Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Netflix

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-02 11:10:22

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8051) modflow válasza ΞΔGLΞ (#8050) üzenetére


modflow
veterán

Én igen.
Csak nálad. :)

(#8052) ΞΔGLΞ válasza modflow (#8051) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Nálad mennyivel jön?

(#8053) nikos21 válasza ΞΔGLΞ (#8050) üzenetére


nikos21
aktív tag

15.65Mbps telekom jó a kép minőség is :)

(#8054) kory24 válasza modflow (#8048) üzenetére


kory24
őstag

Azt nemtudom.
De nálam nincs gond Telekommal, hanem az eszközzel (amivel eddig nem volt)

Nem vagy esetleg natolva?
Bár nemtudom netflix-nek az számít-e...

(#8055) modflow válasza kory24 (#8054) üzenetére


modflow
veterán

Nem, nem vagyok.

(#8056) modflow válasza ΞΔGLΞ (#8052) üzenetére


modflow
veterán

A szédületes 4-5 Mbps-al.

(#8057) kory24 válasza kory24 (#8047) üzenetére


kory24
őstag

Netflix ügyfélszolgálattal se sokra mentem...
Válasza, hívjam Philips ügyfélszolgálatot.
Majd mikor elmagyaráztam a tv-vel nincs baj, 51Mbps mérek rajta, akkor hívjam az internet szolgáltatóm, hogy miért nem kap stabil netet a tv-m.....

Inkább elköszöntem....

(#8058) sfdrakex válasza ΞΔGLΞ (#8050) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Nálam 15.65, Digis net, LG tv.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#8059) bl4ze válasza modflow (#8051) üzenetére


bl4ze
veterán

Rouge City / Gazfickók városa : 2160/15,65Mbps nálam.

És aki kérdezte: Digi 1000 csomag, kábelen kapja a tv a netet, Samsung 55" UHD tv és stablian hozzan a 2160/15.25Mbps-t.

[ Szerkesztve ]

.:. bl4ze .:.

(#8060) sfdrakex válasza bl4ze (#8059) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Netflix keresőbe írd be, Gazfickók és kiadja, francia film.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#8061) ΞΔGLΞ válasza nikos21 (#8053) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Eleve furcsa a 15.65, ami jelenleg most nálam is annyi. Mert ugye a 15.25 volt eddig a plafon és az is csak 4K HDR és Dolby Vision tartalmaknál. De egy sima 4k miért jön 15.65, sőt mint írtam nálam volt 18.85 is, ami meg már több, mint furcsa. És akkor, pl a "Saul" utolsó évada meg áll 5,8 körül...Valami nagyon stimmel a netflix-nél sem, nem csak telekomos hiba lehet egyeseknél.

(#8062) ArGab válasza ΞΔGLΞ (#8050) üzenetére


ArGab
őstag

Induláskor 2160 és 1.1 Mbit, 40 másodperc után 8.45 Mbit és ennél nem megy feljebb, de ezt tartotta 5 percig. De este érdekesebb lesz ránézni.
Digi 100 net, Sony TV Android 9

(#8063) headhunter


headhunter
addikt

Good Morning, Verônica (Bom Dia, Verônica) S01

(#8064) ΞΔGLΞ válasza ArGab (#8062) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

1.1-nél azt írja, hogy 4K? Az már röhej, 720-ra is kevés az a bitráta.

(#8065) Menotti


Menotti
aktív tag

Nekem Digivel nincsenek ekkora ingadozások,mint itt egyeseknek.Tudom,hogy mindenkinek így van:-),de azért megkérdem nektek is a kép szerint van beállítva?:
[kép] -ez csak útmutató,hogy merre keressük a lényeget
[kép]

[ Szerkesztve ]

(#8066) modflow válasza Menotti (#8065) üzenetére


modflow
veterán

Persze.

(#8067) ArGab válasza ΞΔGLΞ (#8064) üzenetére


ArGab
őstag

Azt, 2160. Elindítottam most is, 5.76-on megy 4k-n.

@Menotti: persze hogy így.

Csak egy kósza ötlet, de akinek szintén gondja van, mérne sebességet pár külföldi szerver irányába? Nem tudom a Netflix honnan streamelődik, de az feltűnt az elmúlt héten hogy a digis netem egy csomó nemzetközi irányba a béka segge alatt van és ilyen 5-6 Mbiteket. Ugyanezekre mérve Telenor 4Gn kapok 120-140 MBit letöltést is. Pl. [link] [link] [link]
De a legtöbb másik nemzetközi szerver is kifullad 15-25 Mbit körül.

[ Szerkesztve ]

(#8068) ArGab válasza ArGab (#8067) üzenetére


ArGab
őstag

Elindítottam telefonról , Telenor 4G hotspottal. Így 5.76-on indul rögtön, és 30 másodpercen belül 15.65.

[ Szerkesztve ]

(#8069) modflow válasza ArGab (#8068) üzenetére


modflow
veterán

Erről beszélek mióta. :)
Telekomról nem megy, Vodafone mobilnetről meg simán megy. :)

(#8070) modflow válasza ArGab (#8067) üzenetére


modflow
veterán

Mindhárom fullon megy.
De itt a 20:30, és a Netflix már rossz is óramű pontosan.... :W

(#8071) EasyLife válasza ArGab (#8067) üzenetére


EasyLife
aktív tag

[ Szerkesztve ]

(#8072) sfdrakex válasza EasyLife (#8071) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Ez semmit nem ér, Telekom hálóról Telekom szerver persze, hogy rendben van. A baj az a Netflix szerverei nem ott vannak.

[ Szerkesztve ]

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#8073) EasyLife válasza sfdrakex (#8072) üzenetére


EasyLife
aktív tag

Netflix is ezt az oldalt ajánlja. [fast.com]

(#8074) sfdrakex válasza EasyLife (#8073) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Egyből lassabb is, rosszabb válaszidővel. Jó lenne tudni, hol vannak Netflix szerverek, és arra nézni sebességet.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#8075) ArGab válasza EasyLife (#8073) üzenetére


ArGab
őstag

[Digi] vs [Telenor]
Több mérés is általában ugyanezeket hozza, de digin néha felmászik 21-22-re.

(#8076) EasyLife válasza sfdrakex (#8074) üzenetére


EasyLife
aktív tag

Írtam chaten, de szerintük hülyék vagyunk és jó miden jah és ők nem tehetnek arról, hogy rossz az internet szolgáltatónk. :U :W

(#8077) wallace 234 válasza EasyLife (#8076) üzenetére


wallace 234
őstag

Írtam nekik, beszéltem velük magyarul, angolul de mindkét nyelven hülyének néztek, és persze szar a netem biztos valami őskori netem van, mikor meg írom optikán jön akkor már biztos a tv öreg! Mikor az se jött össze akkor megy a félre duma, ill a szolgáltató a hibás biztos! Szóval felháborító a hozzá állásuk! De a pénz jó nekik! Így halad, le váltom Apple tvre!

(#8078) EasyLife válasza wallace 234 (#8077) üzenetére


EasyLife
aktív tag

Na most lett vége a beszélgetésnek, vagy 10x linkelte, a hiba elhárítót, jelentkezzek ki-be, indítsam újra a mindent is.... Hiába írtam, hogy semmi baj nálam és az appltv 40 megabittel hasít 4k dolby lófaszban, nem érdekelte, nálam van a hiba és az internet szolgáltatómnál. És a bunkó még rámcsukta a chatet jó éjt kívánva... :Y írtam neki speedtest hasít, fast.com is 240 megabit amit max mértem... nem hatotta meg. indítsam újra a tv-t... vagy hívjam a netszolgáltatóm... azt tanácsolta, hogy szóljak a fórumnak, hogy írjon mindenki nekik üzenetet akkor talán lesz majd valami.

(#8079) cooi11 válasza EasyLife (#8078) üzenetére


cooi11
senior tag

Azzal tisztába vagytok hogy az ügyintéző egy alkalmazott és nem ismerheti be a szolgáltató hibáját ha nem kapja utasításba !
Voltam ilyen helyzetbe.

(#8080) EasyLife válasza cooi11 (#8079) üzenetére


EasyLife
aktív tag

Nem azzal van a baj, senkise várja Micitől, hogy beismerje a hibát. Mi csak azt szeretnénk ha azt mondaná, hogy megérttette a problémánkat, itt egy ticket sorszám, kivizsgáljuk, és majd írunk 48h belül. Helyette azt mondja nálunk van a probléma, náluk minden szerver tökéletesen fut. Semmi ticket semmi érdemi továbbítom a technikusnak. Micike az ügyfélszolgálatos tudja a tutit, indítsuk újra a tv-t/routert, mert bizony nálunk van a hiba.

