- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- Kempingezés és sátrazás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- votlage71: Kábel menedzsment
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
most vettünk a decathlonban 15v ezerért egy rollerblade astro 6-os korit.
41-es lábambamra kb a 44es volt úgy jó, hogy vastagabb zoknival is fel tudom venni.42esben végigért a lábam.
Kezdő vagyok, nagyon félek, úgyhogy paramód on egyelőre. -
fpeter07
veterán
Van a sarokban egy görkori, azt se tudom hányas, ha jó lesz akkor lehet megpróbálok megtanulni
-
jancsyx
csendes tag
USD görit vennék 20-25 ezer forintig.
Lehetöleg 44-5 legyen.
Más göri is szobajöhet!!!!!Email: jancsyx@gmail.com
-
jancsyx
csendes tag
Sziasztok
Agressive görit vennék vagy cserélem BMX re akit érdekel az írjon emailt vagy telefonáljon.
Email: jancsyx@gmail.com
Telefon: 06 30/751-18-54
Üdv Jani -
Synthwave
HÁZIGAZDA
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem...
Igaz, már 23 éves öreg csont vagyok, de mindig vissza-visszafészkeli magát a fejembe egy gondolat...agresszív korizni kéne. Mondjuk parás vagyok, mint állat, de sebaj, talán még nem késő.
Az a baj, hogy egyedül ez nem olyan jó dolog.
A kérdésem az lenne, hogy ABSZOLÚT KEZDŐ volnék (még a korim sincs meg), s lenne-e 1-2-sok arc, akik Pesten v. környékén szoktak görizni (érdi vagyok, Pesttől 20 km) és tanítgatnának meg ilyesmi? Mondjuk eleinte inkább elhagyatottabb helyeken...
Soooo? -
witheevil
újonc
oké
-----------------------------------
Valaki nem tud valami direkt görkoris szaküzletet fehérváron? vagy valami hasonlót -
witheevil
újonc
Haly
Mien agresszív görkorit ajánlanátok? mongyük 60.000HUF a max összeg -
sK0t
tag
Üdv.!