Nem tud utánaolvasni, menetpróbán kívűl nem jelent meg semmi róla. Tartósteszt után saccolni lehet. Addig hasraütés minden szám.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#19051) Topiccsendőr válasza Tüzi (#19044) üzenetére
Nem tud utánaolvasni, menetpróbán kívűl nem jelent meg semmi róla. Tartósteszt után saccolni lehet. Addig hasraütés minden szám.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#19052) Tüzi válasza Topiccsendőr (#19051) üzenetére
Sportmotoron azért egy komolyabb cikk van erről az egész Bigbang rendszerről. Valahol pedig van igazság a cikkben.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#19053) Topiccsendőr válasza Tüzi (#19052) üzenetére
Így van, olvastam is. Abban a cikkben nem volt szó élettartamfeleződésről, csak sok kérdőjel, hogy hogyan oldották mindezt meg. Mivel ez nem igazi big-bang, valószínűleg nem annyira van terhelve a főtengely sem, mint a versenysportban. Kíváncsi vagyok én is, hogy hogy fog festeni a belseje egy 50 000 km es teszt után. Valószínűleg túramotoros szemmel csúnya lesz, csakhogy ez egy sportmotor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
vazze, hogy néz már ki ez a farokidom????
mi a szarért kell már mindent átvenni gp-ből?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Amit nem értek, hogy a Kawasaki kihozta a big piston os Showa villáját, ami nem bólint annyira fékezésnél. Ezzel sz*patták magukat halálra anno a Suzukiék a Katanánál. Meg az összes gyártó. Most itt van, működik és semmi hírverés A Ducati az első valóban működő kipörgésgátlót. A Yamaha ezt a big-bang like motort csinálta. De a Honda a sportmotoros abs- t úgy hypolja, hogy a csapból is az folyik. Sztm nagy a kontraszt. Tényleg jó dolog, de az imént felsoroltak is megérnek egy kis figyelmet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#19056) Integra válasza Topiccsendőr (#19055) üzenetére
neked ezekből a technikai cumókból melyik kéne a legjobban?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#19057) Topiccsendőr válasza Integra (#19056) üzenetére
Mivel kanyarba fékezésnél nem alkalmazható az abs, pályahasználatnál a többi valszeg hasznosabb. Utcára nagyon jó az abs.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#19058) Integra válasza Topiccsendőr (#19057) üzenetére
hát ezért hájpolják. mert a zemberek 99%-a utcán nyomja.
és valszeg annyira jó lesz mint az elektronikus kormánycsillapítójuk amivel szintén akkorát "tévedtek", hogy azóta másolják mindannyian.
big bang.. pfff, könyörgöm, még a 125-ös pöcsköszörűvel is körbemotorozzák a profik a legtöbb nagymotort, akkor minek bigbang? az abs-nek valós értéke van.
szerintem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a kipörgésgátló se kis szó, én mégse hallottam róla a Ducatinál.
jaja, az meg a másik, az is jöhet
mondjuk én a német médiában azért rendesen hallottam a dologról, sok műsorban vesézték
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#19061) Topiccsendőr válasza Integra (#19058) üzenetére
Ez így van. Viszont aki tud bánni vele, az tud mit kezdeni a többletnyomatékkal. Mivel sportmotorokról beszélünk, van ennek is értéke. Más kérdés, hogy sokan nem arra használják ezeket a motorokat, amire valók, a presztízsük miatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#19062) Tüzi válasza Topiccsendőr (#19055) üzenetére
Teljesen igazad van tesó, én nem vitatom. De azt azért tisztában vagyunk, hogy ezeknek a nagy része marketing. Utcán sose fogsz kihasználni 180 lovat. Azt meg tudjuk, hogy Misimókus leteszi korlátlan jogsit, felüle egy ilyenre, húz egy kövéret neki mert Rossi szeretne lenni, aztán szerencsés esetben csak hanyattbassza a motor, szerencsétlenebb esetben meg a zsákos ember viszi el. Sportmotorok nagy része csak a TVből, esetleg a falinaptárról lát pályát, ezért nincs (szerintem) semmi értelme ezeknek a lóerős szaroknak, és én ezért becsülöm a Hondát. Szvsz többre megyek egy abs-el vészhelyzetben, mint egy Gp blokkal, igaz a Ducis kipörgésgátló is remek ötlet. Elektrohidraulikus kormánytelóról ne szóljunk...
Az a bajom, hogy a teljesítménynövelős dolgokat sokkal előbb veszik át a versenyvilágból, mint a biztonsági fejlesztéseket. Kawa bólintásgátlója is eltűnt habokba, mert így két kilóval könnyebb lett a motor. Speciel nekem első borulásomat kivédte volna.
Na, menek dolgozni.
Szép napot
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Az az igazság hogy nem hogy utcán nem használsz ki 180lovat de a motorosok 99%-nem tudná kihasználni pályán sem!
Nem hogy 180 lovat nem lehet de nagyon a 120-at sem!
Itt nem te uralod a gépet hanem ő ural téged!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#19064) Integra válasza Topiccsendőr (#19061) üzenetére
van, én ezt egy pillanatig sem vitatom.
csak éppen ők adják a piac 1%-át. na jó meg még 2%-ot a majmok akik azt hiszik, hogy tudnak. és nem ők a nagy biznisz.
nézd meg a honda autógyártását. tökéletesen tükrözi ezt. lovaskocsi rúd futóműves civic a legendás kettős keresztlengőkaros cucc helyett. viszont van cserébe baszott nagy csomagtér. hát ez van gáz
szóval ha egyszer kinövöm a kis fézert és átülnék egy kis rr-re, én nagyon fogok örülni az abs-nek rajta. de először ez a 125-ös pöcsköszörű lapra borítgatás érdekelne
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#19065) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#19037) üzenetére
asszonta élete egyik lexarabb vasa volt,
nemtom a haverod mit ajnároz rajta
-= No way back from Here =-
Érdekes dolog ez, nem igazán értem a gyártókat. Mivel a statisztikák azt mutatták hogy az emberek nagy része supersport géppel és utcán hal meg, ami elég rossz hírt keltett a supersport motoroknak, ezért megpróbáltak pár safety dolgot feltolni a gépekre. De ezzel az a baj hogy olyan is vesz most már ilyen gépet aki eddig azt mondta hogy ááá ez nekem sok. Ott az abs meg a teljesítmény program váltó, meg még kitudja mi lesz.. Most őszintén ki használja a nagy gixxert 600as programban...
Sztem pont azt kellene valahogy erőltetni hogy inkább pályán menjek ilyen géppel, nem pedig azt hogy egyre több ember érezze úgyhogy na erre már én is felülhetek.Marketing??
Nekünk is béka civic van, tényleg elég nagy a csomagtere
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
Lassan mi is ragaszthatnánk a vasakra olyan proli matricát hogy "no abs, no traction controll, nobigbang, nopara" mint a fostalicska lepukkant autókon lehet látni....
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
nem csak. palya kerdese is. meg mindig eleg draga a palya. ha belegondolsz, nem eleg h ki kell fizetned a vasat, de meg a suru guma meg oilcsere melle bejon a palyazas ara is. holott en csak motorozni akartam
raadasul ha durvan sokat esne a palyazas ara, akkor meg allando tomeg lenne, szoval az csak picit javitana a helyzeten.
jo esellyel azert estem sokat, mert sajat karomon tanultam meg dolgokat a palya es szakkepzett oktato helyett. ket dolog ezer szazalek h ha eljutok a 125-os tanfolyira:
1.) marhara elvezni fogom
2.) rengeteg ujdonsagot hallok majd
ugy, hogy hetedik eve gurigazok, nem is tul keveset. eljen a ph!kt (phocskoszorus tanfolyi - riszpekt Integra )
lAyCsI: nomoney, noservice
[ Szerkesztve ]
mikorra tervezed a tücsökpöcsök tanfolyamot?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#19070) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#19067) üzenetére
Vagy apróhirdetések is megváltoznak ilyen formára:
Eladó megkímélt ... YCCT, ABS, DTC, ABC Mode, csak C ben hajtva.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
nem olvastál könyveket a témában? jó persze, nem lehet megtanulni motorozni könyvből, de én sokat fejlődtem általuk. Hringre eljutva tudtam használni az elméleti tudást.
