ott a légszűrő már beszívta a vaarebeket a fáról, és örvény volt az üzemanyagtartályban gázfröccsöknél
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#4051) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#4050) üzenetére
ott a légszűrő már beszívta a vaarebeket a fáról, és örvény volt az üzemanyagtartályban gázfröccsöknél
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Hát inkább gyorsaságit.
CBF vagy VFR De ez most tetszik... Szép és olcsó
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
(#4053) SzalaiG válasza Topiccsendőr (#4051) üzenetére
De legalább nyomatékos volt...
Nem is rossz ötlet valami kisfogyasztású, de brutálnyomatékos Diesel mocit kéne gyártani...
(#4055) Topiccsendőr válasza SzalaiG (#4054) üzenetére
vanmá
A németek csinálták a kéthajtókarosat. valami krúzerbe rakták a blokkot. Neander, vagy valami ilyesmi neve van...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
wátárjútókingebáut
Bandit karbuherátoros aranyanyám
-= No way back from Here =-
(#4057) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#4051) üzenetére
a gázturbinás M1A1-re lennék még kíváncsi mennyit kajál,
mer a NatGeo-n csak annyit mondtak hogy elképesztően sokat
-= No way back from Here =-
a tavalyit dícsérte haver...
-= No way back from Here =-
csudavigye akkorcsonlegyenoregvasdumaval mar injektorosok a banditak is
kiralytigris 500l/100km. na.
Fuel consumption
The M1 will need approximately 300 gallons every eight hours; this will vary depending on mission, terrain, and weather. A single tank takes 10 minutes to refuel. Refueling and rearming of a tank platoon - four tanks - takes approximately 30 minutes under ideal conditions.
Fuel consumption (average):
* 0.6 miles per gallon;
* 60 gallons per hour when traveling cross-country;
* 30+ gallons per hour while operating at a tactical ideal;
* 10 gallons basic idle;
* A mine plough will increase the fuel consummation rate of a tank by 25 percent.
http://www.fprado.com/armorsite/abrams.htm
(#4061) Tüzi válasza Topiccsendőr (#4038) üzenetére
hmmm...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
NEANDER
most fogják elkezdeni gyártani szériában... állítólag nem lesz oco
-= No way back from Here =-
Melyik tavalyit?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
227 lityó óránként
alig csipeget ez is
viszont a buli az hogy bármilyen olajszármazékkal elmegy a petróleumtól kezdve a kerozinig... még alkoholt is lehet bele tankolni...süti
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
295KG!
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
hát CB öccá-t
-= No way back from Here =-
214Nm!
több mint a 2 lityós TD mazdámé
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
Jók ezek az új Dízelek főleg az új Mazda 6-os 2.4TD=200Le azthiszem
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
az tuti,
autóból a Dízel a király... meg turbós benzines
-= No way back from Here =-
Hétvégén gurultam egyet, és 100 km-re otthontól egyszer csak eltűnt minden villany. A kezdeti pánikroham után a főbiztosíték cseréje megoldotta a problémát, de akkor vettem észre hogy elszállt a markolatfűtésem, és a mögöttem jövő szerint kontaktos a hátsó világításom is. Félek kicsit tőle, de valószínű muszáj lesz átnéznem a valszeg nem a Wallisnál összeszigszalagozott kábeleket az ülés alatt.
Most kezdek jelentőséget tulajdonítani annak is, hogy ha ráadom az indexet, akkor olyasmi hang hallatszik, mint mikor a vakmerő viaszmoly násztáncra perdül az elektromos rovarcsapdával. Ez üzemszerű lehet, vagy egyértelműen nem? Valami zizegésszerű zaj, persze csak simán ráadott gyújtásnál hallható, az alapjárat elnyomja.
Gyönyörű, de biztosan nem olcsó... Sajnos.
Pedig nagyon tetszene...
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
ÁÁÁÁÁ
Már el is felejtettem milyen a 150Le a hátsó keréken!! nagyon jóóóóóó!
De a motoros kabátomat kihíztam, átkozott gyúrás..
De megvan mi volt a hiba a motoromnak. Nagyon úgy fest hogy ez vezeték forrasztás eltört, visszaforrasztottam és már megy is. Bár egy karbi beállitás nagyon elkelne rajta nem szépen jár alacsony fordulaton, meg légszűrő nélkül beindítottam és nagyon visszaköpködi a benzint. Tavasszal rááldozom azt a pénzt, de vinni kell műszakira is.
Mindegy ez ezzel jár. Lehet nem nagyon örültak ma nekem, de megrángattam a szarvát egy kicsit és ha valaki esetleg délutáni pihenést tervezett az ma nagyon szidhat a környéken.
**********
(#4077) Stalker-2572 válasza SzalaiG (#4076) üzenetére
Jó volt, gurultam egyet, villanypásztor majdnem elkapott
All Black...
Gumi az 27, szerelés szállítással 5.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
(#4080) Topiccsendőr válasza Boci_83 (#4075) üzenetére
150 ló sajnos még új korában sem volt a hátsó keréken...
Légszűrőt meg tegyél bele, persze hogy visszaköpköd, ha a karbitolattyúid rugói a légszűrő fojtásához vannak számolva, illetve minden, ami ott van. Az nem hiba. Azonnal vissza a légszűrőt. Meg az exupot is vissza bele.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#4081) Boci_83 válasza Topiccsendőr (#4080) üzenetére
Akkor a főtengelyen... de még lehet hogy ott sem.
Azt úgy gondoltam hogy leszedtem az egész légszűrő házat és úgy inditottam be, meg a kettes hengeren a karbi alját is leszedtem mert azt hittem felakadt az úszó, és ennél a hengernél jóval többet lök vissza mint a többinél. Természetesen visszaraktam a légszűrőházat és a légszűrőt is úgy mentem vele, annyir allat nem vagyok hogy légszűrő nélkül menjek vele...
**********
(#4082) #25954560 válasza Topiccsendőr (#4080) üzenetére
120 korul vagy egy picit felette. akkoris egy rettenet jo geprol van szo soxor meg lehet lepni vele az uj kivagyi motorosokat, akik feszitenek a csillivilli szerkojukban a vadiuj ezresen es lesajnaloan neznek at h 'ezmegmi'. aztan lampanal amikor mennenek el h majdokmegmutatjak, addigra rajonnek h az elejetol kemenyen kell kuldeni, kulonben nem fognak meg 200-ig
mod: jah a lenyeg: ha mar megindult, akkor lehet neki huzni kegyetlenul, mert orrnehez vas (vagy csak nehez ? ) es nem emelgeti az orrat (nagyon ). a ficsur meg az ezres gixxeren ha kiall kerekre akkor azert nem gyorsabb, ha meg nem, akkor meg azert
[ Szerkesztve ]
Kawákról mi az álltalános vélemény?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Remélem azért nem ir senki sem mert motorozik!
Én nagyon jót motoroztam ma is.... igaz 200 körül már hideg van de sebaj.
Nagyon szép az idő!! Újra születtem adrenalin megint fent. Baszott jó.
Talmácsi meg első lett.
**********
125ös CBR, autópályán, kamion mögött, szélárnyékban, stabil 90-el, 1.4liter.
Itt meg én nyertem, köszönöm Ekkor volt az, hogy 400km+-t mentem el 10liter benzinnel, aztán kifogyott, és tolhattam dombnak felfele Veszprémig xD Cirka 6km-t, 35 fokban. Faca vót
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Olajfürdős szelep jó dolog
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#4087) Topiccsendőr válasza #25954560 (#4082) üzenetére
igenigen
Amikor gyorsultunk haver 1000F-jével én a kuplunggal játszottam, meg arra figyeltem, hogy mikor fog elemelkedni, ő meg mindezt megoldotta a hátsó kereke csúsztatásával Kuplungcsúsztatás... HAAAHHH
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#4088) Topiccsendőr válasza Flashback (#4083) üzenetére
ZXR 400-at használnak nagyon ssp 400-ban. mást annyira nem favorizálnak. Engem ez eléggé meggyőz. Persze az ilyen öregeket nagyon meg kell nézni. Belföldi-e, vagy sem, fossá van hajtva, vagy sem...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#4089) Topiccsendőr válasza Tüzi (#4086) üzenetére
most mé' mondod? A Kawasaki feltalálta a dugattyúk általi kényszervezérlést. Bár a kilencvenes évek elején nagyon kísérleti stádiumban volt, ez a duggatyúk nyomják vissza a szelepet módi
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#4090) Tüzi válasza Topiccsendőr (#4088) üzenetére
Nekem szerencsém volt a 400RR-el
Aki megveszi (nem eladó) annak is szerencséje lesz
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#4091) Tüzi válasza Topiccsendőr (#4089) üzenetére
Az azért szopás, amikor 250nél köpi be a szelepet...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Végre! Ha jól értesült vagyok, 2009.01.01 től az égből 125-ös pályamotorok fognak potyogni. Eljő a kétütemű nyolcadliteres kánaán - csak pályára, ugyanis mindent lerendszámoztatnak. Na, ekkor jövök a képbe én, és amennyit csak tudok megveszek a teljesen illegális, jó állapotú tézéerek, mitók, meg ergévékből. Fillérekből. Már alig várom.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#4093) jasszer válasza Topiccsendőr (#4092) üzenetére
És mi végre? Szerviz / bontó lesz a kert végében?
Apokalipszis? Ezeknek?!
(#4094) Topiccsendőr válasza jasszer (#4093) üzenetére
Inkább versenygéppark. Azé' veszem, hogy menjek pályán vele. Mivel nem lehet forgalomba helyezni annak rengeteg 125-ös nagy részét, amit tonnaszám hoztak ide, másra nem lesznek jók, mint hobbimotornak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#4095) rebel56 válasza Topiccsendőr (#4094) üzenetére
De miért ez a dátum? Ezeket most is le kellene rendszámoztatni. Vagy onnantól mozgó hengerűrtartalommérő állomások vizsgálják majd tényleg 50ccm-e a rendszámnélküli motor?
(#4096) Topiccsendőr válasza rebel56 (#4095) üzenetére
Rendszám nélkül nem mehet kétkerekű az utakon. Tehát mindennek lesz rendszáma.
A segédmotoroknak is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#4097) rebel56 válasza Topiccsendőr (#4096) üzenetére
Minisztériumi forrásból értesültél? A szándék célját értem, és ki is nézem a döntéshozókból (miután egy szakadt Trabant átiratása súrolja az 50.000 Ft-ot), de a megvalósítása szerintem problémás lesz. Ezentúl minden segédmotort át kell majd iratni, nyilván lesznek tartva? Lesz törzskönyvük, forgalmi engedélyük? Milyen alapon jegyeznek be valakit jogos tulajdonosként, aki felmutat egy kósza adásvételit?
Nem nagyon örülök, két moped büszke tulajdonosaként..[link]
Egy ilyet vennék. Simson Shul - mi lehet az ára?
(#4099) hossszú válasza Topiccsendőr (#4092) üzenetére
Na arra azért kívácsi vagyok hogyan fogják megoldani a hengerürtartalom mérését és a rendszámozást
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin