Nekem nem anti-hoppingos 900-asom van, ez az első motorom és csak egyszer sikerült kuplungolásból eredően véletlenül megcsúsztatni a seggét, de inkább megtanultam gázfröccsel és óvatosabb kuplungolással visszaváltani. Nem feltétlenül csak az anti-hopping miatt írtam a kawát, hanem mert a 2005-ös évjáratú 636-os tényleg király gép, radiális fékekkel és nem utolsó sorban durván is néz ki. Viszont ami már ezen a gépen is idegesítő, hogy a magasabbak (ami japánoknál max. 180 cm) ezen is úgy ülnek, mintha előre akarna bukni, ezért kuporogni kell rajta (Integra tudja miről beszélek, mert az RR is ilyen szerint). Bezzeg a régi gépek, az enyém olyan mint egy franciaágy, akár rá is fekhetek a tankra a 185 centimmel, akkor se fejelem le a plexit
A lényeg, hogy próbáld ki, mielőtt megveszed, mert a sport gépek nagyon jók, de általában kényelmetlenek, ezért nem mindegy, melyik típust választod, mert bizony van különbség még így is. Ja és azt is el kell döntened, hogy mennyi lóvéd van, ha alkatrész kell. Ha olcsón akarod megúszni, akkor a gixxer a jó döntés, ha meg pénz nem számít, akkor Yamaha.
(ja és vásárlás előtt olvasd el a topikon belül a legelső hozzászólást, mert nagyon hasznos írás, nekem segített a vásárlás előtt).
runner 125: Nyilván mindenki azt ajánlja, amije van vagy amit szeret, de én nem ezért ajánlottam konkrétan, hanem mert tényleg jókat mondtak róla, illetve csak azt akarom, hogy próbálja ki, mert a képek alapján nem lehet ítélkezni. Ugyanígy a GSX-R-t is próbálja ki, szerintem...szerintem nem rosszak a Suzukik, sőt!
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."