgot tehetsz: nem szombaton mész.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford