- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #19556 üzenetére
bocs, de nekem volt elég sok robogóm, és elég sokat is foglalkoztam a dologgal. még ditechez is volt közöm, tuning szinten is.
a váltóhoz hozzányúlás az alacsony fordulatért egy cvt hajtásnál, egyszerűen butaságnak tűnik. görgők nehezebbre cserélése egy igazi hulladékot csinál a robogóból. pont ott fog csukni a varió, ahol sosincs nyomatékmaximum. akkor simán lehet venni egy gyengébb robogót is. ha végáttételről beszélünk, minek ruházzon be egy új hajtóműre, ha egyáltalán kap kisebbet.egyébként ezeknél a hibajelenségeknék ha lehet beszéljünk konkrét példákról, mitől van ez a sztereotípia. mik szállhatnak el egy adott modellnél. konkrét tapasztalatok kellenének. mert így egy nagy kalap alá véve valami. ez nem elég.
ez olyan, mint a rotaxra rámondani, hogy elég rossz blokk, mert mindig megragad, holott a sok gyök 99 százalékban a karburátort nem tudja beállítani, a kompresszióviszonyt nem számolja ki, aztán csodálkozik hogy ez van.a másik ami megtréfált, az a töltés. ha egy halott akku van bent, ami nyáron melegben egy indításnyi kapacitással rendelkezik, és az ember rámér a manualban megadott fordszámon a töltésre, akkor az akku miatt sosem fog annyit mérni. csak tökéletes állapotú akkunál lehet ilyet mérni, ami ugye elég ritka aztán jön a szívbaj, hogy szar.
Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #19556 üzenetére
A Malaguti olasz?! Abban a tévhitben éltem eddig, hogy az valami indiai, stb. járgány, amibe veszik az olasz blokkot! Töltöttem le teljes gépkönyvet az este (vagy 400 oldal), és nézegettem a motor javításának lépéseit. A szelephézag állítást nem biztos, hogy be merném vállalni (bár autón csináltam többször is), a többi szervizmunkát valószínűleg meg tudom csinálni. Alkatrészeket hol lehet ezekhez rendelni? Kalocsán még motorszerelő sincs, nem hogy alkatrészbolt.... A vázszerkezete nagyon tetszik (gépkönyv alapján), hogy komplett térhálós váz, nem csak a szokásos egy darab görbe vascső! Miket nézzek meg vásárláskor, hogy ne essek totálisan pofára? Még egyszer bocs a sok kérdésért, de anyagilag nem engedhetem meg magamnak, hogy nagyon mellé nyúljak, pedig a pénztárcám miatt a kínálat "aljáról" kell válogassak.
Egy 125-ös régi négyütemű utcai motor (Yamaha SR125, Suzuki GN) sem igen képes nagyobb tartós utazósebességre, ugye? Tehát azzal sem járnék jobban hosszú, magányos túrázásokon? Mert ha rábólintotok a nagyrobeszre, akkor az egyéb kategóriában már nem is keresgélek tovább. Kényelemre, praktikumra biztosan jobb a robogó, bár nálam nem ez a fő szempont...
200-250k között másból nemigen van válogatási lehetőségem, az egyetlen olcsó túraendurót az éjjel levették a hirdetésből (CitiFly 125, 220k-ért)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok