Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- hege8888: Retro Kocka Kuckó harmadjára Hódmezővásárhelyen
- potyautas: Stand up és én
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kreten67
senior tag
válasz
#72688384
#19985
üzenetére
Én maradnék inkábba táp hibánál, mert az új táp egy évig hibátlanul működött egy törött aljzattal? Igen előfordul az aljzat hiba, de az szemmel láthatóan kitört középpel mutogatja magát. Rengeteg fostalicska Lenovó Ideapad jön hozzánk javításra, de nem mondanám problémásabbnak a DC aljzatot, mint egyéb gyártók esetében, ellenben az új Dell és Hp 4mm-es centerpines smart aljzatával, amit nap mint nap cserélek, mert az valóban melléfogás lett.
Nem elképzelhetetlen a DC aljzat hiba, de ha nem látszik szemmel töröttnek, akkor esélyesebb a táp hiba, ráadásul ezt a TAB verziót elég szar szétszedni. -
válasz
#72688384
#19942
üzenetére
Hm ez tényleg fura eset, a normális dell szerviz nem utasít el. Az alaplapcserét meg nem is értem a szerviz részrészől.... butál mit meg nem akarnak tenni egyes szervizek. Én a HP (rögöhtem ki, mikor felhívtam, hogy ramot bővítenék meg ssd-t pavilion x360-14dh. erre az nem megbontható küldjem fel stb, a gar miatt. Mondom neki, nem gondolod, hogy 4 csavar miatt felküldöm...)
-
kreten67
senior tag
válasz
#72688384
#19940
üzenetére
Akkor te nem a Dell regionális szervízébe vitted, mert ott nem történik ilyen. Sajnos vannak köztes cégek és ott vannak problémák. Én a 4IG és a CHS alá tartozom és 15 év alatt néhány alkalommal utasítottunk el javítást (több ezer alkalomból). Küld ide hozzám a gépet, és simán javítom garanciába. Kihez vitted a notit garira?
-
kreten67
senior tag
válasz
#72688384
#19937
üzenetére
"a dell supportot akkor is elfelejtheted ha nem a te hibád, hát még ha a tiéd"
Ettől nagyobb baromságot még nem írtak le ide.
Konkrétan a Dell regionális szervizében dolgozom, és olyat is jóváhagy a vezetőség amit nem kellene. A törött kijelző és a folyadékkár, természetes, hogy nem garanciális kérdés, de minden egyéb probléma néhány nap alatt javítva van. A Dell az egyetlen akinek minden megyeszékhelyen van szervize és nem kell postázgatni a gépet. Nálunk az átlagos javítási idő 4 nap, de sok esetben 2 nap alatt itt az alkatrész. Mondj még olyan gyártót, aki a garancia lejárat utolsó napjaiban is, ha nem tudja 2 héten belül javítani a készüléket, akkor új gépet ajánl fel , vagy visszafizeti a teljes vételára. Melyik másik gyártó gépeit szerelgetheted otthon garanciavesztés nélkül? A Dell notebookjai semmivel sem jobbak a többinél, de a garanciális ügyintézése összehasonlíthatatlanul jobb a többinél. A Lenovo ideapad széria az, aminek gyakorlatilag nincs garanciája (TMX) pedig azoknál aztán valóban szükség lenne rá. -
tserrof77
őstag
válasz
#72688384
#19931
üzenetére
Erre írta:
"utána win7, teljesen jól használható, meglepően gyors ahhoz képest viszont mivel nem támogatott igy nincsenek frissitések. ráadásul semmiféle google oldal nem jön be a böngészőben mert a tanusitványokkal van problémája."
Egyetértek. Akkor leygen vinhét rókával. Vagy Opera.
-
tsiga18
tag
válasz
#72688384
#19855
üzenetére
Teljesen ugyanaz a 2 gép.
Lenovo g580 (azon belül is 20150 típus), CPU + RAM + HM76 chipset + GT635 2GB videókártya megegyezik. Unlockolt biost is ugyanazt ugyanabból a telepítőből tettem fel mindkét gépre. Amikor szét voltak szedve takaírtáson, néztem hogy az alaplap típus és revizió szám is egyezik. -
gregory91
senior tag
válasz
#72688384
#19626
üzenetére
Valahol a kommentednél lesz a megoldás:
"mindebből arra következtetek hogy be van ragadva a power gomb vagy folyamatosan a bekapcsoló gomb jelét küldi a lapnak a leöntött és ezért inditás után egyből ki is kapcsolja hiszen "azt nyomom neki".
Na DE:
A klaviatúra még mindig ragad?
A csatlakozók is tisztítva lettek?
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS X571G (Core i5-9300H / Nvidia GTX1650 4GB / 16Gb / 256GB / 15,6" IPS / Win11) Garancia
- Lenovo L570 i7-7500u / 12gb ddr4/ 500gb Hdd / töltő
- HP Elitebook 840 G11 Ultra5 135U 16/512GB Garancia
- ASUS TUF Gaming F16 Laptop! i7-14650HX / RTX 5060 / 16GB DDR5 / 1TB NVMe! BeszámítOK
- Asus ROG Strix Scar 16 / 16" MiniLED / i9-14900HX / RTX 4090 16GB 175W / 32GB / 2TB + ROG extrák
- Apple Magic Mouse (USB-C) - Fehér
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen
- Samsung Galaxy Tab A9+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- magyar billentyűzet - 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - i9-14900HX, RTX 4080 - 4 ÉV GARANCIA!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Hm ez tényleg fura eset, a normális dell szerviz nem utasít el. Az alaplapcserét meg nem is értem a szerviz részrészől.... butál mit meg nem akarnak tenni egyes szervizek. Én a HP (rögöhtem ki, mikor felhívtam, hogy ramot bővítenék meg ssd-t pavilion x360-14dh. erre az nem megbontható küldjem fel stb, a gar miatt. Mondom neki, nem gondolod, hogy 4 csavar miatt felküldöm...)

Pyttawrx