(#19072) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#19065) üzenetére
Ő nagyon elvan ezzel a custom utánfutással, ami neki van viszont ő isolvasta a cikket és megerősítette a véleményem, akkor fullad, ha nem emel ki rendesen a kuplung. Valszeg nem injektor, merr akkor torpanik
Érdekes módon én nem estem szélsőségekbe, nekem egyszerűen ilyen is van kategória a TL. Nem vagyok beleesve, de nem utálom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
amikor sut a nap. tokmindegy. tavaly is akartam menni, csak akkor nem volt ra love. iden sem talaltam mr2-t, szoval most van
zsoltee: de, olvastam. csak gozom sincs h ebbol mennyit hasznalok tudatosan. valszeg tul keveset
hát mondjuk nagyon oda kellett figyelnem nekem is, amint nem koncentráltam, máris nem úgy csináltam, ahogy kellene, és csodálkoztam, hogy miért nem tudom bevenni a kanyart.
Ez nem is utcai motor, csak vannak olyan majmok akik utcán használják meg rendszámot tetetnek rá.
Nem is emlékszem már, hogy melyik nagy agy mondta azt, hogy minél több biztonsági cuccot raknak a kocsiba (motorra is), annál gyorsabban mennek az emberek.
Minél több a légzsák a kocsiban, annál gyorsabban mennek az emberek a fals biztonságérzet miatt. Ez tiszta sor
Volt egy riport angliában asszem, egy kutató/szakértő mondta hogy mennyivel kevesebb baleset lenne ha légszák helyett egy tőr robbanna elő! ...
Two Strokes and Four Jokes
(#19078) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#19067) üzenetére
Elkészítsem nektek?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#19079) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#19078) üzenetére
inkább a karbonmatrica kéne
má nem is emléxem ki mondta hogy szerez be egy nagyobb adagot belőle...
-= No way back from Here =-
(#19080) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#19079) üzenetére
Az nekem is. Ha adtok belőle egy tenyérnyit nekem, akkor felrakom nektek ingyé. Nah?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
felraktam végre a kreszprogramot a motorjogsihoz.
elsőre nyomtam egy próba tesztet.
nem írom le az eredményét...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Hát szerintem nem nagyon emlékeznénk mi se, hogy a sok idióta kérdésre mi a jó válasz. Majd belejössz .
[ Szerkesztve ]
egyik-másik kérdésért headshot-ot adnék, az tuti...
a műszakiakért meg pláne. mintha 50 évet mennék vissz a múltba, hihetetlen
miért nyúlnék én a motoromhoz? csak elcseszhetném...
arra ott a yamaka szerelő
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Műszakiban csak 1-2 dolog ami használható lenne, de kb azt se nézi sose senki. pl minden indulásnál a fékek meg gumi stb.
Az ilyen holtjáték meg stb től falra tudtam mászni .
Naná, főleg a szemléltető ábrák a jók, ezerkettes lada, meg minden...
Apokalipszis? Ezeknek?!
ugye-ugye
En igertem, es meg is van rendelve 2 darab A4-es nagysagu, es az emberunk januar kozepere igerte. Szerintetek megkaptam? Szoval adnek en nektek, csak elotte meg kellene kapnom... Aztan felteheted Persu.
Bar meg a vegen veszek valahol...
Ha valakinek van szabadideje és kedve, gondolkozhat egy új motoros oldalon, hogy mit látna szívesen, milyen funkciókat szeretne ami a közösséget szolgálja stb..stb.
A cél az, hogy egy olyan oldalt csináljak amire szívesen visszalátogat a tisztelt nagyérdemű, nem úgy mint ezekre a picsa magyar motoros oldalakra amikre csak néha tévedek.
Csak ötletek kellenének, mert szakdolgozatot kell írjak és ezt találtam ki. Pontosabban nem ez a címe, de egy weboldalt kell majd csináljak és lassan ideje lesz elkezdjem.
thx, aki gondolkodik rajta.
En legszivesebben a teszteket olvasom. Nepszeru motorokrol, ruhazatrol es felszerelesekrol. Igenyes cikkeket, sok-sok fenykeppel. Ezen kivul meg a motorsportot javaslom. Tobbiek?
(#19090) Topiccsendőr válasza TayRol (#19087) üzenetére
megbeszéltük srácok. szóljatok rám privbe ha megvan a cucc
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Ja igen, lehet tolni a külföldi frankó motoros oldalak linkjeit, hogy ez+az jó. Jobbtól nem szégyenlek csórni
Sajnos tesztet egy kezdő oldalnál elég nehéz összehozni, meg oda kellenének komoly médiaturkászok akiket ismer valaki, hogy adjanak teszt motort
Én valami olyasmire gondoltam elsőre mint a logout, így a közösség szerkeszthetné, saját tudásukat oszthatnák meg, lehetne fikázni őket keményen
Csak oszinte voltam
Kulfoldi oldalak tesztjei, ez jol hangzik, meg esetleg lehetne feltenni userek altali teszteket is. A jo forum alap, meg pl. bolt lista (a jobbake termeszetesen, tapasztalatokkal).
Persu: okk
(#19093) bajnokpityu válasza NINJA_V (#19066) üzenetére
sztem jó sokan.
annyira sok ujoncra rátukmálták a 2x akkora motort,mint amiért bement a szalonba,hogy csak na.és ezek farkát ugyanugy meghosszabbitja,ha csak C programban gurulgat.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#19094) bajnokpityu válasza Tüzi (#19052) üzenetére
nagyon érdekelne a teknikai fele.annyira sok féle homlokegyenest különböző dolgot hallok róla...
eladó Kawasaki j300 robogó
(#19095) NINJA_V válasza bajnokpityu (#19093) üzenetére
Én a kereskedésben mást tapasztaltam, egy kezemen meg tudnám számolni hogy hányan merték vagy akarták bevallani hogy ez a gép nekik sok lenne...legtöbbje ezrest vagy afelett akart (sportmotorra gondolok).
Ali_G: Én az ilyen home made tutorial-okat szeretem a legjobban, szerelési-, átalakítás-, karbantartási- leírások képekkel illusztrálva.
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
(#19096) Topiccsendőr válasza bajnokpityu (#19094) üzenetére
MR cikk alapján felköthetik a gatyót a többiek. Találni 3 mp et a tavalyi modellhez képest, 7 lóerővel gyengébb blokkal... Jól hangzik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#19097) bajnokpityu válasza NINJA_V (#19095) üzenetére
na,igy akartam én is irni,ezek szerint félre érthető volt ...
orrom előtt bent be a srác 600ast akart.eladó addig fűzte,hogy ezressel ment ki.erre modnom,hogy ha van életösztöne akkor 0 tapasztalattal inkább a Ct választaná ha van a gépen.eladó meg mondhatja,hogy ugyanmár Cvel akárki elvezeti,vigye a 2x olyan drágát.
erre utaltam.ettől függetlenül nekem csak 1 parám van, az esős felület.ott meg még a C is sok.érox ma is gázra csusztatta seggit.50köbcentivel kb 4 lóerővel.Cmeg még mindig biztos lesz vagy 80ló.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#19098) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#19096) üzenetére
miért dupláz????
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
(#19099) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#19096) üzenetére
nincs scannered?
meg muszasi könyved kölcsöbe?
nem-e lehetne-e elkérnem?
eladó Kawasaki j300 robogó