Új hozzászólás Aktív témák

  • fordfairlane

    veterán

    válasz biker #1422 üzenetére

    Mert nalunk ugy megy, hogy kitalaljuk melyik termekunk mettol meddig akcios, nem pedig kitalaljuk holnap valami akcios lesz, de nem tudom mi

    Máshol meg másként megy. Minnél nagyobb a kereskedelmi egység, annál inkább jellemnző, hogy az akciózás termékcsoportosító módon kerül kivitelezésre. Például úgy, hogy nem egy termék lesz akciós, hanem egy termékek csoportja. Majd ebbe az akcióba bevonódhat újabb termék. Aztán az akció meghosszabbodhat. Aztán kerül bele újabb termék. Aztán kikerülhet belőle bizonyos termék, mert pl. elfogy. Aztán kiderülhet, hogy túl jól sikerült az akció, ezért az összes termékre csökkenteni kell a mértékét. Vagy épp ellenkezőleg, nem sikerült túl jól, sok termék továbbra is készleten, megromlik pl. ezért növelni kell a kedvezményt az összes terméken.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés