Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Netflix

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-02 11:10:22

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8201) Alex91 válasza honda23 (#8200) üzenetére


Alex91
félisten

230V-bol mar kihuztad...?

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#8202) icemad válasza honda23 (#8200) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

A tévén ellenőrizd le, hogy a dátum és idő jól van e beállítva. Bár ezt a tévét nem ismerem, de nekem androidos tévén ez oldotta meg a problémát. Egy próbát megér.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#8203) cooi11 válasza honda23 (#8200) üzenetére


cooi11
senior tag

A TV-re rá van csatlakoztatva vagy be van dugva a USB aljzatba valami?

[ Szerkesztve ]

(#8204) Real_Necro válasza honda23 (#8200) üzenetére


Real_Necro
veterán

Én bekábelezném a tv-t...

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#8205) honda23 válasza Alex91 (#8201) üzenetére


honda23
aktív tag

Igen. Többször is.
Upc routert is többször újraindítottam.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#8206) honda23 válasza icemad (#8202) üzenetére


honda23
aktív tag

Weboes lg.
Upc azonnal beállítja az időt digitálisan.
Az teljesen jó.
Minden app és szoftver le lett frissítve direkt a hiba miatt.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#8207) sztanozs válasza honda23 (#8200) üzenetére


sztanozs
veterán

Buffering probléma lehet inkább. Próbálj meg egy factory reset-et és újratelepíteni a netflix appot. Reddit-en találtam hasonló problémákat, sajnos megoldást nem találtak (vagy nem írtak rá) - vsz a tévé minimális memóriával van felszerelve (vagy elcseszett minimális network buffering van beállítva).

[ Szerkesztve ]

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#8208) azbest válasza honda23 (#8206) üzenetére


azbest
félisten

Azt is nézd meg, hogy milyen csatornákat használ a wifin.
A 2.4-es sávban a 11 felettiekkel lehet baj. Az 5-ös sávban van ami csak a 36-48- as csatorna körüli a tuti. Meg persze még országbeállítástól is függhet, mert más országban más szabályok is lehetnek, amelyek alapján esetleg a routered által sugárzott jel a tévé szerint szabálytalan. Érdemes mindkettőt leellenőrizni.

(#8209) cooi11 válasza honda23 (#8206) üzenetére


cooi11
senior tag

Próbáld ki a telefon hot spotról!
De amit javasolt Real_Necro próba képp UTP.

[ Szerkesztve ]

(#8210) honda23 válasza cooi11 (#8203) üzenetére


honda23
aktív tag

Semmi nincs az usbben.
Mind a kettő szabad.
Ellenben a 4 hdmi foglalt.
A netet kábellel viszem upc routerbe, mert wifin nem látja a tvt.
Sehogy nem látja.
Ebből 1270 telefon lesz.
A mobil 80 mbitet tud wifin, kábellel a tv csak 40-50!

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#8211) cooi11 válasza sztanozs (#8207) üzenetére


cooi11
senior tag

Active HDR with Dolby Vision HDR10
Nem hiszem hogy alul méretezték volna.

(#8212) cooi11 válasza honda23 (#8210) üzenetére


cooi11
senior tag

Esetleg rosszul írtad? a "WiFi nem látja a TV-t"
A TV WiFi látja a mobilod hot spot-ját?
Ideiglenesen húzd ki a HDMI kábeleket.
Itt?

[ Szerkesztve ]

(#8213) bandor


bandor
tag

Telekomosoktól kérdezném. Nálatok rendben van már esténként a Netflix? Nálam sokszor még mindig 480p. Kezd tele lenni vele a hócipőm.

(#8214) honda23 válasza azbest (#8208) üzenetére


honda23
aktív tag

Upc connect box.
Milyen programmal és hogyan tudnám megnézni?
Diginél volt asus routerem, ott volt hozzá programom.
Utp egy méteres kék router kábellel kötöttem össze a tvt a upc routerrel.

[ Szerkesztve ]

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#8215) sztanozs válasza honda23 (#8214) üzenetére


sztanozs
veterán

BTW telefonon/gépen is kipróbáltad a netflix-et vagy csak a tévén?

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#8216) azbest válasza honda23 (#8214) üzenetére


azbest
félisten

Kívülről akár android telefonon egy wifi analízer app segíthet megmutatni, hogy te wifid és szomszédok wifijei mit használnak. Nem ismerem a conncect boxot, gondolom annak is van webes felülete, amin lehet állítani és vagy automatikusra van téve, hogy ő választ kedve szerint, vagy kézzel megadható a csatorna.

(#8217) cooi11 válasza honda23 (#8214) üzenetére


cooi11
senior tag

Még ITT nézted esetleg?

(#8218) cooi11 válasza honda23 (#8214) üzenetére


cooi11
senior tag

Írsz hogy mire jutottál!

(#8219) honda23 válasza azbest (#8208) üzenetére


honda23
aktív tag

Szia
Megnéztem.
2.4-es sávban 11-es csatornát használ.
5-ösben sajnos automatikusan 112-es csatornát.
Kézibe rakva 40-44-ben is kifagy, újraindul.
Tv maradt így utp kábelen.
A megoldás hihetetlen...

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#8220) honda23 válasza cooi11 (#8218) üzenetére


honda23
aktív tag

Szia
A megoldás hihetetlen.
Buffer adatátviteli hiba volt.
A digis utp kábellel 2 percet ment.
A sima fehérrel is.
A kék árnyékolás nélküli utpvel 1 percet.

Majd megtaláltam a upc horizont gohoz kapott dupla vastag árnyékolt fekete kábelét, azzal nincs buffer töltési idő és fagyás sem!
A connect box csak a saját kábelével menne?
Most 2 órája hibátlan.
Szgéphez digi utp van. Az oda jó.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#8221) katonanorb


katonanorb
újonc

Sziasztok! Lehet a szakértőbbeknek ez már kicsit lerágott csont lesz, viszont egy csomó magyar és külföldi fórum átnyálazása után sem kaptam egyértelmű választ pár HDR specifikus kérdésre a Netflix működése kapcsán. 2020-as Samsung QLED tévém van, a beépített Netflix appot használom (bár próbáltam Android TVs külső boxot is, hasonlóak a tapaszatalatok).

Megállapítások:
- Egyes HDR adások kifejezetten jók, részletesek és jól láthatók a sötét részletek is, szuper minden nagy fény is (pl. Eurovision film, Dark sorozat)
- Más HDR adások kifejezetten sötétek, a színek fakók, csak a fényes jeleneteknél jobbak úgy-ahogy. (Ezen sorozatok sima letöltött SDR verziója tökéletes fényű a tévén.) Pl.: The Crown, Queens Gambit
- Mindkét esetben automatán átvált HDR-re, kikapcsolni ugye nem lehet

Eddigi kutatómunka eredményei:
- a Samsung csak a HDR10 és HDR10+ standardot támogatja - ez oké
- a Dolby Vision tartalom valószínűleg rosszul jelenik meg emiatt - ez is oké
- a Netflix a HDR10 és Dolby Vision formátumot támogatja - értettem, viszont itt lesz kérdésem

Kérdés1:
Netflix HDR10 és Dolby Vision támogatás. Ezt hogy kell érteni?
1) Minden film "így is meg úgy is" fenn van, és majd azt használja, amelyiket tudja a tévé?
2) Egyik filmnél HDR10 másiknál meg Dolby Vision-ben van rögzítve, csak mondjuk ezt nem írja ki sehol, meg a világon nincs ilyen lista? (Ez megmagyarázná, hogy egyik jó, másik nem jó a tévémen.)
2B) Egyik így másik amúgy van rögzítve, csak nekem gálánsan a tévé azt hazudja, hogy HDR10 mindegyik, le is játssza, de egyszerűen a Dolby Vision tartalom rosszul "fordítódik le", és vacakul jelenik meg?

Kérdés2:
Komolyan egy ilyen kvázi világelső streaming nem engedi meg a prémium csomag becsületes előfizetőjének, hogy formátumot válasszon? :) Ha a Dolby Vision miatt gondjaim lesznek, megnézném SDR-ben a filmet, de sehogy sem tudod kikapcsolni? Még a csomagot sem tudom visszabuktatni, visszabutítani Standardra amíg a 30 nap le nem telik, de feltétlen utána sem szeretném, mert a 4K meg a HDR tartalmak java része meg nagyon szép. Nincs erre semmi hekk vagy workaround?

Kérdés3:
A Netflix "mond" bármit a tévének, mikor FILMMAKER módba teszem? Nem látom, hogy változnának a képbeállítás paraméerek a Kép menüben. Vagy nem is kell látnom, mert full automatán a háttérben megy? A YouTube app mintha állítgatta volna két videó között a csúszkákat FILMMAKERben, mikor próbálgattam ott is HDR tartalmakat.

Hát előre is köszi, ha valaki tud infót adni a fenti kérdésekben, vagy tanácsot, hogy mi a fenét kezdjek a sötét Netflixes cuccokkal így... nem akarnám csak ezért letölteni a torrentről galád módon, hogy megnézhessen SDR-ben, rosszabb felbontással...

Köszi,
- N

[ Szerkesztve ]

(#8222) ΞΔGLΞ válasza kezo0 (#8192) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Tegnap ledaráltam, tényleg nagyon jó volt!
Onnan "átlépve" a MOSZUL OSTROMA című filmre meg lehidaltam, hogy mennyire valósághűen mutatja be az Iszlám idiótákkal vívott harcokat. 1 perc nyugtod nem lesz, annyira átjön, hogy valamelyik apró lyukból- totálisan lerombolt, szétbombázott házak, sikátorok között- szétlövik a burádat.

(#8223) cooi11 válasza honda23 (#8220) üzenetére


cooi11
senior tag

Köszönöm!

(#8224) ΞΔGLΞ válasza katonanorb (#8221) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

A netflix algoritmus szerint, a DOLBY VISION a legjobb! Ha a tévéd (ezt is tudja), akkor elsődlegesen Dolby Vision-t fog írni a tartalmakra, ha nem tudja, akkor HDR. Ha azt sem tudja, akkor Ultra hd 4k, ha azt sem, akkor csak HD etc...
A Filmmaker nálam elég jól látható változást hoz, mint az is, hogy egyáltalán nem találkoztam még olyan tartalommal, ahol ne kellett volna visszavennem a fényerőt, nemhogy sötétebb lett volna.
De én OLED-en nézem.

(#8225) lafaty80 válasza headhunter (#8198) üzenetére


lafaty80
őstag

Pont ma néztem meg, én besírtam rajta :DDD (Ari Eldjárn: Pardon My Icelandic)

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#8226) TCr válasza lafaty80 (#8225) üzenetére


TCr
veterán

Ezek csak rákereséssel elérhetők (Sony androidos TV-n lévő app), vagy van valahol eldugva egy stand up comedy (szerű) kategória?

IBKR - - Revolut - - Gránit Bank <--- ajánlói kódokért küldj privát üzenetet. ;-)

(#8227) katonanorb


katonanorb
újonc

Köszi a gyors választ. Azt értem, hogy a DV a menőbb, szélesebb range stb., viszont ezek nem egymásra épülő standardok, hanem tök külön technológiák, nem? Úgy értem, hogy pl. hangnál a Dolby Digital+ "visszabutul" sima Dolby Digitalba ha régebbi az erősítőd... de valamiért úgy érzem, a HDR10 nem a DV butított verziója, hanem egy tök külön szabvány, nem? Azért érdekes ez, mert nekem nagyon gyanús, hogy egyik sorozat rosszul viselkedik HDR-ben ezen a tévén a másik sorozat meg jól... nagyon bosszantó.

A HDR ki-bekapcsolására ezek szerint nincs semmi bennfentes Netflix trükk? :)

(#8228) lafaty80 válasza TCr (#8226) üzenetére


lafaty80
őstag

Sokban függ, hogy mikor miket néz valaki szerintem, mert amit én írtam (Ari-s) azt nem innen találtam. Feldobta nekem valamelyik kategóriában 4-5. helyen. A többire keresnem kellett pl., de ha csak ilyeneket néznék, szerintem feldobná valamelyik listában előbb-utóbb.

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#8229) kezo0 válasza ΞΔGLΞ (#8222) üzenetére


kezo0
addikt

Örülök, ha tetszett. Sajnos második évadról semmi hír, pedig nem varrtak el minden szálat...

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#8230) ΞΔGLΞ válasza kezo0 (#8229) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Szerintem, ez nézettség függő lesz, hogy folytatják-e. Lényegében le is zárták meg nem is...
A gond az, hogy sokan nem is tudják, milyen jó sorozat ez. Ha Te nem ajánlod, nemhogy nem nézem meg, nem is tudtam volna róla, hogy létezik.
Ugyanilyen a "Teherán" is. Folytatása adott, de le is van zárva...

(#8231) ΞΔGLΞ válasza katonanorb (#8227) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

A HDR ki-bekapcsolására ezek szerint nincs semmi bennfentes Netflix trükk? :)

Tv-én ezt nem lehet kikapcsolni, csak olyan eszközökön, mint pl a Shield Pro-n. Tehát ott ki lehet választani, hogy mi legyen a rendszer felbontása.
Pl:
FHD
FHD + HDR
FHD+ DOLBY VISION
Ugyanezek a lehetőségek 4K-ban, plusz a frekvenciákat is külön-külön. 23.976, 50, 59.940, 60Hz.Etc...

Lényegében le lehet butítani ahogy akarod, ha nincs rá szükséged, de tv-én, főleg Netflix-en belül a DV-T, HDR-T kikapcsolni nem lehet.

(#8232) ArGab válasza katonanorb (#8227) üzenetére


ArGab
őstag

Nem egymásra épülnek, külön megoldások, mint pl. a DTS és a Dolby Digital. A HDR10 statikus adat az egész filmre, ezt kötelező támogatni HDR eszközöknek. A DV dinamikus adat, kvázi jelenetenként hozzá tudják igazítani a képet. HDR10+ ugyanez kb, csak alternatív szabvány. DV elvileg jobb, de a gyakorlatban szerintem nem olyan jelentős a különbség.
Amúgy a DD+ sem "butul" vissza. Ez egy teljesen más kodek mint a DD (AC3 vs EAC3). Ha a tévé/erősítő támogatja azt kapod, ha nem akkor DD, stb.

[ Szerkesztve ]

(#8233) TCr válasza lafaty80 (#8228) üzenetére


TCr
veterán

Köszi.

IBKR - - Revolut - - Gránit Bank <--- ajánlói kódokért küldj privát üzenetet. ;-)

(#8234) cooi11


cooi11
senior tag

Ezt nem a net.szolgáltató csinálja.

(#8235) Ra3 válasza cooi11 (#8234) üzenetére


Ra3
őstag

Valami lehetett most 8-9 között mert nálunk már 480p-re levéve is akadozott, digis ezres net.

''...te vagy a Jedi-ből az Onedin Kennedy?''

(#8236) cooi11 válasza Ra3 (#8235) üzenetére


cooi11
senior tag

Szintén Digi 1000, rá mértem film alatt a PC. 920~Mbps~
soha nem fogja bevallani a Netflix.

(#8237) modflow válasza Ra3 (#8235) üzenetére


modflow
veterán

Ha csak most lenne, de már lassan 2 hónapja....

(#8238) rdt89 válasza cooi11 (#8236) üzenetére


rdt89
addikt

Nekem is 1000-es digi netem van és ma 9kor az egyik filmet olyan szépen bekockázta, 2000-es években éreztem magam, mikor VHS kalózkodás ment. :DD Viszont nagyon ritkán csinálja ezt, így néha elnézem neki. :)

(#8239) misirulez


misirulez
senior tag

Szasztok

Netes verzóban, nem sikerült beállítanom azt hogy szinkoros sorozatokat listázza ki nekem, gondoltam w10 asztali app-al menni fog, de így sem sikerült...
Lehetséges ez?
Odáig megvan hogy szinkron magyar, ez után lehet tovább filterezni h csak film, csak sorozat vagy azon belül kategóriák?

(#8240) cooi11 válasza modflow (#8237) üzenetére


cooi11
senior tag

Mivel 2 hónapot írtál, valószínűsítem előtte jóvolt!
Valaha volt 15Mbps feletti sebesség?
Mi volt a max?
Utána néztem az internet kábelnek a hozzá szólás véget,
nálam CAT .6 S/FTP PIMF árnyékolás , 26AWG a kábel.

(#8241) modflow válasza cooi11 (#8240) üzenetére


modflow
veterán

Igen, előtte jó volt. 15.25 volt a max.

(#8242) bandor válasza cooi11 (#8236) üzenetére


bandor
tag

Legalább kiderült , hogy nemcsak a telekomosoknál van gond.

(#8243) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Tegnap 21.95-ös (NEM ELÍRÁS!) bitrátával jött a "gotham garage", leakartam fényképezni, de közben hívtak, majd 1 órát pofáztam és el is felejtettem. Most próbáltam újra, a második évad első részéről van szó, de már "csak" 17 :F valamennyit írt és ugye sima 4k-ról beszélünk.
A SAUL meg továbbra is 5.85, vagyis épp a belépő a 2160p-be.
Mi a lófsz történik a Netflix-nél? :DDD
Persze jó lenne, ha a sima UHD 4k tartalmak is 20 felett jönnének, de itt valami óriási katyvasz van a rendszerben.

[ Szerkesztve ]

(#8244) bl4ze válasza ΞΔGLΞ (#8243) üzenetére


bl4ze
veterán

Érdekes mbps-ek születnek nálad örökké :)

.:. bl4ze .:.

(#8245) modflow válasza bl4ze (#8244) üzenetére


modflow
veterán

Lehet ott valami anomália van és valótlant mutat....

(#8246) cooi11 válasza ΞΔGLΞ (#8243) üzenetére


cooi11
senior tag

Nem hiszek neked! :N
Az elhiszem hogy katyvasz van!

[ Szerkesztve ]

(#8247) ΞΔGLΞ válasza cooi11 (#8246) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Mi ez itt, dedó?
Már máskor is raktam be nagyobb - nem megszokott -bitrátáról (sima 4k) képet és többen megerősítették, hogy náluk is annyi, de ilyen ovis re-t. Hát őszintén, letojom, hogy te mit hiszel, vagy sem.

[ Szerkesztve ]

(#8248) ΞΔGLΞ válasza modflow (#8245) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Biztos, hogy valami nem stimmel, mert a képminőségen ez nem igazán látszik.

(#8249) ΞΔGLΞ válasza ΞΔGLΞ (#8248) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ezt most lőttem. 1 évad első rész.
Sima 4k, majd 16-os bitrátával jön, a normális a 11.44 lenne. Megszokott? Nem az. Mert a 15.25 volt a csúcs és ez a bitráta, csak HDR és Dolby vision tartalmaknál kellene legyen, ez mint írtam, "csak" ultra hd 4k.
És lehet, hogy pont itt lesz a probléma, hogy több előfizetőnél jóval nagyobb bitrátán sugároznak, valakik meg isszák ennek a levét, mint pl te is...

[ Szerkesztve ]

(#8250) cooi11 válasza ΞΔGLΞ (#8247) üzenetére


cooi11
senior tag

Viccnek szántam.
Csak vágyom hogy nálam is 20 felett legyen.
De végül is 15.25 amit láttam az is tetszet.
És nincs csatorna előfizetésem mert nem bírom
a nép vakítást.
Tehát ez van észt kell szeretnem.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Netflix
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.