Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- GoodSpeed: WindowBlinds 11
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
kreten67
senior tag
válasz
#72688384
#19985
üzenetére
Én maradnék inkábba táp hibánál, mert az új táp egy évig hibátlanul működött egy törött aljzattal? Igen előfordul az aljzat hiba, de az szemmel láthatóan kitört középpel mutogatja magát. Rengeteg fostalicska Lenovó Ideapad jön hozzánk javításra, de nem mondanám problémásabbnak a DC aljzatot, mint egyéb gyártók esetében, ellenben az új Dell és Hp 4mm-es centerpines smart aljzatával, amit nap mint nap cserélek, mert az valóban melléfogás lett.
Nem elképzelhetetlen a DC aljzat hiba, de ha nem látszik szemmel töröttnek, akkor esélyesebb a táp hiba, ráadásul ezt a TAB verziót elég szar szétszedni. -
válasz
#72688384
#19942
üzenetére
Hm ez tényleg fura eset, a normális dell szerviz nem utasít el. Az alaplapcserét meg nem is értem a szerviz részrészől.... butál mit meg nem akarnak tenni egyes szervizek. Én a HP (rögöhtem ki, mikor felhívtam, hogy ramot bővítenék meg ssd-t pavilion x360-14dh. erre az nem megbontható küldjem fel stb, a gar miatt. Mondom neki, nem gondolod, hogy 4 csavar miatt felküldöm...)
-
kreten67
senior tag
válasz
#72688384
#19940
üzenetére
Akkor te nem a Dell regionális szervízébe vitted, mert ott nem történik ilyen. Sajnos vannak köztes cégek és ott vannak problémák. Én a 4IG és a CHS alá tartozom és 15 év alatt néhány alkalommal utasítottunk el javítást (több ezer alkalomból). Küld ide hozzám a gépet, és simán javítom garanciába. Kihez vitted a notit garira?
-
kreten67
senior tag
válasz
#72688384
#19937
üzenetére
"a dell supportot akkor is elfelejtheted ha nem a te hibád, hát még ha a tiéd"
Ettől nagyobb baromságot még nem írtak le ide.
Konkrétan a Dell regionális szervizében dolgozom, és olyat is jóváhagy a vezetőség amit nem kellene. A törött kijelző és a folyadékkár, természetes, hogy nem garanciális kérdés, de minden egyéb probléma néhány nap alatt javítva van. A Dell az egyetlen akinek minden megyeszékhelyen van szervize és nem kell postázgatni a gépet. Nálunk az átlagos javítási idő 4 nap, de sok esetben 2 nap alatt itt az alkatrész. Mondj még olyan gyártót, aki a garancia lejárat utolsó napjaiban is, ha nem tudja 2 héten belül javítani a készüléket, akkor új gépet ajánl fel , vagy visszafizeti a teljes vételára. Melyik másik gyártó gépeit szerelgetheted otthon garanciavesztés nélkül? A Dell notebookjai semmivel sem jobbak a többinél, de a garanciális ügyintézése összehasonlíthatatlanul jobb a többinél. A Lenovo ideapad széria az, aminek gyakorlatilag nincs garanciája (TMX) pedig azoknál aztán valóban szükség lenne rá. -
tserrof77
őstag
válasz
#72688384
#19931
üzenetére
Erre írta:
"utána win7, teljesen jól használható, meglepően gyors ahhoz képest viszont mivel nem támogatott igy nincsenek frissitések. ráadásul semmiféle google oldal nem jön be a böngészőben mert a tanusitványokkal van problémája."
Egyetértek. Akkor leygen vinhét rókával. Vagy Opera.
-
tsiga18
tag
válasz
#72688384
#19855
üzenetére
Teljesen ugyanaz a 2 gép.
Lenovo g580 (azon belül is 20150 típus), CPU + RAM + HM76 chipset + GT635 2GB videókártya megegyezik. Unlockolt biost is ugyanazt ugyanabból a telepítőből tettem fel mindkét gépre. Amikor szét voltak szedve takaírtáson, néztem hogy az alaplap típus és revizió szám is egyezik. -
gregory91
senior tag
válasz
#72688384
#19626
üzenetére
Valahol a kommentednél lesz a megoldás:
"mindebből arra következtetek hogy be van ragadva a power gomb vagy folyamatosan a bekapcsoló gomb jelét küldi a lapnak a leöntött és ezért inditás után egyből ki is kapcsolja hiszen "azt nyomom neki".
Na DE:
A klaviatúra még mindig ragad?
A csatlakozók is tisztítva lettek?
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED monitor topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Horgász topik
- Apple asztali gépek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PlayStation 5
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS kijelző, I7-8565U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év gara
- Macbook Air 13" M1 A2337 2020 8GB Viseltes eszt. áll.
- Macbook Air 13" M1 A2337 2020 8GB Pixelhiba
- Macbook Air 13" M1 2020 (2021) A2337 16GB
- Acer Extensa 215-52 (2021) Megkímélt állapot, 1 TB HDD, dobozával!
- Apple iPhone 15 Pro Max 256 GB Natural Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Honor 200 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 155 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13505H, RTX 4060
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Ryzen5 4650U / 8GB DDR
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Hm ez tényleg fura eset, a normális dell szerviz nem utasít el. Az alaplapcserét meg nem is értem a szerviz részrészől.... butál mit meg nem akarnak tenni egyes szervizek. Én a HP (rögöhtem ki, mikor felhívtam, hogy ramot bővítenék meg ssd-t pavilion x360-14dh. erre az nem megbontható küldjem fel stb, a gar miatt. Mondom neki, nem gondolod, hogy 4 csavar miatt felküldöm...)

Pyttawrx
