Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10501) opr válasza Moby (#10490) üzenetére


opr
veterán

Ketszer kuldte el ez a fos valamiert az elozo valasz elso vazlatat, ez a hsz ignoralhato...

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#10502) hombre[EU] válasza zozika84 (#10499) üzenetére


hombre[EU]
veterán

nincs benne semmi rizikó, nem akkora hülyeség. ha holnap eltūnne a ps store-ról a komplett activision akkor észre sem vennék a könyvelésben, kerekítési hiba.
csak egy warzone-t pótolni kell,mert egy ūr marad utána...na ez a nehezebbik része, mert dolgozni kell :D
azon is csodálkozok,hogy egyik sem csinált fifanak konkurenciát. ea hülyére keresi magát monopol helyzetbōl pedig 100+ millió embert könnyū megosztani

Life, Uh, Finds A Way

(#10503) zozika84 válasza hombre[EU] (#10502) üzenetére


zozika84
őstag

Na ott a buktató, hogy dolgozniuk kellene vele :DDD

PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405

(#10504) Wesder válasza hombre[EU] (#10502) üzenetére


Wesder
félisten

Azèrt nem csináltak, amièrt 20+ ève senkinek sem sikerül.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#10505) Wesder


Wesder
félisten

Bethesda has just revealed that Indiana Jones is an Xbox and PC exclusive. It's coming to Xbox Game Pass day one, but Disney had a contract for multiple consoles before Microsoft's Bethesda acquisition.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#10506) Bad Pritt válasza Wesder (#10505) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Awkward. Gondolom perkálni fognak a Disney-nek, úgy sincs elég pénzük. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#10507) Wesder válasza Bad Pritt (#10506) üzenetére


Wesder
félisten