- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
GPSGPS
lelkes újonc
válasz Soulfly842 #104500 üzenetére
Sajnálattal olvasom, hogy nem felelnek meg számodra a jogszabályok.
Az ügyintézőnek meg van szeme, keze és füle is, és egyébként meg aláírta a hivatalos okmányokatt. Ahogy a vásárló sem vizsgáltatja be átvételkor a készüléket. Nehéz az élet saját labor nélkül.
A kapcsolódó szerződési feltételek meg a te szülevényed. A beérkezés, az a boltban is beérkezés. Az ellenkezőjét kellene leírni. Azaz, attól hogy te így gondolod, nem lesz így.4Grider
Természetesen vonatkozik, hogy egy szolgáltatás nem tud "beérkezni" sehova. Ha aláírtad a papírokat, ketyeg a felmondás ideje. Ahogy nézem, itt a jogszabályokat nektek kellene tanulmányozni, ugyanis az nem az ÁSZF, persze azt sem ismerni. Viszont hasznos kicsit tovább látni. Mondjuk a jogszabályokig. Kellemes felüdülés.[ Szerkesztve ]
-
GPSGPS
lelkes újonc
válasz Soulfly842 #104498 üzenetére
1. nem hiába írja le.
2. az elállás a termékre vonatkozik, a szolgáltatásra felmondás. Annak meg nem is kell visszaérkeznie, a felmondás az aláírt nyomtatvánnyal megtörtént.
3. a legegyszerűbb az volna, ha a szolgáltatók, jelen esetben a Telekom nem a törvényi határidőt feszegetné, hanem végezné a dolgát. Jelen esetben nincs pénzmozgás, de ahogy mondottam volt, szeretnek a 30 napos reklamációs határidő mögé bújni egy 14 napos eljárásban. Gondolom, jól ismered, hogy megy ez.
4. apróság, de az ÁSZF-ben 15 nap szerepel, a törvényben 14, nyilvánvalóan alapból jogszerűtlen, csak pozitív irányban felülírható egy jogszabály.A tények meg ezek. A tied az a mese.
[ Szerkesztve ]
-
GPSGPS
lelkes újonc
válasz Aaron14 #104486 üzenetére
A 14 nap törvényi előírás. Az ügyintéző arra utalhatott, hogy a saját boltban lenne lehetőség arra, hogy azonnal odaadják a pénzt. Ez persze csak jóindulat kérdése. Amúgy ha a határidőig nem érkezik, érkezett meg a pénz, akkor érdemes telefonálni. Ilyenkor ne vetess fel reklamációt, mert annak 30 nap az elbírálása, hanem határozottan érdemes hivatkozni egyéb lehetőségekre. Nyilvánosság, jogi eljárás stb. Általában beválik, és ha addig nem, akkor azonnal elküldik. Sajnos hazai általános gyakorlat a késedelmes fizetés, mert itthon senki nem perel kisebb (-nagyobb) összegekért, mert nem egyszerű és gyors az eljárás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai