Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz TheMarci #67768 üzenetére

    a céges passz, magánt néztünk, céges nem ugrik be az ismeretségi körben sem, hogy ránézhessek kíváncsiságból.
    korábban ezt sem mutatta, de ahogy nem olyan régen írtam, a számla befizetését követően megjelent a részlet is.
    régebben párhuzamosan is futott a kettő, illetve a részlet sokszor megjelent korábban, akár már a hónap utolsó napján is az, ami a következő hónap utolsó napjáig volt határidős, az új rendszer most másként működik, legalábbis jelenleg, de esetlegesen átállhat majd később ez is a régi módira, az lenne a jó.
    azt örömmel tapasztaltam meg, hogy ma már a számlák részleteit is látom, illetve letölthetők azok a my telekom felületen is, tegnap ez még nem működött.

    Tamás34; nem egyre rosszabb, csak erőltetik az átállást és azzal vannak gondok, de alakulgat.
    nektek viszont megszűnnek úgy itt a gondok, máshol persze minden szép és jó lesz, sosem lesz hiba. :)
    biztos belenézel akkor néha a leendő szolgáltató témájába is, hogy sehol sem fenékig telfel az élet...

Új hozzászólás Aktív témák