Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 9CS

    senior tag

    Tud valaki arra megoldást, hogy miért nem találja az Exchange Management Console az AD-s felhasználókat? A probléma egész pontosan az, hogy ha új fiókot akarok létrehozni egy létező felhasználónak, akkor azt nem minden esetben találja meg. Próbáltam szűrni is az OU-k között, hogy hátha az a baj, hogy túl sok user van, de így sem működik. Például egy pár 10 fős OU alatt is csak 6-ot lát.

    Egy megoldást találtam, de nem működött, miszerint registriy módosítással, vagy házirenddel nagyobbra kell venni a megjeleníthető elemek számát a default 10000-ről.
    Amit próbálok: New Mailbox -> User Mailbox -> Existing Users -> Add és itt nem találja meg azt, akit pedig az AD-ban látok és az AD keresője meg is találja.

    Amivel eddig el lehetett hárítani, hogy ha teljesen új felhasználóról van szó, akkor kitörölve az AD-ból majd újra felvéve, megjelent. Viszont ha olyan valakinek kéne E-mailt beállítani, aki már használta az accountot, akkor ez nem járható út.

    Tapasztalt Valaki már ilyet?

Új hozzászólás Aktív témák