Hirdetés

2024. szeptember 8., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Oakley topic

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:52:03

LOGOUT.hu

Oakley kisokos - hasznos leírás

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20367) B.Ricsike


B.Ricsike
őstag

Segítségeteket kérném!

Mivel nem találok ilyen beállítottságú topik-ot, így itt is felteszem a kérdésem.

Vettem egy dolgot csütörtökön, és a futár pénteken hozta is! (Royal Sprint). Viszont nem a megfelelő árut kaptam. Az eladó azóta nem veszi fel a telefont. Elméletileg Hétfőn 12:00-tól van kifizetés ennél a futár cégnél. (Gondolom Pénteken már nem tudják ezt megoldani, legalább is remélem.) Na most, ha a futár céggel beszélek ez ügyben, akkor valahogy menthető még a pénzem? Szóval ha Hétfő délelőtt felhívom őket, én mondom, hogy rossz terméket kaptam, akkor visszahívhatom őket (persze kiszállási díj ellenében), és visszavitethetem a cuccot, valamint visszakérhetem a pénzem?
Vagy ők innentől nem tudnak mit csinálni, kifizetik az eladónak, és azután nekem kell az eladóval ezt rendeznem?

Bár gondolom, valami nyoma csak marad az eladónak a telefonszámon kívül.

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Oakley topic
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.