(#8081) wallace 234 válasza EasyLife (#8078) üzenetére


wallace 234
őstag

Nekem is azt a sablon dumát tolták! Gyakorlatilag, ha bajod van ők mossák kezeiket! De persze a pénzt tudják vonni, ott nincs hiba! I ez a hozzá állásuk, eléggé kiábránditó, hiszen ez csak egy kamu ügyfélszolgálat, hogy legyen Valami de semmi több. Lehet más ügybe tudnak segíteni, de ha minőségi probléma van akkor ennyit tudnak.

[ Szerkesztve ]

(#8082) kmarci25


kmarci25
Topikgazda

Srácok, elhiszem, hogy frusztráló a probléma, és az, hogy jelenleg senki sem tudja sem az okát, sem a megoldást. De. Nem gondolom, hogy azzal jobban járnátok, ha 24/48/72 óra vagy 1/2 hét múlva kapnátok ugyanezt a választ a Netflix-től. Szerintem itt egy megoldás lehetne, a helyszíni vizsgálat, kimenni helyszínre és folyamatosan vizsgálni az szolgáltatás minőségét. Ha a szolgáltatómnál hibát jelentek be, ott is először kapcsoljak ki-be mindent, aztán ránéznek a központból, és ha továbbra sem találják a hibát, akkor kijönnek.
A Netflix embere nyilván nem fog kijönni, mert nincs is erre emberük. Ők valószínűleg tényleg úgy látják, hogy rendben van, nem hiszem, hogy valami összeesküvés lenne a háttérben. És a logika szerint ha náluk rendben van, akkor a másik oldalon van a hiba.
Szóval szerintem saját magatokata/a napotokat teszitek tönkre ezzel. Mondom, megértem a dühöt, nyilván nekem sem tetszene, ha abban a cipőben járnék, mint ti, de úgy érzem, hogy napok óta nem sikerül előre jutni.

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#8083) wallace 234 válasza kmarci25 (#8082) üzenetére


wallace 234
őstag

Hát tudod eléggé bosszantó a helyzet, és elég sok embernél, van a probléma szóval ha egyedi hiba lenne, akkor 1 már biztos kiderült volna! Szolgáltató körbe mért mindent, szóval kizárt a szolgáltatói hiba! Szóval ez netflix sara

(#8084) ΞΔGLΞ válasza wallace 234 (#8083) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Szóval ez netflix sara
Akkor nem tudsz mást csinálni, vagy benyeled, vagy lemondod. Egy ekkora mamut cég röhögve eltapos és ezt tapasztaltad is.

(#8085) kmarci25 válasza ΞΔGLΞ (#8084) üzenetére


kmarci25
Topikgazda

Tulajdonképpen ezt próbáltam én is leírni, csak kicsit finomabban. Illetve az eltaposással nem értek egyet, egyszerűen elmegy a probléma mellett, mert nem tétel.

[ Szerkesztve ]

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#8086) wallace 234 válasza ΞΔGLΞ (#8084) üzenetére


wallace 234
őstag

Az a baj, hogy nem csak engem tapos el, hanem téged is meg az itt lévőket is! Sőt mindenkit aki próbál szólni, hogy gond van! Ez eléggé gáz dolog, mert egyszer a sok kicsi sokra megy! Aztán sírnak, hogy veszteséges lesz! Jobb lett volna nem tapasztalni. Remélem az HBO max hamarosan elérhető lesz!

(#8087) azbest válasza kmarci25 (#8082) üzenetére


azbest
félisten

Még német és osztrák vpn-nel is próbáltam és három féle magyar interenettel. A lecsökkentett bitráta valószínűleg egy újabb, be nem jelentett korlátozás a netflix részéről.

A készülékek közt esetleg az is okozhat különbséget, hogy vp9 vagy h264/h265 videót preferált az eszköz. Lehet nem egyformán kezeli ezeket a netflix és például amelyik készülék h264/h265-öt választ, abból van nagyobb sávszélességű változat, míg a vp9-esből hiányoznak minőségi szintek. Péládul a win10-es app sem vp9-et használ, hanem fhd-ban h265-öt és az magas bitrátás streamet kap.
Az apple tv-hez sem vp9-et használnak, mert korábban nem támogatta az apple. Leírások szerint a hdr változat sem vp9. Talán ezért van különbség a készülékek között.

A telekomos esti időszakos beakadás az ettől független dolog. Csak tippem van erre, hogy miért lehet különbség. Van netszolgáltató, akinek dedikált vonala van a netflix adatközpont felé, más szolgáltatók viszon a bixes adatközponton át használják. Mivel a netflix felületen nem lehet megnézni a streaming szerever címet, így nem tudok tracert futtatni rá, hogy ez kiderüljön.

Annyit tudok csak, hogy péládul a mindig tv streaming részéhez is van közvetlen vonala a telekomnak. És régebben sok gond volt vele, a tesztjeim során láttam, hogy az adatpív streaming csomagok valami telekom oldali lassításba futottak náluk és ezért instabil volt a lejátszás, míg más szolgáltatóknál, akik a bixen keresztül az általános módon érték el a mindig tv szervereit, azoknál hiba nélkül ment minden. Persze, mivel mindenüll balf@szok vannak, ezért ott is csak egymásra mutogatás volt és lehet azóta sem tökéletes. Szóval, van hogy akár a konkrét probléma teljeskörű, dokumentált leírása sem segít, ha a másik oldalon nincs megoldási hajlandóság, mert csak azt válaszolják, nekik működik.

Kíváncsiságból próbáltam beállítani a mibox-omon a kodi addont, mert ott jó eséllyel meg lehet nézni, hogy pontosan milyen codec-es változatokat ér el és még pipálni is lehet, hogy vp9 vagy hevc legyen. Csak valami nem jött össze az azonosító kiolvasásával és nem sikerült a hd streameket elérni. De majd lehet később megpróbálom újra. Elvileg a mibox és fire stick is képes elérni a hd streameket, ha jól olvassa ki a készülék azonosítót.

[ Szerkesztve ]

(#8088) wallace 234 válasza azbest (#8087) üzenetére


wallace 234
őstag

Amit írtál, hogy készülék probléma is lehet, akkor már fent állt volna ez a probléma. Bár pár hete írták, hogy be vezetnek egy új kódolást, és az okozhat galibát bizonyos eszközöknél, de akkor jó pár eszközröl van szó! Állítólag fele olyan bitráta mellet is ugyan azt a minőséget tudják, sőt hd nál még élesebb is a kép szerintük! Hát egyenlőre nem ez látszik! [link] itt a cikk amiről beszéltem, ez lenne az új csoda!

[ Szerkesztve ]

(#8089) EasyLife válasza wallace 234 (#8088) üzenetére


EasyLife
aktív tag

De nem csak a bitráta ingadozik hanem vele együtt a felbontás is 480p azért már elég kockás főleg egy 65 colos tv-n 1 megabittel. És furcsa, hogy napközben meg simán megy 15 megabittel 4k ban Dolbyvisionnel, este 8 után meg mintha szervert váltanának elszarodik az egész.

(#8090) azbest válasza wallace 234 (#8088) üzenetére


azbest
félisten

Könnyen meglehet, hogy a vp9-et kezdik kivezetni és csak annyi támogatás van hozzá, hogy azért legyen valami elérhető az ilyen készülékek számára is, de a jobb sávszélességűt csak a hevc-t preferáló készülékek érik el. Csak mivel tényleges sávszélesség korlátozások is voltak idén, ezért nehéz megítélni kívülről, hogy éppen mi történik.

Ha jól értettem a codec nem változik, hanem a videó készítésekor használnak hatékonyabb eljárást, lényegében fix bitráta helyett dinamikusan változó bitrátát.

#8089 EasyLife
a telekomos nyűg kapcsán annyi érdemi dolgot láttam csak, hogy az app hálózat tesztje volt hogy 40 -re lement, míg más időszakban 80-100 körül jellemző nálam. Egyébként a fast.com-os teszt például német szervert választva 150-et dobott. Most meg ebben a pillanatban annyit dob, ami a netem max sávszélessége: 260.

[ Szerkesztve ]

(#8091) wallace 234 válasza EasyLife (#8089) üzenetére


wallace 234
őstag

Ezért érdekes a helyzet, és ezért írtam ez a netflix sara, mert napközbe jó de este 8 körül már nem jó! Elég tré a minőség

(#8092) wallace 234 válasza azbest (#8090) üzenetére


wallace 234
őstag

Valamit ügyökdnek, mert este indul a móka! De jó lenne ha írnának egy emailt, hogy bocsi de a következő hetekben, minőség romlás tapasztalható, mert új eljárást vezetünk be!
Akadnak azonban, akik nincsenek meggyőzve. Előfizetők fórumbejegyzései szólnak a 4K streaming képminőségének csökkenéséről, és lehet, hogy ezek a panaszok sokasodnak majd, ahogy a Netflix az elkövetkező hetekben és hónapokban mind több 4K tartalmát kódolja újra. Cikk is írja, hogy lesznek gondok, akkor ezek szerint ezt látjuk

[ Szerkesztve ]

(#8093) ΞΔGLΞ válasza wallace 234 (#8086) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

#8085kmarci25

Igen, pontosan eltapos, ha tovább mennél, mintha "csak" egy "báb" ügyintézővel beszélnél.
Az csak nyomja a sablont, hogy te, mi vagyunk a balfékek, meg a szolgáltató. Ettől függetlenül, simán eltudom képzelni, hogy a Telekom is sáros, van valahol egy, vagy több hiba, ami a Netflix algoritmusának nagyon nem tetszik.
Az HBO MAX mostanában ide biztosan nem jön. Az Apple (főleg), meg a Disney meg egyszerűen még amatőr szinten sincs a netflix-hez képest tartalomban.
Ezért aztán a netflix lényegében azt csinál, amit akar.

(#8094) erahurka válasza ΞΔGLΞ (#8093) üzenetére


erahurka
félisten

HBO MAX annyi lesz, hogy átnevezik az HBO GO-t szerintem. Aminek nem örülök, mert a GO iszonyat hektikus, egy amúgy stabilnak mondható nettel is képes szenvedni.

(#8095) ΞΔGLΞ válasza wallace 234 (#8092) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Azt kellene kideríteni, hogy melyik lehet az a fórum, oldal, amire a Netflix figyel.
Én, ezt nem tudom, mert eddig nem is érdekelt, most sem nagyon, de minden cégnek van egy olyan site-ja, amire jobban figyel.
Pl, az Apple a világ fórumait úgy telibetojja, hogy arra nincs szó, de ha a MACRUMORS-on kezdenek anyázni, na ott akkor az Apple-nél is elkezdenek seggbe rugdosni a cégnél a legtöbb embert és elkezdik villám gyorsan kijavítania hibákat. Ha többen panaszkodnak egy bizonyos, vagy adott hibára, bugra.

Nem tudom, hogy a netflix-nek van-e ilyen, létezik-e ilyen oldal, merthogy a PH egyik eldugott topikjából, néhány magyarnak nem oké a bitráta és ide leírja, az halottnak a csók.

(#8096) ΞΔGLΞ válasza erahurka (#8094) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Javítsatok ki, ha tévedek, de a MAX-nál nem előírás a 4K? Tehát addig nem lehet semmi MAX, amíg az nem 4K...
De lehet, hogy rosszul tudom, vagy emlékezem... :U

(#8097) headhunter válasza ΞΔGLΞ (#8095) üzenetére


headhunter
addikt

Érdemes lenne valamelyik "nagyobb", látogatott portálra írni (vagy íratni) egy cikket, erről az esti felbontás visszaesésről és a Netflix kommunikációs hárításáról...

(#8098) erahurka válasza ΞΔGLΞ (#8096) üzenetére


erahurka
félisten

Nem igazán értem miről beszélsz. A HBO MAX a Warner streaming szolgáltatása.

(#8099) ΞΔGLΞ válasza erahurka (#8098) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ha nem előírás a 4K, akkor tárgytalan amit kérdeztem.
HBO MAX off ki...

-----------
#8097headhunter
Valamit biztosan kell, mert ne csak a pénz húzzák be atompontosan havonta, hanem az előfizetett szolgáltatást biztosítsák is. Ilyen nevetséges bitrátákkal szolgáltatni és azt bejelentve azonnal elutasítani, elég szánalmas egy ilyen volumenű cégtől.

(#8100) EasyLife válasza ΞΔGLΞ (#8096) üzenetére


EasyLife
aktív tag

sőt 8K. :U
HBO max szerintem a HBO- között a maximumra utal nem streaming felbontás/bitráta

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Netflix
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.