- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tamás88: Még mindig itt tartunk jelenleg...
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Arc összefoglaló szerkesztés
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Keem1
veterán
válasz
dellfanboy #73880 üzenetére
Kétlem, hogy egy prepaid kártyánál bármit is behajtana a szolgáltató. Épp az a dolog lényege, hogy nem utólag fizetsz.
Egyébként ha korábban havi szinten töltögetted nagy összeggel, akkor már jobban megérte volna valamelyik előfizetéses csomag. Ebbe az árba már egy hálón belül korlátlan csomag is belefért volna. De ezt már csak zárójelesen mondom.
-
-
Keem1
veterán
válasz
hjanos1 #73719 üzenetére
Ezt szerintem neked jobban kell tudni. A kötbért mindig belefoglalják a szerződésbe (az ő részükről ez mindig benne is van elmaradhatatlanul - bár egyszer felejtenék el egy nagy értékű telefonomnál
).
Ha úgy írtad alá a szerződést, hogy nincs benne olyan, hogy bizonyos esetekben kötbért kötelesek neked fizetni, akkor nincs. -
Keem1
veterán
válasz
alexander12 #73696 üzenetére
Általában gyorsan. Június elején pénteken délelőtt rendeltem PPP-ra új készüléket, szombaton 11 órakor már vettem át a csomagot.
Ennél csak az Edigital gyorsabb, a "rendelése szaküzletünkben átvehető" e-mail gyorsabban jött meg, mint a "köszönjük megrendelését, rövidesen értesítjük, ha rendelése átvehető", nagyjából a megrendelem gomb megnyomását követő 5-10 másodperc múlva
-
Keem1
veterán
Srácok, nincs most érvényben tartozékkupon? Kaptam egyet e-mailben, most akartam felhasználni, úgy emlékeztem, július 31-ig érvényes, de sajnos júni 30-cal lejárt. Egy hét híja... Vajon lesz mostanság kupon?
-
Keem1
veterán
válasz
bopeti98 #73669 üzenetére
"Egyébként ha én hívom őt, akkor nekem azt hálózaton belüli hívásnak veszi."
Akkor két opció van: benézte, valamiért szarul számláznak neki. Érdemes mindkét variációt megnézni."Tekintve, hogy már 2. hónapja a Telekomtól kapom a mobilszámlát"
Ez azért eléggé fontos dolog, amit nem közöltél az elején -
Keem1
veterán
válasz
bopeti98 #73666 üzenetére
Benézhette. Ma már a tárcsázandó szám első két számjegye nem feltétlenül utal a várható hívásdíjra. Az meg, hogy én akármilyen számmal Telekom előfizető legyek, esély nincs rá, hogy másik Telekomos számára Vodafone-ként számlázzák. Kivéve azt a ritka esetet, hogy nem történt meg az áthordozás (mondjuk történt valami olyan, ami a hordozást meghiúsította és maradtál továbbra is vodás). De valószínűleg erről azért tudnál.
-
Keem1
veterán
válasz
dptrsk #73560 üzenetére
Megtaláltam azt, ami talán megválaszolja a kérdéseinket:
Promóciós időszak
A promóció időtartama 2016. július 5. - 2016. szeptember 5.
A promócióra történő regisztráció időtartama: 2016. június 1. - 2016. június 30.Tehát valószínűleg az adatot is csak július 5-től kapjuk meg
-
Keem1
veterán
A másodikra: vidéken sok helyen elég gyér a T lefedettsége 3G hálózaton. Már csak a 4G-t fejlsztik, érthető módon, ebben viszont igen jól állnak. Ha egy non-LTE telefonnal ilyen helyen vagy, az LTE modul hiánya miatt 3G-t keresne a telefon, az viszont nincs. Így marad a GSM/Edge. Ezért sem jó vidékre menni Xiaomi tulajdonosoknak, a B20 LTE hiánya miatt ők ugyanezt tapasztalhatják.
Pünkösdkor kirándultunk a barátokkal, cimbi Xiaomi telefonja Edge-t mutatott, az enyém (Samsung) meg 4G-t. Mert csak GSM és 4G volt a környéken.
zsoca9208: én igen, pont most néztem, hogy nincs még plusz adat. Mondjuk levelezős diákigazolvánnyal regeltem, remélem, nem volt kitétel a nappalis jogviszony. Az aktiváló linket megkaptam, de azóta mást nem.
alisck: teljesen igazad van, nemrég olyan telefont cseréltem le, ami 4G-s volt, tehát az nem lehet indok, hogy nem elterjedtek a 4G-s készülékek. Már szerintem mind az.
-
Keem1
veterán
válasz
r3dsnake #73484 üzenetére
Én annak idején a B20-as LTE-ben láttam a megváltást a "pusztán" (jó hullámterjedés, elég kevesebb bázis is), de kár volt. Nem sűrűn járok arra, de a Budapest - Békéscsaba vonal mentén a vonaton van, hogy percekre elmegy a térerő. Nem hogy netezni, de telefonálni se lehet.
-
Keem1
veterán
Elismerem, az én infóm úgy 2 évvel ezelőtti. Elképzelhető, hogy azóta változott, bár ismerve a telkó cégeket, nagyon elcsodálkoznék, ha még IPv6 előtt megoldanák ezt a problémát.
Amúgy a telekomnál vannak teches szakik is, de sajnos nem emlékszem, hogy jutottam el hozzájuk. Az alap üszis kislányok nyilván ezt nem vágják, meg elég nehezen (indokolt esetben) kapcsolják a műszakis fiúkat, de ők viszont eléggé képben vannak.
-
Keem1
veterán
Tudom, már késő, de ma már nem szabad ilyesmit személyesen elhozni
Már csak a 14 napos visszavétel miatt is. Csak egy példa: tavaly egy fotós táskára volt szükségem, az Aréna MM itt van egy köpésre, besétálhattam volna (szombat délelőtt). De nem, megrendeltem neten. Aztán el is mentem érte. Időközben, hazahozatal után jöttem rá, hogy ne csak a DSLR férjen már bele, hanem egy kis kompakt is. Gyorsan leadtam egy újabb megrendelést, majd visszamentem (még mindig szombat), visszaadtam az előzőleg megvásárolt tatyót, elvettem az újonnan megrendeltet és kifizettem a különbözetét.
Szinte minden tartós fogyasztási cikket (ruhát kivéve) online rendelek.
Sokszor volt olyan is, hogy pár nap után rájöttem, hogy erre nekem nincs is szükségem, és mivel netes rendelés, mindig visszavették. -
Keem1
veterán
Jók ezek a net emelős hírek. De vajon a kiegészítő netcsomagokat (NetPlusz) is duplázzák? Remélem, igen.
-
Keem1
veterán
válasz
szabogabor10 #73208 üzenetére
Amúgy tényleg úgy lenne logikus, hogy a hálózati zár csak a szerződés idejéig élhessen. Most persze nem azt mondom, hogy rögtön kérdezés nélkül feloldódjon, de ha lejárt a 2 év, és beviszem, max egy jelképes összeget kérjenek érte (>5000 Ft), mert ugye az emberke munkaideje. De ott rögtön usb-re dugja, két katt, fel van oldva, kész. Semmi horror ár, semmi napok vagy órák kérdése. Ott rögtön, pár perc alatt.
-
Keem1
veterán
Ez már nagyon off, de kinek a pap, kinek a papné.
Nekem nem szimplán telefon, hanem köldökzsinór, az életemet megkönnyítő nem nélkülözhetetlen, de elég fontos eszköz. Sokszor csak ez van nálam. Kapcsolattartás minden fokon (a telefonhívástól a fb üzeneten át az e-mailig), ezzel fizetek (paypass), gyűjtök pontokat (supershop), papír nélkül jegyzetelek (Google Keep), zenét hallgatok, fotózok, és még sorolhatnám. Ilyen szinten legyen az életembe simuló eszköz, nem akarok arra várni, míg elindul valami vagy épp nem úgy működik, ahogy az adott helyzetben megkívánnám. Ezért a kényelemért képes vagyok egy kisebb vagyont elkölteni, ha transzparensen beleillik az életritmusomba. Ott van, ha épp kell, észrevétlenül (mert nem azzal töltöm az időm, hogy működőképes állapotba hozzam), de ha épp meg kell jelennie (tárgyalás, üzleti vagy privát vacsora), akkor beleillik az elegáns, szemet gyönyörködtető formájával.
Meglennék nélküle, nem vagyok függő (volt, hogy otthon hagytam, vidékre utaztam és már a vonaton jutott eszembe, hogy a konyhapulton pihen a cucc), de ha már van, miért ne használjam?Offot befejeztem
-
Keem1
veterán
Valahol igazad van, persze. Én pár éve meguntam az alsó-középkategóriás készülékeket. Nagyfogyasztó vagyok, csak a prémium készülékekben nem csalódtam eddig. Ami drága így is, úgy is. Az egyik legolcsóbb díjcsomagban vagyok, amit kiegészítettem plusz nettel. A havi díj lebeszélhető (le is szoktam), a netet meg elhasználom az említett voipra, meg minden másra. Azt nézve, hogy a nagyobb elektronikai áruházak eleve drágábban adják a telefonomat, olyan rosszul nem jártam. Szolgáltatás így is, úgy is kellene hozzá, persze 2 évig egy szolgáltatóhoz vagyok kötve. Viszont 14 éve ugyanott vagyok, így ez nem gond. Egyik szolgáltató se szent, tehát végülis oly mindegy, melyiknél vagyok (itt van több rokon, ismerős, így a mérleg a T felé hajlik).
-
Keem1
veterán
Az első hónapot átvételkor rendezed. Én ebben a hónapban fizettem az első részletet, mikor a készüléket átvettem, ezenkívül van még további 19. Ez összesen 20
Arra akartam célozni, hogy 20 egyenlő részletre van elosztva, a 20 db részlet szummája pedig a készülék vételára, szóval nincs kamat. -
Keem1
veterán
Hát, nem tudom... Edigital, MM esetén a Galaxy S7 edge 250-270 környéke volt, ha jól rémlik, szolgáltatónál meg díjcsomagtól függően 200-230 ezer. Havi előfizetési díj meg úgyis kell, mert a független telefont is használni akarod valamivel.
A Telekomnál ráadásul nem 15 havi kamatmentes részlet, hanem 20 (régen meg 24 volt). Ez se mindegy.Persze nem vitázni akarok, a Telekom régi ügyfeles üzletpolitikája rég nem tetszik (már ebben a topikban is leírtam), én is vennék függetlent szívesen (sokkal inkább, mint sim lockosat), de egyelőre sajnos a szolgáltatós telefonnal jobban járok (vagy sufni GSM akár 200 ezer alatt is, de egy ilyen összegű készüléknél a Samsung garanciáról nem mondok le).
-
Keem1
veterán
Már volt róla szó itt, technikai hiba van az oldalon, elvileg javítják, már kétszer beszéltem velük, de csak azt tanácsolták, hogy folyamatban van és nézzem minden nap.
A boltokat nem tudom, ár szerintem ugyanaz, de nem minden esetben. S7-hez pl. csak online kapsz VR szemüveget. De érdemes rákérdezni, mert nem egyenlő feltételekkel tudsz így vásárolni, hogy szar a webshop, lehet, hogy így boltban is nyújtják ugyanazt a kedvezményt.kentucky: a csereutalvánnyal azt veszel, ami szimpatikus. Ha többe kerülne, mint az utalvány összege, azt kifizeted.
#72976 kentucky: na ezt passzolom. fogalmam sincs
-
Keem1
veterán
válasz
cris78 #72876 üzenetére
Akkor adják az S7 edge-hez a VR szemüveget? Mondjuk, ha a webshop nem működik rendesen, akkor alternatív csatornán is illene biztosítani.
Jó, persze, azt nem tudom, hogy a dínó milyen telefont akar venni, lehet, ő olyat, ami ugyanazokkal a feltételekkel vehető üzletben is.
-
Keem1
veterán
válasz
bandi20 #72813 üzenetére
Na az királyság. Mi az, hogy idénre? Idén már nem lesz részletfizetés a weben? Megőrültek?
Én is akarok telefont venni, de ehhez menjek be akkor? És nem úgy van, hogy a webes ár csak weben érvényes?Az jutott az eszembe, hogy mivel ez az ő hibájuk, más módon kellene biztosítaniuk a webes feltételeket, pl. telefonon. Aki érintett és fel tudja hívni a 1430-at, megtenné, hogy ide is beírja a kapott választ? Olyan helyen vagyok most, hogy leghamarabb csak holnap délután - este tudnék rákérdezni.
-
Keem1
veterán
válasz
solarix45 #72762 üzenetére
Nyilván nem mérvadó, de annak idején a T-s 3G hálózattal elég sokat szívtam, főleg vidéken. Előrelépést akkor tapasztaltam, mikor szinte mindenütt lett 4G. Véleményem szerint a 3G-t már nem is nagyon fogják fejleszteni, hanem a 4G-t. Több oka is van: ebben még van potenciál, folyamatosan emelik az elméleti sávszélt, a vodát kivéve mindegyik szolgáltatónak már jobb a lefedettsége a 4G-vel (amihez a 800 MHz jobb hullámterjedési tulajdonságai is hozzájönnek), a legtöbb készülék már 4G képes, és a T (talán) összes díjcsomagja 4G képes.
Szerintem ne várj érdemi javulást, hanem inkább állj át te is 4G-re, hidd el, megéri, akksi idő is észrevehetően jobb (ugyanazzal a készülékkel). És még jobb lesz, ha a VoLTE is elindul, elterjed.Hoppsz, most látom, hogy nem LTE-s a telefonod, írtad
Nem szeretnél esetleg telefont cseréli?
-
Keem1
veterán
Köszi, hogy megnézted. Holnap beszélek velük telefonon. Továbbra is bízom abban, hogy csak technikai hiba, ez lenne az első eset, hogy egy hosszabbítani szándékozó ügyfél rosszabb feltételeket kap, mint egy új. Természetesen ilyen esetben nem lesz hosszabbítás.
Egyébként az én példám S7 edge volt, a tiédben az is benne van, szóval...Szerk: egy másik, családban lévő előfizuval is megnéztem, ott is van részletfizetés opció. A sajátomnál nincs. Fura. Semmilyen készüléknél sincs, se drága, se olcsó.
-
Keem1
veterán
válasz
Carline #72675 üzenetére
Sajnálatos. Én is ügyfelekkel dolgozom, nem mondom, hogy az új nem számít, természetesen számít, de sokkal nagyobb energiát fektetek a meglévő ügyfelek megtartásába. És ez a taktika immáron 6. éve bejönni látszik. Kétlem, hogy ezt egy nagy cégnél ne látnák, nem hiszem, hogy én találom fel a spanyolviaszt.
Ez az újakra is kihatással van, nem egyszer keresnek meg idegenek azzal, hogy ajánlottak engem. Van, aki a munkatársaimmal szóba se áll, pedig kiváló szakemberek. Ha engem ajánlanak, az új csakis engem akar. A bizalom fontos, egy ügyfél bizalmát eljátszani veszélyes dolog. A régi ügyfél nem felejt. -
Keem1
veterán
Szerintetek ez még az új weboldal bugja, vagy szándékos kiszúrás a régi ügyfelekkel?
Feltételezem, hogy inkább az előbbi, de már a fene se lehet benne biztos. Arany szintű, meglévő előfizetésről beszélünk, nem pedig tegnap kötött szerződésről.
(ha nem látszódna jól a képen: új ügyfélként van kamatmentes részlet, meglévőként nincs, csak egyösszegű fizetés) -
Keem1
veterán
Valamit én nézek rosszul, vagy a Telekomnál nincs már arany/platina ügyfeleknek 24 hós kamatmentes részlet, előleg nélkül? Most csak előleg + 19 havi részletet találok.
Kezd egyre kevésbé rugalmas lenni a Telekom, egyre kevésbé próbálja a régi ügyfeleit megtartani. Már-már elfogadtam, hogy semmiféle kedvezményt nem kap, csak a 24 havi kamatmentes részletet, de már kb. az is kezd kikopni. -
Keem1
veterán
válasz
szabogabor10 #71312 üzenetére
Igazad lesz
Az akció alatt láttam a 2 évet, de belekattintva már ez van:
"A NetPlusz, Domino NetPlusz, Net&Roll és Társkártya Net&Roll akció 2016. március 1-től visszavonásig vagy legkésőbb 2016. május 31-ig érvényes. NetPlusz és Domino NetPlusz új előfizetés esetén, valamint csomagok közötti átváltáskor is érvényes. Net&Roll és Társkártya Net&Roll előfizetés esetén új előfizetők számára és hűségidő hosszabbítás esetén is érvényesül, de csak 2 év hűségidő vállalásával."
Szóval tényleg csak a net&roll-ra van hűségvállalás.
Működik, megrendeltem az M-et és még 2,1 GB felhasználható összesen
-
Keem1
veterán
válasz
zsoltzsolt #71309 üzenetére
Nem! 2 év hűség kell.
"Az akció 2016. március 1-től visszavonásig vagy legkésőbb 2016. május 31-ig érvényes, új előfizetők és hűségidő hosszabbítás esetén, 2 év hűségidő vállalásával. A négyszeres havi adatmennyiség az első 2 hónapban jár."
-
Keem1
veterán
Tudja valaki, hogy Netplusz M bekapcsolásakor kiszámlázzák-e egész hónapra, vagy csak részarányosan? Pár hónapja az 1 GB-os csomagot egész hónapra számlázták.
-
Keem1
veterán
válasz
zebede #71059 üzenetére
Megelőztek, és jobb hírekkel, ahogy látom
Figyelmetlen is voltam, nem láttam, hogy válaszként ment egy beszélgetésre, elnézést.Elvileg átutalással meg tudod oldani, a számla végén mindig ott van az utaláshoz szükséges infó az aktuális részlettel - ebben az esetben értelemszerűen a teljes, még fennmaradó összeget kell a megfelelő helyre írni.
Esetleg a 1430-cal megkonzultálhatod, hogy tuti legyen, de korábban valahol úgy láttam, hogy kifizetheted egyben a maradék törlesztőket. -
Keem1
veterán
válasz
Soulfly842 #70835 üzenetére
Olyan szinten jó az időzítés (amellett, hogy ez most az S4 óta az első Samu ami tetszik), hogy közben ha jól számolok, már túl vagyok a 18 hónapon, ha még él az előrehozott készülékváltás, elvileg már cserélhetnék is.
Más kérdés, hogy szerintem most még nem fogok (hacsak nem érzek késztetést a VR szemüvegre).
-
Keem1
veterán
válasz
szabogabor10 #70761 üzenetére
Az elmúlt pár évben postán akkor jártam, ha egy ajánlott küldeménnyel a postás nem talált otthon.
Amúgy nem is értem, fiatalok közül is sokan csekkeznek. Pedig mennyivel egyszerűbb otthon bankkártyával elintézni egy kávé mellett. -
Keem1
veterán
Srácok, ha holnap (február 15-én) lemondok egy előfizetést (Next S), akkor a februári havidíjat részarányosan kell kifizetni, vagy az egész hónapot kiszámlázzák? Akár ez, akár az, helyben lemondáskor kell rendezni, vagy ugyanúgy a jövő hónapban?
Előre is köszi!
-
Keem1
veterán
válasz
Mr.Csizmás #70255 üzenetére
Személyes ügyfélszolgálatot el kell felejteni. Én eddig velük csak szívtam. Pláne a Westendben. Ott izompacsirták és cicababák vannak, amíg vársz, jó stírölni a csajokat, de másra sajnos nem jók. Én már netcsomag ki-bekapcsolás miatt se megyek be oda, csakis kizárólag akkor, ha olyan teendőm van, ahol aláírni kell vagy fizikailag átvenni valamit. Minden mást próbálok neten és telefonon elintézni.
Szerintem hamarosan (vagy a távoli jövőben) a telkó cégeknél a személyes üszi elcsökevényesedik és megszűnik majd. Nem hatékony, drága és sokszor már felesleges is.
-
Keem1
veterán
Ha minden igaz, nálam a legfrissebb van fent, de csak telefonszám vagy MT azonosító, és a billentyűzet is a számbillentyűzet, betűt fizikailag nem tudok beírni.
Pedig jó lenne, ha már működne, anyám előfizetését is én menedzselem, és nem kéne ki-belépni, ha épp mobilon vagyok. Valaki megpróbálná androidos telefonon még? Remélem, nem csak nálam nem lehet e-maillel belépni. Kali, neked szifonod van, nem?
"valakinek mindenhová azonos jelszó van beállítva"
Nem hogy a fél világnak, hanem kb. 70%-nak -
Keem1
veterán
válasz
dokee78 #70128 üzenetére
Ezt nyugodtan bontsd külön fejben is, mert a Telekomnál is külön van.
Beléphetsz:
- hagyományos módon, telszám + numerikus jelszó (web, mobilalkalmazás), egyedi előfizetőként, vagy folyószámlánként
- az új telekom fiókkal (ami email + szabadon választott pass), ebben az esetben a fiók alá vont előfizetéseket kezelheted úgy, hogy azokba külön-külön beléphetnél.Egyelőre a Telekom app csak az elsőt tudja. Nem fail, ez direkt van így, szerintem ha a második opció bejáratódott, az előfizetéses belépés akkor is megmarad majd mindig. Az a fail, hogy te megpróbálsz belépni a két megoldás kombinációjával (gmail fiókba gmail címmel és hotmail jelszóval nem fog menni).
Biztos, hogy előbb-utóbb a Telekom app is tudni fogja az e-mailes belépést.
-
Keem1
veterán
válasz
lugosi #69945 üzenetére
Értem én a problémádat, abszolút jogos is, és távol álljon tőlem, hogy okoskodjak, de hadd gondolkozzak picit hangosan, úgy mindenkinek, aki elolvassa (aki erre most nem vevő, kérjük, ugorjon a következő hsz-re).
Ez a szolgáltatótól függetlenül, máskor is előfordulhat, teszem azt, édesapád telefonja lemerül, a tiéd elveszik, stb. Tehát nem mindig fekete-fehér ez, számos eset áll fenn, amikor valaki nem tudja az ismerősét elérni, akár úgy, hogy csak két emberen áll a vásár, és nem országosan érintett. Ha Telekom hiba van, számodra tök mindegy, hogy 100.000 ember (köztük te) nem tud beszélni, vagy csak te és az ismerősöd, a lényeg, hogy te nem tudsz.
Most persze nagyobb a visszhangja, mivel nagy felhasználói számot érintett a dolog, de a világ nem áll meg tőle, és azért relatíve rövid ideig is tartott a kimaradás. És az elérhetetlenség tényleg bármikor, kb. bármilyen ok miatt felléphet. Ha lemerül az akku, magadat hibáztatod, ha ellopják a telefonod, akkor a tolvajt.A te posztod miatt merült fel a fenti gondolat, de ez kb. bárkire igaz lehet, még rám is, és ebbe nem tartozik bele hogy esetleg az említett okod miatt sürgős telefonálnivalód lenne, mert ugye ahogy írták, a segélyhívás azért kisebb eséllyel hiúsul meg (ha valaki odalép hozzám, hogy hívjam a 112-t, nincs az a telefonbeszélgetés, amit ne szakítanék meg ezért).
Az én ismerőseim is lázongtak facebookon, igyekeztem a közeli barátokat csitítani, hogy tök fölösleges a problémázás, mivel a gondot nem oldja meg. És senki nem a 112 sikertelen hívása miatt hőbörgött, az anyós felhívása munkaidőben pedig úgy érzem, halasztható kategória. -
Keem1
veterán
És speciel havonta 9 ezret fizetek a szolgáltatónak, de akkor se lennék dühös, ha egy hétig nem lenne net/telefon/egyik se. És nem azért, mert kőgazdag vagyok (talán a nagyon nagy átlag feletti fizetésem van, de közel sem keresek sokat), de ki tudom fizetni a számláka. Ember vagyok, más is az, hibázhatok én is, más is. Ha én elvárom mástól (vagy bízom benne), hogy ha hibázok, akkor emberséges, megértő legyek, úgy én is ugyanezt teszem másokkal szemben. És most független, hogy emberi hiba miatt nincs hálózat vagy sem, csak a példa kedvéért hoztam fel.
Most különben is melózok, ha otthon lennék, akkor se érdekelne, mert kinyitok egy jó könyvet vagy csinálok egy bögre forralt bort és kész. Túl vagyok azon a korszakomon, hogy minden miatt problémázzak. -
Keem1
veterán
válasz
ANDROID??? #69898 üzenetére
Ugyan már... Kár az embereknek kardjukba dőlni.
Én amúgy is melózok, nem kell telefonálgatni, bár a céges telefon vodás, az működik rendesen. Akinek telekomos a céges, az meg pihenhet legalább.
Kár, hogy ott tartunk, hogy az ember már nem bír ki pár órát/napot a mobilja nélkül. Én akkor is jól elvolnék, ha nem lenne net. A középiskolások reggelente a trolin csak lesnek, amikor előkapom az 500 oldalas Szilmarilokat, gondolom próbálják kitalálni, hogy miféle eszköz lehet a kezemben, mert ők még ilyet nem láttak. -
Keem1
veterán
válasz
zichie #69894 üzenetére
A hírekből és a hozzászólásokból kiindulva nem lokalizáltan van a hiba, így akik a Telekom hálózatára csatlakoznak, eltérő mértékben részesülnek a hibából. Ergo van akinek van, van akinek nincs hálózata. Szolgáltatótól (Telekom hálón persze), mobilhálózattól, készüléktől, országtól, nemtől, orrszőrmérettől és szexuális beállítottságtól függetlenül.
Magyarán biztosan van a roamingosok, MOL-osok, Blue-sok körében is olyan, akinek van, és olyan is, akinek nincs hálózata. -
Keem1
veterán
Aha, úgy látom, nem csak nálam nincs Telekom hálózat. Gondoltam, rákeresek, hogy másnál is vacakol-e, de elég volt csak a legfrissebb posztokra nézni.
Szóval beállok én is a sorba: Bp. VI. ker., kb. 2 órája halott. Néha kiírja a telefon, hogy nuku szolgáltatás, máskor meg ad ugyan térerőt, de nincs semmi. A telefon szerint a hálózat típusa ismeretlen. 2G/3G/4G váltás sem javít semmit.Remélem, a fiúk hamar kijavítják, de addig is hátradőlök, nem kell melózni
-
Keem1
veterán
Hahó emberek!
Élő hűségidő alatt lehetőség van a szerződő előfizető módosítására? Természetesen a régi és a leendő fél jelenlétében. Sajnos az előf.szerződésben nem találtam sem annak tiltását, sem kifejezett megengedését. -
Keem1
veterán
Sziasztok emberek!
Picit off a kérdésem, elnézést érte!
Ha ne adj' isten, Music díjcsomagra fizetnék elő, és haverral megfelezzük a díját és mindketten ugyanazzal az accounttal lépünk be a Spotify-ba, akkor szerintetek mindketten ugyanazokkal a feltételekkel használhatjuk a prémium előfizetést? Nyilván a plusz Spotify adatforgalmat csak én kapnám...Köszi előre is
-
Keem1
veterán
válasz
ForRedGlory #54831 üzenetére
Nekem még az ehavi számlával jött a novemberben aktivált korlátlan web opció, amit kiszámláztak. December elején 1430-on felrögzíttettem, és kb. 1,5 hét múlva jött az sms, hogy a következő számlából jóváírják az összeget. Akinek ilyen van, ne menjen be személyesen, ne emailezzen, telefonon kb. 3 perc volt az egész, forralt borral a kezemben, a karosszékemből.
-
Keem1
veterán
Hölgyek, urak! Adott egy folyószámlán és egy előfizető nevén két előfizetés, mindkettő hűségidővel. Kötbérmentesen lehetőség van újra külön bontani őket? Gondolom az előfizető személyén nem változtathatunk, de már azzal elégedett lennék, ha a két előfizetésről két külön csekk jönne, két külön lakcímre. Lehetséges?
Előre is kösziU.i.: igen, sajnos szakítás...
-
Keem1
veterán
válasz
pepe091 #52750 üzenetére
Megjött a számla, amiből kiderült, nem ez, hanem a szintén most ingyenes korlátlan web&e-mail opció van a számlán. Fel is hívtam a 1430-at, a számlázáson az ügyintéző hölgy nagyon készséges volt, közölte, valóban tévesen van a számlán, ír egy számlareklamációt, ezt most fizessem be, de a következő számlából jóvá fogják írni, ne aggódjak. Közben legalább kétszer, de inkább háromszor elnézést kért, kedves volt, megköszönte a türelmem. Le a kalappal, a hangja alapján húszas éveiben járó hölgynek jár egy nagy piros pont, a munkáltatója érdekeit betartva maximálisan ügyfélbarát hozzáállást tanúsított, ritka az ilyen
-
Keem1
veterán
Emberek, lehet az, hogy az ingyenesnek hirdetett első hónapban a T-Mobile a Music opcióra belépési díjat számol fel? Még nem jött meg a számlám, ám a vártnál épp kb. 1500 Ft-tal több a webes ügyfélszolgálaton kiírt fizetendő összeg. Ha igen, gondolom megreklamálom és le tudom szedetni. Rohadtul nem volt szó arról, hogy egy ingyenes próbaidőszakban egy fillért is fizessek. Csak most nézem a szolgáltatásoknál, hogy a Music opciónak nemcsak havidíja, de belépési díja is van.
-
Keem1
veterán
Emberek, csak megerősítésképpen: aki emlékszik, nemrég kérdeztem, hogy a hűség lejárta előtt mennyivel lehet készüléket váltani. Arany/platina ügyfél esetén 3 hónappal. A kiszemelt cuccra mondtak is egy összeget, amit természetesen sokallok, közöltem az ügyintézővel, hogy nézzük ezt meg kedvezőbben, mert a konkurenciánál új előfizetéssel is sokkal olcsóbb. Jövő héten visszahívnak
Schizoka: szerintem nem véletlenül van ez így, hogy csak témánál tudsz ügyintézőt kérni, mert csoportosítva vannak az emberek, a múltkor rossz helyről kértem üi-t és közölte a csaj, hogy kapcsolja a kollégáját mert ő nem illetékes. De ez persze nem tuti, majd az okosabbak megerősítenek/cáfolnak.
-
Keem1
veterán
válasz
dptrsk #47570 üzenetére
Persze, ez így érthető, de a gyökkettő júzer számára akkor is parasztvakításnak fog tűnni, hogy "juhúú, LTE-s mobil, LTE-s díjcsomag", aztán ha mér egy sebességet, akkor meg csak pislog. Mert akkor így a Like S annyiból LTE-s csomag, hogy fel tud rá kapcsolódni, de sebességben viszont nem lesz különbség a 3G-hez képest.
Értem én ezt, nem is problémázok tovább rajta, csak olyan mint a Voip tiltás. Van egy szolgáltatás, amit használhatsz, csak épp a lényege marad el (mobilnet voip nélkül, LTE háló lassítva). Ez tényleg olyan magyaros. UK-ban élő ismerősöm 2 GB netet kap a szolgáltatójától, a skype-ot meg nem is számítják bele az adatcsomagba, az korlátlan. Szintúgy, mint a korlátlan duma és sms. Kb. 6000 Ft-nak megfelelő fontért. -
Keem1
veterán
Fentebb írták, hogy a Like S csomag LTE-képes. Itt viszont az áll, hogy max 7,2 Mbps sebesség áll rendelkezésre. Tehát LTE hálózat van, csak épp semmi értelme? Földműves emberek látásának elvételéről lehet szó? LTE, de mégse? Nem értem...
-
Keem1
veterán
válasz
erdoke #47344 üzenetére
Arany. Nincs tartozás (mindig az aktuális havi számlám van, de határidőig mindet rendeztem eddig).
Zsolt_72: aha, szóval most mindentől függetlenül 1 hó akkor? Hát ez most rosszul esett.
Minden ismerősöm eddig kb. 2 hónappal előtte már tudott váltani, egy cimborám talán úgy év elején.
Szerk: az sem hatja meg őket, hogy 2001-ben aktivált és azóta folyamatosan használt előfizetésről van szó?
Ha valaki, hát én csak tudok valamit a hűségről
-
Keem1
veterán
Kedves hozzáértők (1430?). November 19-én jár le a hűségem. Mikortól lehetséges kedvezményes (értsd: részletfizetéses) készülékváltás legkorábban? Interneten rengeteg infó kering 1 és 3 hónap közötti válaszokkal. Ügyfélszolgálatot még nem hívtam, mivel egyelőre bármelyik is a helyes verzió, kívül vagyok a határon, de a tervezéshez viszont nem ártana tisztában lennem ezzel. Szóval 1, 2 netán 3 hónapon belül már lehetséges?
Előre is köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- iPhone topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- OTP Bank topic
- Viccrovat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Path of Exile (ARPG)
- Futás, futópályák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Z Flip 4 felújított új 2026.01.08. gyártói jótállás
- Lenovo IdeaPad V15 Ryzen 5 5500U / 16GB RAM / 512GB SSD / FHD
- IPhone 12 64GB gyári független 2 év RJ jótállás
- IPhone 11 128GB gyári független új akku
- Dell XPS 13 i5-8365U / 8GB RAM / 256GB SSD / 13,3" FHD / HUN bill. / 12 hó garancia
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest