Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#31501) TayRol válasza Integra (#31499) üzenetére


TayRol
veterán

foleg a vege fele ingyen hozzaadott + tizenvalahagy loerot ado kittel. kollegamnak volt, szerette, de 2 honap utan lecserelte. az meg a gyengebbik verzio volt.

(#31502) -Maci- válasza Picco (#31500) üzenetére


-Maci-
addikt

öööö, asszem elrontottad a linket! Ez csak egy főlap, ebből nem tudom megmondani!

Integra:
Az FMX-nek szerintem az a nagy baja, hogy 35 ló (meg nekem nem is jön be, de ez szobjektív). Oké, van tuning kitt, de az más tészta.

SZERK:

Most megesküdni nem fogok, hogy pont ez az a típus, amit láttam, de rohadtul így nézett ki: [link] Csak ennek mintha nem lenne nyitott a kuplung deknije, annak meg tutira nyitott volt. Ugyan ilyen piros és szét olvadt a rendszámtábla kerete (vagy ott valami műanyag) a kipuff gáztól :DDD

[ Szerkesztve ]

If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]

(#31503) [lAyCsI] válasza zsoltee10 (#31449) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

én meg ráppattintottam a csepptöltőt az akksira :P

-= No way back from Here =-

(#31504) Integra válasza -Maci- (#31502) üzenetére


Integra
titán

nem véletlenül mondom, hogy kezdő motor:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#31505) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Senki nem tévesszen meg az hogy egy ilyen FMX vagy XTX motorok kinézetre hasonlítanak az SM gépekre.
Közel sem azok,nagyon nem.
Az utcai SM gépek a Husky 610 és KTM 640nél kezdődnek igazán.
A 610 nem rezonál annyira viszont az ülése meg vékonyabb mint a 640nek,a 640 jobban megy,erősebb,nyomatékosabb,szervizigényük nem nagy 5000kén előírt olajcsere és szelepellenőrzés.
Aztán a következő széria ami még nem üzemórás az a SC625,SMC625,SMC660,
Számomra ezek a legkedvezőbb SM motorok,erősek,könnyűek,szervizigényük 2000-2500km olajcsere és szelepellenőrzés 5000ként.
És végül az üzemórás erőgépek és pillekönnyű motorok.SMR,SM-R,FS,
Nagyon jók de a költségük óriási.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#31506) [lAyCsI] válasza Picco (#31456) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

fogyasztás? :)

-= No way back from Here =-

(#31507) [lAyCsI] válasza -Maci- (#31457) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

a K&N magában semmit sem dob...
max annyit hogy nem kell cserélgetni a szűrőt csak tisztítani.
Ha tolsz mellé egy nyitott rendszert+fuvókát/PC-t pipecre belőve,
na akkor remélhetsz pár pacit/domborúbb nyomatékgörbét...

-= No way back from Here =-

(#31508) ALI_G válasza [lAyCsI] (#31507) üzenetére


ALI_G
veterán

a K&N magában semmit sem dob...

Megerősítem, nekem se dobott semmit, csak olcsóbb volt.

(#31509) -Maci-


-Maci-
addikt

Köszönöm, akkor nem áldozok rá! :( Úgyis akksit kell vennem :K

If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]

(#31510) ALI_G


ALI_G
veterán

Régi adósságot törlesztettek a jogalkotók azzal, hogy a 35 éve másodrendű közlekedők közé sorolt motorkerékpárokra és 3500 kg alatti maximális összsúly alatti tehergépkocsikra vonatkozó szabályokon enyhítettek. A három, vagy ennél több forgalmi sávval rendelkező úttest legbelső sávjában és a buszsávban végre közlekedhetnek a motorkerékpárok is, utóbbit a segédmotoros kerékpárok számára is megnyitották.
[link]

hopp, még egy érdekes szakasz:
A talán legtöbbeket érdeklő kategória, a személyautóké nem örvendhet túl sok kedvezménynek, a változás azonban igen pozitív. Végre megszűnt a vasúti átjárókra érvényes általános 40 / 30 km/h sebességkorlátozás, így nem kell bokorból leskelődő sebességmérőre számítanunk megszűnt vidéki termelőszövetkezetek rég nem használt iparvágányainál. Január elsejétől ezeken a helyeken a normál, lakott területen kívüli / belüli sebességhatárokat kell betartanunk, amennyiben a közút kezelője nem látja el külön korlátozó táblával az átjárókat. Az így kihelyezendő táblák szükségessé tették az ezek hatályáról szóló kiegészítést. Így a vasúti átjáró előtt elhelyezett, maximális sebességet korlátozó táblák a vasúti átjáró kezdetéig érvényesek.
Az átjáró megközelítésekor tanúsított fokozott óvatosság természetesen a továbbiakban is szükséges – és egyben kötelező is.

Ez gondolom minden járműre igaz, nem csak személyautókra. Mintha nem írná.
Korlátozó tábla alatt csak a sebességkorlátozót érti? Ezek az 1, 2, 3 csíkot tartalmazú hosszú függőleges táblák már magukban nem érvényesek akkor?

[ Szerkesztve ]

(#31511) ALI_G válasza ALI_G (#31510) üzenetére


ALI_G
veterán

Lejárt a szerkesztés.

Nem csupán a kerékpársávból és a nyitott kerékpársávból, de a felfestett kerékpáros nyomon is előrehaladhatnak a tilos jelzés alatt a kerékpárosok, amennyiben a kereszteződésben felfestett előretolt kerékpáros felállóhely van. Ha a felállóhely hiányzik, a tilos jelzés alatt az úttest jobb szélén, a járműveket jobbról kerülve haladhatnak előre a kerékpárosok. Ilyen esetben egyébként a motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok is előregurulhatnak, amennyiben a járművek között erre elegendő hely van.
Tehát jobbról. Én eddig balról mentem :B

(#31512) Gaboman válasza ALI_G (#31511) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Én még az összes 30-40Km/h sebességkorlátozás táblát szedetném le velük az olyan helyeknél ahol teljesen felesleges,mert sok van belőlük.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#31513) NFree válasza Gaboman (#31512) üzenetére


NFree
addikt

S szerinted az elég lenne? én nem tudom de motorral abszolut nem tudom betertani a kressz által tartott sebeség korlátokat, egyszerüen lehetetlen, így ha mindenáron nyugodtan akarok száguldozni akkor marad a pálya csakhát messze van :W

Egyébként az meg milyen 60 tábla autópálya végénél utánna 80 de én meg beleszaladtam kamionnal 90 vennel 30k :W
Dögöljön meg az állam a trafiaival meg a tábláival 1ütt.

Van egy ismerősöm ő megmondta csak a pénz szedés miatt trafiznak nem a biztonság miatt :o
stb
Mindenkinek balaesetmentes boldok új évet így utólag ha lehet :B
jah 2.án gurultunk meg asszem 25. én is :D

vga

(#31514) TayRol


TayRol
veterán

(#31515) Nippon válasza NFree (#31513) üzenetére


Nippon
őstag

Szeptemberben volt a "balesetem" azóta nem kaptam meg a szükséges papírokat a rendőrségtől, most megy a papír a bíróságra, mert elvileg én vagyok a hibás de nem büntetnek meg, mert az nem lenne fair... :) (ez egy ún gumi jogszabály, amit pillanatnyi kedvük szerint bárhogy értelmezhetnek) Tök jó nem volt kitáblázva meg kivilágítva, tehát a KRESZ szerint teljesen szabálytalan volt, én viszont nem mentem gyorsan, mégis nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedtem, hiszen elestem. Na erre varrjál gombot :)

Sajnos az ismeretségi körömben több helyre is betörtek, kemény sztorik is vannak, a rendőrök meg kis kivétellel totál szerencsétlenek.

Innentől kezdve tényleg leszarom az összes buzit, nem rendőrök ezek, csak vámszedő droidok, a legjobb ha szóba sem elegyedek velük, ne raboljuk egymás idejét, szóval a karjelzéseiket ezentúl köszönésnek veszem amit viszonozni fogok. Üzenem nekik, hogy műszakim, jogsim, biztosításom van, de amúgy sietek.

Majd ha szolgáltok és védtek srácok... :(((

(#31516) .mf válasza TayRol (#31514) üzenetére


.mf
veterán

Én se, az biztos...
Kapcsolódó cikk: CBR1000RR --> nakedes street-fighter

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#31517) sowi válasza Integra (#31499) üzenetére


sowi
őstag

hat ez pont nem az lett...draga es barmelyik kategorian beluli konkurensnek jobb a futomuve es a blokkja mint ennek a regi alkatreszekbol osszekalapalt talicskanak

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#31518) -Maci-


-Maci-
addikt

Ez a leg csodálatosabb hang a világon!
Titkos vágyam, hogy a napi használatban levő gép mellett egyszer ott álljon hibbiból egy BMW R100! Az utolsó régi techikás boxer....

Szerk.:

Meg ha már motorozni nem tududnk, engedjétek meg, hogy felhívjam a fogyelmeteket az F800GS-re! Nem a BMW-t akarom fényezni, csak azokba ástam bele magam és aez a motor érdekes, annak is aki anti BMW-s :K
Téli fejtörő:
Mitől ilyen vad ez a motor és mitől van ilyen szép boxer hangja, mikor nem az? ;)

[ Szerkesztve ]

If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]

(#31519) NFree válasza Nippon (#31515) üzenetére


NFree
addikt

Azért azt nem ajánlom, hogy gonoszkodjunk velük mert úgy is mi szívunk a végén , hál isten én azért mondhatom van egy két kivétel , de hát sajna azoknak is teljesíteni kell a parancsot , beszélgettünk erről sokat az ismerősömmel jó arc motoros rendőr, ugymond ha nem muszáj nem piszkáják a mocisokat, de van egy két motoros közt is paraszt töbnyire a fiatal pénzes apuci kedvencei tisztelet a kivételnek.

Örülök egyébként , hogy nem esett nagyobb bajod a balesetben, viszont általába aki ugy járt mint mondjuk te azokat eddig mindíg megvágták még +ba :Y

vga

(#31520) zoltanz válasza Gaboman (#31486) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Nem olyan egyszerű ám az élet, veszek egy fogaskereket osz kész. :U Ezeket is hamisítják minnél kisebb egy fogaskerék annál gyengébb is, nem beszélve az alapanyagról. Nem mindegy, hogy hazavágja a láncot egy töréskor meg a burkolat jórészét, plusz a lábadat sem fogja kímélni, plusz az utasodét is esetleg. :K

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#31521) Picco válasza zoltanz (#31520) üzenetére


Picco
addikt

haat, azert ha minosegi lanckereket veszel nemigazan kell fosnod, persza ha nem 10fokkal veszel kessebbet/nagyobbat term.

**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo

(#31522) Gaboman válasza zoltanz (#31520) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Minőségi lánckereket kell venni azt kész,soha nem megy szét neked!

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#31523) Tüzi válasza zoltanz (#31520) üzenetére

sima egyszerű JT, és viszhall. Előre hátulra, teszel fel mellé egy normális láncot (DID, RK), rendszeres állítással igen-igen sokat el fog menni.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#31524) TayRol


TayRol
veterán

Kifogytam az 1200 euros Dainese ruhamat,bazzzz... :O :W
Most vehetek egy masik borruhat. Ha valakinek kell, csak hivjon.

(#31525) Gaboman válasza Tüzi (#31523) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Nekem 15ös JT első lánckerék a gyári 16os helyett volt fent.
14ezer km után még kopás sem látszott rajta!

TayRol 1200Euros bőrruha,tudlak sajnálni! :DDD

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#31526) TayRol válasza Gaboman (#31525) üzenetére


TayRol
veterán

ez a listaara volt. :P en nem ennyiert vettem. ;)

(#31527) Integra válasza TayRol (#31524) üzenetére


Integra
titán

mennyit fogytál?
csináljál róla pár jó minőségű fotót aztán linkeld be

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#31528) TayRol válasza Integra (#31527) üzenetére


TayRol
veterán

13 kilot. Fotot holnap tolok.

(#31529) TayRol válasza Integra (#31527) üzenetére


TayRol
veterán

talaltam 3 kepet, meg tavasziak, de most is ugyan igy nez ki. sajna kepfeltoles.hu-ra vannak linkelve, szoval lassu.

elso, masodik, harmadik.

(#31530) -Maci- válasza TayRol (#31524) üzenetére


-Maci-
addikt

Átalakíttatni nem akarod? Nekem nagy volt a bőr nacim segge, elvittem és 15 pézéert úgy rám szabták, mintha az én bőrömből készült volna. :DDD Viszont SEMMI sem látszik rajta!
Cegléden van egy profi motoros ruha szakértő, a Cölöp. Szomszédos országokból is hozzá járnak a versenyzők. Magyarok is, szinte mindenki. Ha bőrruha, akkor a Cölöp az isten! ;)

Ja és nem rokonom vagy barátom vagy ilyesmi! Nekem is javasolták.

If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]

(#31531) TayRol válasza -Maci- (#31530) üzenetére


TayRol
veterán

Tudom, ismerem. De olyan sokat fogytam, hogy szo szerint az egeszet meg kellene bontani. Az pedig nem 15 ezer lenne. Szoval nem, es eleg draga ruha ahhoz, hogy inkabb megmaradjon eredeti allapotaban.

(#31532) Integra


Integra
titán

[link]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#31533) Integra


Integra
titán

yamaha fjr

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#31534) -Maci- válasza Integra (#31533) üzenetére


-Maci-
addikt

Őszinte leszek!
Volt egy jamahám, azóta én vagyok az anati jamah club leg törekvőbb tagja! Nem olvastam végig a cikket, de már (annak ellenére, hogy anti jamaha...) nem értek egyet azzal, hogy ez a gép csúnya lenne! Nekem még tetszik is! Külön kiemelte hogy milyen randa a műszerfal! Szerintem külön zsír! Egyrészt nekem bejön az elrendezést, másrészt qrvanagy pirospont részemről a mutatós műszerekért!

SZERK.:
Ezért az árért simán R1200GS! Sőt! Az Adventure! Alu kofferekkel, Akrapovic-cal ;] (Bocsánat :U )

[ Szerkesztve ]

If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]

(#31535) TayRol válasza Integra (#31533) üzenetére


TayRol
veterán

nekem is inkabb bomos.:) kicsit sznob vagyok ezek szerint.:D

(#31536) Integra


Integra
titán

vajon ezen hány km után kell láncot cserélni?! 100? :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#31537) Integra válasza TayRol (#31535) üzenetére


Integra
titán



nekem egy fokkal jobban tetszik a yamaha, még ha jóval idősebb gép is.
amúgy meg vfr1200f.. :K 19 nap múlva megyek a szalonba a bemutatóra:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#31538) TayRol válasza Integra (#31537) üzenetére


TayRol
veterán

ezek kozul barmelyik johet.:D a hondarol majd meselj!

(#31539) Gaboman válasza Integra (#31536) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ez már nem is motor!
De a hangja a csodás,amikor beindítja a motort mekkorát rándul oldalra a csávó jobbra hogy megdől vele. :DDD
Itt aztán lehet nyomaték,V10 paci is 500LE meg azt hiszem 720NM. :Y
Hétköznapi,túrázós motor. :D

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#31540) Integra válasza Gaboman (#31539) üzenetére


Integra
titán

ja azon röhögtem én is, hogy ezzel csak egyszer dőlsz el, de akkor utána fel nem kelsz.. :DDD
eszement egy szerkezet

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#31541) Picco válasza Integra (#31540) üzenetére


Picco
addikt

vagy ha meg fel is kelsz mert nem esett a labadra akkor is hivhatsz vagy 4-5 embert h segitsenek felallitani a gepet :)

**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo

(#31542) SzalaiG válasza Integra (#31537) üzenetére


SzalaiG
addikt

Nekem a BMW jön be jobban --> amúgy meg a VFR1200F

Csinálj sok képet és tedd is fel ide! Please! :)

(#31543) SzalaiG válasza Integra (#31536) üzenetére


SzalaiG
addikt

Nagyon szépen meg van csinálva, de erősen értelmetlen.

A VFR típusjelzés végén mi az az F?

(#31544) -Maci- válasza Integra (#31537) üzenetére


-Maci-
addikt

Hát nem elfogultságból, de akkor már GT, bár én ilyen burkolt gépet sosem vennék. (ízlések és pofonok).
Egyik cimbi Németben dolgozik. Ferbruárban jön haza végleg, de addig is beújított magánag egy vatta új, leg utolsó szériás K1200GT! Pont úgy nézki, mint ez az 1300, csak nincs szürke keret az embléma körül. Nát mit mondjak. Qrva nagy gép! Meg élőben igen tetszetős is, bár neki is azt mondtam, hogy Magyarországra én tuti biztos GS-t vettem volna, vagy ha már brkolt akkor R1200RT! Nem lehetett lebeszélni! Neki csak a K1200GT tetszett sötétkék színben! :))
(Mostmeg jó magyar módra opatják vele! Még egyszer ki akaják vele fizettetni az áfát... )

[ Szerkesztve ]

If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]

(#31545) TayRol válasza Integra (#31527) üzenetére


TayRol
veterán

nagyon gagyi a digitgepem (7 eves), szoval ezt az egy szornyu kepet sikerult keszitenem a ruharol.:(

(#31546) Integra válasza -Maci- (#31544) üzenetére


Integra
titán

miért? magyar rendszámot akar rárakni?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#31547) -Maci- válasza Integra (#31546) üzenetére


-Maci-
addikt

Ja!
Nincs rajta rendszám, vatta újan vette! Ideiglenes rendszámot kapott rá, hogy haza tudjon vele jönni, de az csak Aug 31.-ig volt érvényes!

If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]

(#31548) Integra válasza -Maci- (#31547) üzenetére


Integra
titán

hát igen, úgy gáz:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#31549) NFree válasza TayRol (#31545) üzenetére


NFree
addikt

Lenne egy pár kérdésem:
1 hogy tudtál 13kilót foogyni :Y én pont hogy kihíztam az enyémet :W
2 milyen méret?? s mennyi lenne ha eladnád? :R

vga

(#31550) Integra


Integra
titán

persu!
600rr-rel mennyire vagy képben?
gondolkodom egy használtban. úgy ca 4000 - 6000 euro között.
elég nagy a szórás, 2003-tól 2007-es első üzembehelyezésig elég sok van.
az érdekelne, hogy milyen komoly érdemi különbség van az évjáratok között, melyiket érdemes keresni.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.