Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Milyen mosógépet vegyek?
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- POCO X6 PRO 5G első napok - MultiSIM - Toronyhelyzet Hajdúszoboszlón
Aktív témák
-
veterán
válasz Topiccsendőr #19051 üzenetére
Sportmotoron azért egy komolyabb cikk van erről az egész Bigbang rendszerről. Valahol pedig van igazság a cikkben.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
Így van, olvastam is. Abban a cikkben nem volt szó élettartamfeleződésről, csak sok kérdőjel, hogy hogyan oldották mindezt meg. Mivel ez nem igazi big-bang, valószínűleg nem annyira van terhelve a főtengely sem, mint a versenysportban. Kíváncsi vagyok én is, hogy hogy fog festeni a belseje egy 50 000 km es teszt után. Valószínűleg túramotoros szemmel csúnya lesz, csakhogy ez egy sportmotor.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Amit nem értek, hogy a Kawasaki kihozta a big piston os Showa villáját, ami nem bólint annyira fékezésnél. Ezzel sz*patták magukat halálra anno a Suzukiék a Katanánál. Meg az összes gyártó. Most itt van, működik és semmi hírverés A Ducati az első valóban működő kipörgésgátlót. A Yamaha ezt a big-bang like motort csinálta. De a Honda a sportmotoros abs- t úgy hypolja, hogy a csapból is az folyik. Sztm nagy a kontraszt. Tényleg jó dolog, de az imént felsoroltak is megérnek egy kis figyelmet.
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19055 üzenetére
neked ezekből a technikai cumókból melyik kéne a legjobban?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19057 üzenetére
hát ezért hájpolják. mert a zemberek 99%-a utcán nyomja.
és valszeg annyira jó lesz mint az elektronikus kormánycsillapítójuk amivel szintén akkorát "tévedtek", hogy azóta másolják mindannyian.
big bang.. pfff, könyörgöm, még a 125-ös pöcsköszörűvel is körbemotorozzák a profik a legtöbb nagymotort, akkor minek bigbang? az abs-nek valós értéke van.
szerintem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
-
veterán
válasz Topiccsendőr #19055 üzenetére
Teljesen igazad van tesó, én nem vitatom. De azt azért tisztában vagyunk, hogy ezeknek a nagy része marketing. Utcán sose fogsz kihasználni 180 lovat. Azt meg tudjuk, hogy Misimókus leteszi korlátlan jogsit, felüle egy ilyenre, húz egy kövéret neki mert Rossi szeretne lenni, aztán szerencsés esetben csak hanyattbassza a motor, szerencsétlenebb esetben meg a zsákos ember viszi el. Sportmotorok nagy része csak a TVből, esetleg a falinaptárról lát pályát, ezért nincs (szerintem) semmi értelme ezeknek a lóerős szaroknak, és én ezért becsülöm a Hondát. Szvsz többre megyek egy abs-el vészhelyzetben, mint egy Gp blokkal, igaz a Ducis kipörgésgátló is remek ötlet. Elektrohidraulikus kormánytelóról ne szóljunk...
Az a bajom, hogy a teljesítménynövelős dolgokat sokkal előbb veszik át a versenyvilágból, mint a biztonsági fejlesztéseket. Kawa bólintásgátlója is eltűnt habokba, mert így két kilóval könnyebb lett a motor. Speciel nekem első borulásomat kivédte volna.
Na, menek dolgozni.
Szép napotどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Gaboman
nagyúr
Az az igazság hogy nem hogy utcán nem használsz ki 180lovat de a motorosok 99%-nem tudná kihasználni pályán sem!
Nem hogy 180 lovat nem lehet de nagyon a 120-at sem!
Itt nem te uralod a gépet hanem ő ural téged![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19061 üzenetére
van, én ezt egy pillanatig sem vitatom.
csak éppen ők adják a piac 1%-át. na jó meg még 2%-ot a majmok akik azt hiszik, hogy tudnak. és nem ők a nagy biznisz.
nézd meg a honda autógyártását. tökéletesen tükrözi ezt. lovaskocsi rúd futóműves civic a legendás kettős keresztlengőkaros cucc helyett. viszont van cserébe baszott nagy csomagtér. hát ez van gáz
szóval ha egyszer kinövöm a kis fézert és átülnék egy kis rr-re, én nagyon fogok örülni az abs-nek rajta. de először ez a 125-ös pöcsköszörű lapra borítgatás érdekelne[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #19037 üzenetére
asszonta élete egyik lexarabb vasa volt,
nemtom a haverod mit ajnároz rajta-= No way back from Here =-
-
NINJA_V
tag
válasz Integra #19064 üzenetére
Érdekes dolog ez, nem igazán értem a gyártókat. Mivel a statisztikák azt mutatták hogy az emberek nagy része supersport géppel és utcán hal meg, ami elég rossz hírt keltett a supersport motoroknak, ezért megpróbáltak pár safety dolgot feltolni a gépekre. De ezzel az a baj hogy olyan is vesz most már ilyen gépet aki eddig azt mondta hogy ááá ez nekem sok. Ott az abs meg a teljesítmény program váltó, meg még kitudja mi lesz.. Most őszintén ki használja a nagy gixxert 600as programban...
Sztem pont azt kellene valahogy erőltetni hogy inkább pályán menjek ilyen géppel, nem pedig azt hogy egyre több ember érezze úgyhogy na erre már én is felülhetek.Marketing??Nekünk is béka civic van, tényleg elég nagy a csomagtere
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
[lAyCsI]
addikt
Lassan mi is ragaszthatnánk a vasakra olyan proli matricát hogy "no abs, no traction controll, nobigbang, nopara" mint a fostalicska lepukkant autókon lehet látni....
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
#25954560
törölt tag
válasz NINJA_V #19066 üzenetére
nem csak. palya kerdese is. meg mindig eleg draga a palya. ha belegondolsz, nem eleg h ki kell fizetned a vasat, de meg a suru guma meg oilcsere melle bejon a palyazas ara is. holott en csak motorozni akartam
raadasul ha durvan sokat esne a palyazas ara, akkor meg allando tomeg lenne, szoval az csak picit javitana a helyzeten.
jo esellyel azert estem sokat, mert sajat karomon tanultam meg dolgokat a palya es szakkepzett oktato helyett. ket dolog ezer szazalek h ha eljutok a 125-os tanfolyira:
1.) marhara elvezni fogom
2.) rengeteg ujdonsagot hallok majd
ugy, hogy hetedik eve gurigazok, nem is tul keveset. eljen a ph!kt (phocskoszorus tanfolyi - riszpekt Integra )lAyCsI: nomoney, noservice
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [lAyCsI] #19065 üzenetére
Ő nagyon elvan ezzel a custom utánfutással, ami neki van viszont ő isolvasta a cikket és megerősítette a véleményem, akkor fullad, ha nem emel ki rendesen a kuplung. Valszeg nem injektor, merr akkor torpanik
Érdekes módon én nem estem szélsőségekbe, nekem egyszerűen ilyen is van kategória a TL. Nem vagyok beleesve, de nem utálom.Explosión de dos tiempos
-
ALI_G
veterán
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #19078 üzenetére
inkább a karbonmatrica kéne
má nem is emléxem ki mondta hogy szerez be egy nagyobb adagot belőle...-= No way back from Here =-
-
Integra
titán
felraktam végre a kreszprogramot a motorjogsihoz.
elsőre nyomtam egy próba tesztet.
nem írom le az eredményét......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egyik-másik kérdésért headshot-ot adnék, az tuti...
a műszakiakért meg pláne. mintha 50 évet mennék vissz a múltba, hihetetlen
miért nyúlnék én a motoromhoz? csak elcseszhetném...
arra ott a yamaka szerelő[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
Ha valakinek van szabadideje és kedve, gondolkozhat egy új motoros oldalon, hogy mit látna szívesen, milyen funkciókat szeretne ami a közösséget szolgálja stb..stb.
A cél az, hogy egy olyan oldalt csináljak amire szívesen visszalátogat a tisztelt nagyérdemű, nem úgy mint ezekre a picsa magyar motoros oldalakra amikre csak néha tévedek.
Csak ötletek kellenének, mert szakdolgozatot kell írjak és ezt találtam ki. Pontosabban nem ez a címe, de egy weboldalt kell majd csináljak és lassan ideje lesz elkezdjem.
thx, aki gondolkodik rajta. -
ALI_G
veterán
válasz TayRol #19089 üzenetére
Ja igen, lehet tolni a külföldi frankó motoros oldalak linkjeit, hogy ez+az jó. Jobbtól nem szégyenlek csórni
Sajnos tesztet egy kezdő oldalnál elég nehéz összehozni, meg oda kellenének komoly médiaturkászok akiket ismer valaki, hogy adjanak teszt motort
Én valami olyasmire gondoltam elsőre mint a logout, így a közösség szerkeszthetné, saját tudásukat oszthatnák meg, lehetne fikázni őket keményen -
NINJA_V
tag
válasz bajnokpityu #19093 üzenetére
Én a kereskedésben mást tapasztaltam, egy kezemen meg tudnám számolni hogy hányan merték vagy akarták bevallani hogy ez a gép nekik sok lenne...legtöbbje ezrest vagy afelett akart (sportmotorra gondolok).
Ali_G: Én az ilyen home made tutorial-okat szeretem a legjobban, szerelési-, átalakítás-, karbantartási- leírások képekkel illusztrálva.
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #19094 üzenetére
MR cikk alapján felköthetik a gatyót a többiek. Találni 3 mp et a tavalyi modellhez képest, 7 lóerővel gyengébb blokkal... Jól hangzik.
Explosión de dos tiempos
-
bajnokpityu
félisten
válasz NINJA_V #19095 üzenetére
na,igy akartam én is irni,ezek szerint félre érthető volt ...
orrom előtt bent be a srác 600ast akart.eladó addig fűzte,hogy ezressel ment ki.erre modnom,hogy ha van életösztöne akkor 0 tapasztalattal inkább a Ct választaná ha van a gépen.eladó meg mondhatja,hogy ugyanmár Cvel akárki elvezeti,vigye a 2x olyan drágát.
erre utaltam.ettől függetlenül nekem csak 1 parám van, az esős felület.ott meg még a C is sok.érox ma is gázra csusztatta seggit.50köbcentivel kb 4 lóerővel.Cmeg még mindig biztos lesz vagy 80ló.eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #19096 üzenetére
nincs scannered?
meg muszasi könyved kölcsöbe?nem-e lehetne-e elkérnem?
eladó topping dac
-
Integra
titán
na most írt cimborám, akivel együtt csinálom a jogsit, ő is tizenx éve szerezte a jogsiját.
az ő eredménye is ugyanaz lett, mint az enyém...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
- DELL LATITUDE 7390 8th generációs I7-es processzor
- Beszámítás! Acer Predator Z35 UW-QHD 4ms 120Hz monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan állapotban
- BESZÁMÍTÁS! Apple Watch Series 10 GPS + Cellular 46mm okosóra garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI P65 Creator 9SD notebook - i7 9750H 16GB RAM 512GB SSD GTX 1660TI MAX Q 6GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest