Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • YanezTTrain

    tag

    válasz KáZsé Mestör #2222 üzenetére

    nem túl bonyolult a dolog. az első dolog azt megcsinálni, illetve ellenőrizni, hogy a két pályakőr vágánykapcsolatainál, azaz ahol egyik kőrről átjár a vonat a másikla az egyik sínszál, meg legyen szakítva. Arra azomban figyeljél, hogy ugyan az a sínszál legyen mind a három helyen megszakítva. A többit lerajzolom, meg bejelölgetem neked. Piko váltó is két féle van. melyik típus van az asztalodon? A fugert váltónál a középső érintkező a tekercsek közös vezetéke, a két szélsővel állítod a váltót egyenesbe vagy ívbe. Vagyis a középsőt fixen csatlakoztatod a 16 voltos kivezetés(FZ1 trafó) egyik kapcsához a másik kapocsról viszed a tápot a nyomógomboknak. Vagy kapcsolópultnak. Fugert váltók elé nem árt beépíteni egy váltóvédő elektronikát, ezt pl. a zzemoki modellből meg tudod rendelni. Nincsen nekik végállás kapcsolójuk, ha beragad egy gomb, lefüstöl a tekercs a váltóban. Piko váltónál ilyen probléma nincsen. Ha fugert előtt van váltóvédő akkor egyszerre csak egy váltót tudsz állítani. Elég egy közös védő elektronika a fuggerteknek, nem kell mindegyik elé.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés