Hirdetés
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cilindrik
aktív tag
válasz
đe$|re
#83929
üzenetére
Abszolút egyetértek. Banknál ott ugyan ez megy csak pepitában
Feleségem banki ügyintéző/főpénztáros, ott pl.az ügyfél anyázik hogy miért ügyintéznek/értékesítenek a pénztárban, a főnökség meg hajtja ostorral hogy igenis értékesíteni kell a pénztárban és természetesen sosem elég semmi. Na legyél okos ha tudsz.
Az a baj az ilyen jellegű munkáknál az ügyintéző 2 tűz között van, szóval legyünk kicsit megértőbbek.
Megjegyzem én is azóta vagyok ügyfélként megértő BÁRMELYpénztáros/ügyinétéző stb irányába mióta közvetve tapasztalom a másik oldal bajait.
Ja igen és engem is bosszant pl hogy az 5.én vett készülékemhez még mindig nem küldték ki azt a nyamvadt tartozékkupont.
-
válasz
đe$|re
#83929
üzenetére
"A munkájának egy kis részéért kapja a fizetést, a többiért kapja a jutalékot, amihez időnként elég durva kvóták tartoznak, de tudjuk, ez is le van szarva."
Nekem ehhez ügyfélként nem sok közöm van, hogy ő milyen feltételeket fogadott el. A benzinkúton se azért veszel 95ös helyett 98as benzint, mert akkor esetleg több fizetést kap a kutas.
Tegyen érte, hogy nekem megérje az, hogy vegyek valamit, amivel esetleg ő is jobban jár.Ő sem a pénztárcámhoz mérten ajánlja a termékeket, hanem, a sajátjához.
Mikor egy Dominos ügyintézésnél, amin 6-8 hónapja csak mobilinternet miatti időszaki díj terhelés volt, ajánl egy Next M-et, akkor azzal mit kezdjek? És mikor mondom, hogy csak netre kell és erősködik, hogy abban is van. Ha őt nem érdekli az én helyzetem, akkor engem miért érdekelne az ő helyzete?Ha jól el tudja adni amit akar, s tisztában van az ügyfél igényeivel, akkor valószínű az ügyfelek is elégedettek vele. De ha csak a levegőben ajánlgat ezt-azt az neki se és az ügyfélnek sem jó.
A kedves ügyfelekre:
Szerintem senki sem szeret várakozni, a T-Pontnak kellene megoldania, hogy ne legyen ilyen hosszú az ügyintézés.
Pl: 14 pultból 4nél ne csak üljön az ügyintéző a 30-40 perces várakozás alatt, hanem azt lássák a várakozók, hogy mindenhol ügyintézés folyik.
Ez megint konkrét eset, Alleeban, 30 perc alatt 1 ügyfelet nem szolgáltak ki, de ott ültek a gép előtt a főbejáratnál. Elhiszem van adminisztratív feladat is, de, ha tudja, hogy 5 percnél tovább tart ne a főbejáratnál tegye, hanem egy eldugott részen.A készülék vásárlókat a mobiltudós segíthetné a választásban egy tablettel a kezében, amivel tud árakat mondani, s egy dedikált pultnál fizet, aláír és megy az ügyfél. Esetleg önkiszolgáló kiosk, amin készüléket és díjcsomagot állít össze magának s a dedikált pulthoz csak fizetni, aláírni és átvenni megy.
Így nincs 20 percig valaki egy pultnál és már az 3. eszközt bontatja ki, mert nem tud dönteni, s csak azután ír alá, fizet és megy...Törperős sajnos a munka velejárója, mint ahogy a buszvezetőnek a bunkó autós vagy a bankban a csak a szemét bank tehet róla ügyfél.
Az ügyintéző a Telekom - ügyfél közötti csatorna, így sajnos akár a hanyag munkatárs miatt kialakult kép is a lelkiismeretes munkatárson csapódik le.
-
Jadro
veterán
"1) A MédiaMánia díjcsomagok havi díja 100%-ban leforgalmazható hálózaton belüli, valamint más belföldi mobil- és vezetékes hálózat előfizetői felé indított hívásra, illetve SMS küldésre, valamint hangposta lehallgatásra belföldön."
Tehát míg a csomagban megadott percdíjakkal számolva el nem éred a havidíjat, addig nincs plusz költség. Ehhez jön még a 300 sms és az 1GB adatforgalom, ami szintúgy benne foglaltatik csomagban.
A buktató az ha nem használod ki. A havidíjat mindenképpen fizetni kell ugye. Ha meg elhasználod, akkor fizetsz még annyit, amennyivel túllépted.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- A következő évtizedbe repíti a NAND hatékonyságát a Samsung új kutatása
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- iPhone topik
- Vírusirtó topic
- Nothing Phone (3a) Lite – mennyit ér a név?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konteó topic
- 5 kilowattos GPU-k előtt nyitná meg az utat az Intel
- További aktív témák...
- Precision 5690 FHD+ IPS Intel Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 1TB 32GB magyar vbill gar
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS érintő Ryzen 5 PRO 7540U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- GamingFórum.hu - Meghívó link
- ThinkPad T14 Gen1 14" FHD IPS i5-10210U 16GB 256GB NVMe IR kam új akku gar
- X13 Yoga Gen3 27% 13.3" QHD+ IPS érintő i5-1245U 32GB 512GB ujjlolv IR kam aktív toll gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3996, 100% Akkumulá
- Bomba ár! Toshiba Portege R930 - i5-3GEN I 4GB I 320GB I DVDRW I 13,3" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 512GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
dptrsk
