Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pocee

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #88810 üzenetére

    Baszki ezt a csapszeg mérést nem igazán értem,megmondom őszintén,a dugattyú teli henger nem olyan mint a szimóé,úgy érted,hogy a dugattyú tetejétől és aljától egyforma távra van e? mert akkor nem,ha harmadra osztjuk a dugó magasságát akkor a felső 1/3nál van a csapszeg túlzással persze de nem a felénél.

    Most együtt piáztam egy öreg autószerelővel,aki azt mondta,azzal,hogy az alaplapot forgatom állítok gyújtást illetve magát a megszakítót lehet még egy elipszis szerű csavarral állítani azzal csak megszakító hézagot állítok,ez fedi a valóságot?azt mondta a hézag ne legyen több öt tized mm-nél,ez jó vagy már régen tanult? :D
    az alaplap gyárilag össze van jelölve,ott kezdem a próbát,a legnagyobb és egyben lekényelmetlenebb bajom,hogy ez egy 70 valahanyas gép tele konstrukciós hibával,értem ez alatt azt hogy gyújtás kalibrációhoz szinte rommá kell szedni,teli lendkerekes,ráadásul a főtengelyről vesz "jelet",szóval,hogy gyújtást tudjak állítani ,le kell bontani a váltó és gázkezelő egységet ami a gyújtás mögé van rögzítve,majd a burkolatot eltávolítani,majd lehúzni a lendkereket,állítani,mindent vissza majd próba...szóval az hogy hol megy jobban a motor iszonyat melóval jár,de nem adom fel,remélem falsot szívott és az volt a baj,kezdek gyárin aztán ha fos akkor megyek/megyünk :P tovább :D
    Ma kicseréltem csapágyat szimeringet,minden létező furatot profi pasztával kinyomtam,holnapra megköt összerakom a váltóval és próba.

    Mi legyen a dugóval?

    Mr.Brightside

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés