Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Netflix

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-02 11:10:22

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8801) Tyler Durden

Örüljünk neki, hogy most megy, köszi mindenkinek aki közbenjárt.

"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo

(#8802) devil-k válasza Kiskutya (#8800) üzenetére


devil-k
nagyúr

Maradjon is így, ne legyen prücök!

- mozi bolondéria -

(#8803) Kiskutya válasza devil-k (#8802) üzenetére


Kiskutya
veterán

Jaja és bízzunk benne hogy tényleg ez volt a hiba!

hmm...

(#8804) tobias40 válasza modflow (#8795) üzenetére


tobias40
veterán

Azt sem tudom elhinni hogy nem monitorozzák a saját servereik kapacitását!

Más itt a megoldás de nyilván nem fogják bevallani az igazat.A lényeg az hogy végre jó!(reméljük,igaz nekem jó volt mindíg! ;] )

(#8805) modflow válasza devil-k (#8799) üzenetére


modflow
veterán

Bánom is én...
Nekem az a lényeg, hogy végre 3 hónap után jó! :)

(#8806) azbest válasza modflow (#8795) üzenetére


azbest
félisten

No, akkor a telekom specifikus probléma ezek szerint megoldódott.

Majd meglátjuk, hogy azok a panaszok folytatódnak-e, ami többféle netszolgáltatóval is fennált, akik különböző gerinceken át kapcsolódtak a netlixhez - hogy friss tartalmak vp9 módban alacsony bitrátával érhetőek el napokig - hetekig ;]

(#8807) ΞΔGLΞ válasza devil-k (#8799) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Simán az. Bullshit...
-------
#8798wallace 23
Nem, a Telekomnak kellene kötbért fizetnie...

(#8808) wallace 234 válasza ΞΔGLΞ (#8807) üzenetére


wallace 234
őstag

Ha Telekom a hibás akkor nekik, de állítólag a netflix sara. De szerintem ez X akta lesz!

(#8809) headhunter válasza tobias40 (#8780) üzenetére


headhunter
addikt

Nálam 1080p-nél 3Mbps felett néha beszaggat, de pause-play kombinációval utána egy ideig folyamatos, nem csúszik a hang a videóhoz képest.

6-9 stream közül 2-3Mbps-re váltok, akkor szinte meg sem akad. [link]

(#8810) LouiS22 válasza ΞΔGLΞ (#8807) üzenetére


LouiS22
veterán

Nyilván a Netflix hibája volt és csak a Telekomot érintette :D

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#8811) wallace 234 válasza azbest (#8806) üzenetére


wallace 234
őstag

Nálam most jó! Túlélni a halált dokumentum film, 15.25 Mbit/s

(#8812) wallace 234


wallace 234
őstag

[kép] Éjszaka a földön is jó! Ilyet is rég láttam, remélem így is marad

[ Szerkesztve ]

(#8813) Kiskutya válasza headhunter (#8809) üzenetére


Kiskutya
veterán

Neked milyen tévéd van? Nálam ugyan ezt csinálja de csak dolby vision alatt kB 25 percnél elkezd szaggatni nyomok és pause-t majd play és megint jó vagy 20 percig.

hmm...

(#8814) norbertoth


norbertoth
senior tag

Az az érdekes hogy sokkal jobban gyorsabban tölti be a filmeket ha elindítok valamit pedig ez nem így volt pár nappal ezelőtt, ehhez is köze lehet?! Kíváncsi leszek meddig lesz jó, én vodafone-os vagyok mondjuk de nálam pl lassabban töltődtek be a filmek még ha léptettem akkor is.

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#8815) bigdady


bigdady
nagyúr

Hali

Mobilszám nélkül lehet regisztrálni?

(#8816) headhunter válasza Kiskutya (#8813) üzenetére


headhunter
addikt

Nem TV, Android Box + CE...

(#8817) Kiskutya válasza headhunter (#8816) üzenetére


Kiskutya
veterán

Értem, köszi.

hmm...

(#8818) penge111


penge111
addikt

Arra van valami adatbázis, hogy melyik sorozat 4k-s? Mert sajnálattal olvastam itt valakitől, hogy a Blacklist az csak full hd. Mert akkor még nem fizetnék elő a magasabb csomagra, mert a feketelista sorozat pörög, és még "csak" az 5. évadnál járunk, szóval mire ledaráljuk az lazán lesz egy hónap is!

PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/

(#8819) LouiS22 válasza penge111 (#8818) üzenetére


LouiS22
veterán

Nekem nagyon úgy rémlik, hogy a Blacklist 4K volt, legalábbis korábbi évadnál biztosan az volt. Ezt megerősíti jópár reddit hozzászólás is. Viszont azt is látom, hogy a 5-7 évad "csak" 1080p. Ráadásul ha egy évadból csak egy is 4k volt, akkor már ott a 4k stempli is (az Atmos-szal együtt).

Azt azért hozzá kell tenni, hogy a network csatornákra forgatott sorozatok legtöbbje eredendően 2K-ban forog és/vagy a master 2K lesz csak.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#8821) ScomComputer


ScomComputer
veterán

Sziasztok, a feliratok méretét lehet állítani ?

(#8822) modflow válasza ScomComputer (#8821) üzenetére


modflow
veterán

Igen, weben.

(#8823) ScomComputer válasza modflow (#8822) üzenetére


ScomComputer
veterán

Az jó,ott nézném én is,hogyan kell,hol ? :C

(#8824) wallace 234 válasza ScomComputer (#8821) üzenetére


wallace 234
őstag

Igen mindent tudsz állítani! Netflix fiókba weben be lépve! Saját profilodba be lépve a feliratok meg jelentése! 3 féle lehetőség van! Miután el mentetted az új méretet, tvn a netflixen csinálj egy újra töltést, és onnantól kezdve az új méret lesz.

[ Szerkesztve ]

(#8825) ScomComputer


ScomComputer
veterán

ÓÓÓ köszönöm szépen,meg is van... :R

(#8826) Luissimo válasza ScomComputer (#8825) üzenetére


Luissimo
veterán

Érdemes sárgára állitani a feliratot, akkor nem veszik bele sokszor a szöveg a fehér háttérbe...

(#8827) icemad válasza Luissimo (#8826) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Én raktam mögé félig átlátszó fekete hátteret. Nekem az vált be.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#8828) ScomComputer válasza Luissimo (#8826) üzenetére


ScomComputer
veterán

Köszi,mindig sárgát használok a lejátszóknál már régóta,valahogy jobban látja a szemem... :D

(#8829) modflow


modflow
veterán

Ugye a Netflix hibát 3 hónap után nagyon meguntam, és a Netflix-nél, a szolgáltatómnál, sőt a szolgáltatóm szolgáltatójánál (Telekom) is bejelentettem a hibát.

A helyi szolgáltatómtól már ugye beírtam a levelet, amiben ugye írták, hogy megoldódót a hiba.

De ma megjött a Telekom-tól is a hivatalos válasz.
Ez a kedvencem. :D
30 napos válasz:

"Sajnálatunkra a levele nem tartalmaz egyetlen olyan információt sem, ami alapján be tudnánk azonosítani. Kérjük, megkeresését a telepítési cím és kapcsolási szám megadásával kiegészítve ismételje meg."

Ebből látszik, el se olvasták a levelemet, mert arra tettem panaszt, hogy a ... nevű, cégjegyzékszámú helyi szolgáltatóm áll velünk szerződésben, én nem. Hogyan adhatnék meg telepítési címet, amikor nem is jön hozzám kebelül. :)

Na mindegy. :)

(#8830) norbertoth


norbertoth
senior tag

Na nálam most iszonyat lassan tölti be a filmeket és csak 480p-be, majd percek alatt felmegy 1440p-re, 7Mbps. :DDD

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#8831) cooi11


cooi11
senior tag

Sziasztok!
Hol-hogy lehet utána nézni-keresni
a filmi ill. sorozat felbontásának?
Nem mindig tudom elfogadni a 720p-t
(itt jön az hogy megszoktam a jót)
mert ha tudom hogy UHD akkor inkább
megnézem amikor megvan a sebessége.

(#8832) LouiS22 válasza modflow (#8829) üzenetére


LouiS22
veterán

Egy a gond: te nem jelenethetsz hibát a helyi szolgáltatód nevében (semmilyen jogviszonyban nem állsz velük). Azt csak ő (a szolgáltató) teheti meg - hiszen ő szerződött a másik féllel.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#8833) ScomComputer


ScomComputer
veterán

Sziasztok,nem értek valamit...van egy un. webes bankkártyám amiről fizetek a neten, no szóval ráutaltam a netflix havidíjat le is vonta, na most azóta mindennap vonná, de ugye nincs pénz rajta,na most ha az alap bankkártyámat adom meg akkor már 4*3190ft-ot levont volna,mert mindennap jön az sms "NETFLIX sikertelen vásárlás"...ez miért van?
Meg ugye az első hónap is "ingyenes" lett volna, de azt is levonta,viszont ahogy olvastam 2 héten beül visszaterheli a b.számlára, dehogy tette vissza... :N

(#8834) LouiS22 válasza ScomComputer (#8833) üzenetére


LouiS22
veterán

A sikertelen vásárlásnál nem történik terhelés, hiszen sikertelen (és ha mégis, akkor azt egy bizonyos időn belül fel fogja oldani a bank). Ha bemész a netbankodba (remélem van), akkor látni fogod, hogy vannak úgynevezett ZÁROLT tételek. Ez annyit jelent, hogy érkezett rá igény, de amíg a másik fél nem erősíti meg (vagy utasítja vissza), addig ez a valami egy "váróteremben" várakozik. Aztán vagy kimegy rajta (levonják tőled), vagy visszasétál hozzád (elutasított tétel).

Az pedig logikus, hogy újra és újra megpróbálja a Netflix a szolgáltatásért járó havidíjat beszedni.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#8835) ScomComputer válasza LouiS22 (#8834) üzenetére


ScomComputer
veterán

Köszi, ezt én értem és tudom is,nincs zárolt tétel csak végrehajtott,ezért nem értem ha már egyszer átment a kifizetés,miért akarja még azóta is mindennap levonni.... :U
[kép]

(#8836) cooi11


cooi11
senior tag

A film/sorozat felbontására rá lehet keresni?

(#8837) Kristof_94


Kristof_94
nagyúr

Sziasztok! A családon belül terveztük, hogy 2 háztartás között megosztanánk egy Netflix előfizetést. Ez szabályos vagy a Netflix bannolhat érte? :R

(#8838) nikos21 válasza Kristof_94 (#8837) üzenetére


nikos21
aktív tag

Simán, de egyszerre maximum 4 eszközről tudjátok nézni persze a nagyobb előfizetésüvel.

(#8839) Fernet válasza Kristof_94 (#8837) üzenetére


Fernet
senior tag

Így csináljuk mi is a családban több mint egy éve, eddig nem volt gond.

(#8840) labeda


labeda
aktív tag

Az Outlander - az idegen című sorozattal kapcsolatban kérdezem, hogy az első évad másnál elérhető-e, mert nálam 4 évadnak írja, de amásodiktól az ötödikig jelenik meg. Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#8841) kmarci25 válasza labeda (#8840) üzenetére


kmarci25
Topikgazda

Igen, így jelenik meg. 4 évad, mert 2-5. az összesen 4. Angol profillal megjelenik mind az 5 évad, az első is, de ahhoz nincs felirat, se szinkron.

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#8842) labeda válasza kmarci25 (#8841) üzenetére


labeda
aktív tag

Köszönöm szépen! Vajon ez nem ront az élményen? Meglátjuk, belekezdünk-e. :R

(#8844) tylerddd


tylerddd
veterán

Üdv! A fiókomban egy profil van, nem akartam másikat csinálni, hogy kipróbáljam. Tehát. Profilonként lehet állítani a megjelenési nyelvet? Arra gondolok, hogy pl. nekem angol a felület, másik profilban pedig magyar. Köszönöm!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#8846) LouiS22 válasza tylerddd (#8844) üzenetére


LouiS22
veterán

nem.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#8847) tylerddd válasza LouiS22 (#8846) üzenetére


tylerddd
veterán

Mégis kipróbáltam. De.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#8848) ΞΔGLΞ válasza LouiS22 (#8846) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Dehogynem, olyan nyelvre állítod a profilokat, amilyenre akarod. És ez azóta van, amióta van és létezik a netflix.

[ Szerkesztve ]

(#8849) cooi11


cooi11
senior tag

Sziasztok !
A filmek felbontását lehet tudni valahonnan ?
Hogy milyennek kellene lennni?-e

(#8850) icemad válasza cooi11 (#8849) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Már vagy háromszor kérdezted, szóval válaszolok. Mikor kiválasztod a filmet, írja a felbontást. Ott, ahol a film tartalmát is írja.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Netflix
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.