nekem is nagyon tetszik, csak én fázok azoktól a naked mociktól, amikben butított sportmotor blokk van. se nem erős, se nem nyomatékos, viszont le vannak fojtva, a furat*löket ugyanaz, legfeljebb a vezérműtengelyen a bütykök kisebbek. egy naked motorban legyen nyomatékos, túrázásra optimalizált, direkt erre épített blokk, ne egy fojtott sportszív. a CBF600 is nyomatékszegény, ugyanakkor hamar elfogy, 120 lóból maradt 78? blokk meg ugyanaz, mire feléledne a blokk, elfogy a nafta meg a levegő. 78 lovas Fazer ugyanez, 100 lovas már jobb, az legalább forog rendesen, de nem túrázásra való, pörgetni kell, eszik rendesen. szigorúan szvsz. Ami nekem a kategóriában tetszik az a 650-es Bandit blokkja, az SV-é, az ER-6-é. ezek nyomatékra, túrára vannak hangolva, eleve úgy épültek, és közvetlen ellenfelei az XJ6-nak.
Szal az lenne a kérdés itt az XJ6-nál is, hogy kimerült a 78 lóerőre optimalizálás a szelepek nyitásának csökkentésében, meg az injektor hangolásában, vagy mélyrehatóbb beavatkozás is volt a blokkban?
[ Szerkesztve ]