Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#2151) Integra válasza #70869248 (#2150) üzenetére


Integra
titán

nekem szerencsére műholdam van, így van angol eurosportom.
figy ha feltudsz rakni egy parabolát, akkor nem nagy befektetés az egész...
komplett antenna, lnb, tartó, beltéri, szóval teljes alap cuccot vehetsz szarért-hugyért, szinte utánad vágják csomagban, sőt digitálisat is. és akkor van randy, julian, toby és ezzel a két pöccsel nem kell foglalkoznod! hidd el az első futam után azt mondod hogy naná hogy megérte! :)

motorteljesítmény: azt mondta a randy hogy a hondát nem nagyon fogják tudni megfogni motorteljesítmnyben, mert ehhez v5-öt kéne építeniük a többieknek, ebben a konstrukcióban van az igazi póver. ezek után nem igazán értem amúgy a v3 honda prjoketet, annyival nem lesz az könnyebb hogy pótolja a hiányzó lovakat

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2152) #70869248 válasza Integra (#2151) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ezt már tavaly is megdumáltuk :D

Ehh..lusta disznó vagyok...károgok, pedig tényleg ez lenne a megoldás.

(#2153) Integra válasza #70869248 (#2152) üzenetére


Integra
titán

és azóta mire jutottál?
még mindig azt a két bohócot hallgatod, én csak noszogatlak hogy szedd már össze magad:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2154) Integra


Integra
titán

MotoGP Qualifying Report: Stoner Stuns In Qatar
Can The Kid Really Pull It Off?
by toby hirst
Friday, April 07, 2006

The MotoGP paddock was left stunned today as LCR Honda's Casey Stoner landed his first premier class pole position in only his second Grand Prix on the customer RC211V machine.

Lucio Cecchinello's rookie rider recorded an outright lap record along the way at the 3.343-mile Losail International Circuit, and nobody could touch the Aussie who Jeremy Burgess put forward (prior to the start of the season) as the man who could move from 250cc and make an instant impact.

Burgess has been proven correct (again) and Stoner's superb pole lap put the rest of the elite class in the shade, and all this from a man that missed most of the winter testing programme with an injury.

The session began slowly with Capirossi the first to record a respectable lap-time with just a few minutes of the session run, a 1:57.391 the marker laid down by the works Ducati man.

With six minutes having elapsed, Stoner started his charge for the pole by demoting Capirossi to second by four tenths of a second, before Capirex once again topped the timing sheets.

After ten minutes, Capirossi, Stoner, Toni Elias, Colin Edwards and an improving Sete Gibernau were the five fastest men on track, Gibernau 0.827 seconds behind his Italian team-mate.

The session continued to progress slowly, with no major moves in position on the leaderboard. Valentino Rossi was languishing down in tenth place, although Camel Yamaha counterpart Edwards moved up to third position with 15 minutes gone.

With 38 minutes remaining, #65 cemented his provisional pole, 1:56.187 the time, Gibernau moving into fifth spot before Nick Hayden stole that position just a few seconds later.

It was a stale-mate at the sharp end for much of the next 17 minutes, until Valentino Rossi finally made his mark on the session by moving onto the front row on his 16th lap, 0.348 seconds back of Capirossi.

The session sprang in to life with 19 minutes remaining when Sete Gibernau made it a Ducati factory one-two, the Spaniard 0.110 seconds back of the Spanish GP winner, with Rossi in pit-lane having the first of his qualifying tires fitted into the back of the factory YZR-M1.

Into the final 15 minutes then, and Capirossi confirmed his pole form with a new lap record of 1:56.102, with another young hotshot, Toni Elias, moving up to fourth place 0.387 seconds back of Loris.

Nick Hayden slung in a qualifier with 11 minutes on the clock, with Kenny Junior following suit aboard the KR211V, but neither made any impact on the close-fought battle at the front.

And, it was with eight minutes left that Stoner set about embarrassing the opposition by crafting a superb lap, putting him on pole by a huge margin of 0.419 seconds, laying the gauntlet for a charging Loris Capirossi.

The final five minutes saw a flurry of fast times, Elias to second, Gibernau to fourth and the qualifying tire war was on. Capirossi was 0.2 seconds up on Stoner at the second intermediate split, but the lap drifted away leaving Loris in second spot; Stoner on the verge of creating a little piece of personal history.

With the flag out, Rossi was not having much luck, the M1 losing vital corner speed, but he did manage to climb to fourth momentarily, before Hayden and Elias rolled the dice one last time. Hayden put the works Honda on the front row, before the Fortuna sponsored customer machine of Elias took the position from the former AMA Superbike champion. Pedrosa climbed to fifth, demoting Rossi to the back of the second row.

Sete Gibernau ended his day in seventh spot, and he was joined on row three by Colin Edwards and Shinya Nakano, Nakano's final lap a stunner after an indifferent practice performance on the ZX-RR Ninja.

Carlos Checa lead the Dunlop charge, and finished in 14th position on the Tech 3 Yamaha.

And, that was that. Stoner sent the desert heat rising, Capirossi gave Bridgestone some hope, Elias looked a real challenger, and Rossi has his work cut out over 22 laps tomorrow.

Just 0.052 seconds covers the front row. So, can Stoner pull off a real coup and win the Commercialbank Grand Prix of Qatar, or will experience show through from the likes of Gibernau, Capirossi, Hayden and 'The Doctor'?

Stay tuned to find out the answer to that question, the race due to get underway at 3pm, local time. It's ON folks, David v's Goliath!!

Press releases to follow.

ENDS

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2155) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Nagy gratula Talma-nak :R Sajnos csak a MotoGP-t láttam :(

Szerintem Loris nyeri a futamot, Stoner nagyon jó, de végig kegyetlenül határon motorozott, ment alatta a gép rendesen :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2156) Petya25 válasza Motion_Blur (#2155) üzenetére


Petya25
addikt

Hali!

Jól hallottam, hogy holnap lesz a futam és nem vasárnap?
De Katar az vasárnapi szokott lenni, ha jól emlékszem. Valamelyik európai futam szokott rendhagyó módon menni, vagy nem?

Rossi hogy ment?

[Szerkesztve]

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#2157) Motion_Blur válasza Petya25 (#2156) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Assen és Qatar szombat ;)

Rossi 6. lett, 4 tizedet kapott Stoner-től ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2158) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Talma 3. lett a bemelegítésen :C

A MotoGP warm up-ot meg leállították, mert a célegyenesben eldurrant az egyik Suzukim és összeolajozta a pályát :(

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2159) Integra


Integra
titán

sikerült idejében felkelnem:D

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2160) Kephamos


Kephamos
addikt

Hohó! Mikor is lesz a verseny, a 125-ös?
Azon a rohadt motogp.com-on nem bírok eligazodni. :(((

(#2161) Integra válasza Kephamos (#2160) üzenetére


Integra
titán

csak a jobb oldali oszlopot kéne megnézni, pofon egyszerű:)
12-kor

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2162) Bibby válasza Integra (#2161) üzenetére


Bibby
addikt

Inkább 11-kor...helyi idő szerint 12 gondolom én.

Ελευθερια η θανατος

(#2163) Integra


Integra
titán

aztabús, mekkora szélvihar van

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2164) Integra válasza Bibby (#2162) üzenetére


Integra
titán

jaja, persze, bocs:)
vagyis most:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2165) Petya25


Petya25
addikt

Talma már csak a 11. :(((
Most tartalékol, vagy a gépe vacakol? :F

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#2166) #70869248 válasza Petya25 (#2165) üzenetére


#70869248
törölt tag

Sztem a gépe. :(
Sajnos vmi olyasmi lehet a helyzet, hogy a Honda a tavalyi 125ccm VB cím után kicsit beáldozza az ideit, annyira sok pilótát támogat a MotoGp királykategóriában és annyira odakoncentrálnak, hogy ide most nem nagyon jut sztem. :(

(#2167) Integra válasza #70869248 (#2166) üzenetére


Integra
titán

megkockáztatom, hogy lefutott az idei 125ös szezon.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2168) Motion_Blur válasza Petya25 (#2165) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ez a tartalékolás csak a Várhegyi féle baromságok egyike. 3-3,5 mp-el lassabb volt Talma, mint Bautista. Kegyetlenül szar a motorja, nem kell attól félni, hogy idén futamot fog nyerni.

Aprillia-k dominálnak egész évben, néha Kallio odaérhet...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2169) #70869248


#70869248
törölt tag

..és megdőlt a duplázási sorozat, azaz hogy a 125ccm-ben mittomén mióta senki nem tudott egymás után két versenyt nyerni.

[Szerkesztve]

(#2170) Integra válasza #70869248 (#2169) üzenetére


Integra
titán

2002 volt az utsó mikor vincent nyert egymás után kettőt
nem csodálkoznék ha bautista vinné a következő futamot is.
ez a mai meg dög unalom volt, ha eltekintek az utolsó másfél körtől. egyedül gadea kettős előzése volt belső íven nagy dolog

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2171) #70869248 válasza Integra (#2170) üzenetére


#70869248
törölt tag

bázzze!!!!
Loca' mit csinál :D :C
Remélem nem bukja el,...de ilyet vzzz visszabukni sereghajtónak, aztán ennyire úthengerkedni!
Szénné vert mindenkit a pályán ezekkel az időkkel, pedig tuti hogy a nagy feljövésben megette a gumiját.

(#2172) Integra válasza #70869248 (#2171) üzenetére


Integra
titán

szegény dovi, kéne még egy picit több top speed, meg póver abba a hondába..
loca a nap hőse!!!!! hát mit ment ez az ember:D
meg a tím toth:))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2173) #70869248 válasza Integra (#2172) üzenetére


#70869248
törölt tag

Szenzációs volt Loca'
nem hivatalos Loca'oldal: [link]

Ja mondta is Dovi' , pedig Pedrosa Honda-ja ott maradt a 250ccm-nek.

(#2174) Integra válasza #70869248 (#2173) üzenetére


Integra
titán

akkor viszont így összeszedte magát idénre az aprilia.
de ha jól emlékszem gp miatt a 250et is hanyagolja a honda

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2175) #70869248 válasza Integra (#2174) üzenetére


#70869248
törölt tag

sztem is, de azért az a motor amit Pedrosa-nak fejlesztettek az még idén is elég jó.

(#2176) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

:(((

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2177) #70869248 válasza Motion_Blur (#2176) üzenetére


#70869248
törölt tag

:)
Mit morculsz? :)
Jó verseny volt, kicsit lehetett volna szorosabb is a vége, de nagyon szép csaták voltak így is, a Duc.-nak nem sikerült, Hayden szép volt (hogy odacsapott Rossi-nak mielőtt mentek volna a dobogóhoz :D )

(#2178) Integra válasza #70869248 (#2177) üzenetére


Integra
titán

ezjó meccs volt nagyon!!! :))
rossi fenomén, nicky meg hatodszor a dobogón egymás után, már nem sok hiányzik:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2179) Integra válasza #70869248 (#2177) üzenetére


Integra
titán

viszont a suzuki mekkora lebőgés volt megint...
hopkins nem picit volt idegbeteg, még lassítva is leadták ahogy szétrúgta a motorját meg a földhöz verte magát. szerintem ennyit és ebben a formában még a kawa se égette magát
stoner meg elfáradt? mit gondolsz?

[kép]

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2180) #70869248 válasza Integra (#2179) üzenetére


#70869248
törölt tag

Stoner:
Azt sem tudom hogy lehetett ilyen gyors [kép], azt meg pláne hogy utána miért lassúlt kicsit.
sok minden lehet, pár kanyarban nagyon meg lehet etetni a pályával a gumit, lehet hogy ezt nem tudta Stoner (csapattárs nélkül egy debütáló csapatban)...és elfogyott a gumija.
az is lehet hogy elfáradt agyban, vagy testileg.
igazából nem tudom...én a gumira tippelnék, másodikképen pedig arra hogy agyban kicsit leeresztett a végére.

Suzuki: pffff John kőkeményen lerugta a motort...ezt tuti nem hagyják szó nélkül a csapatban/gyárban.
Oké, igaza volt, és végül mindkettő meghalt,...azért ki lehet a töke neki is, hogy mit össze melózik már, és nem képes előre jönni.
..
de azért jól lerugta a Suzi-t :D

(#2181) Integra válasza #70869248 (#2180) üzenetére


Integra
titán

én bevallom akkor röhögtem, mert annyira abszurd volt a látvány:D
én ilyet még nem láttam. láttam már edvárdzot lánglovagolni, meg rossit csukafejest csinálni, de ez.... :))
amúgy meg borzalmasan sajnálom, nem értem miért nem tud másik csapathoz menni.
de a suzuki is nagy nulla, hogy még mindig nem képes egy normális motort építeni:(
villoghatnak a gsxr-rel, de ez amit a gp-ben csinálnak, nem lehet ellensúlyozni

kíváncsian várom a cikket majd a juliantól, mit ír majd erről a motorrúgdosásról sbkplaneten:)

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2182) Motion_Blur válasza #70869248 (#2177) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem Rossi játszott Hayden-el, nem húzta 100%-on a gázt, nem ment határon. Amikor hátranézett és bukott egy kicsit, azt is 3 kanyar alatt lazán ledogozta.

Elvileg, ha előtte van valaki, annak kigyorsításkor el kellene nyúlnia valamennyit, de ugyanúgy rajta volt Hayden-en, mint kanyarban, vagy féktávon. Nagyon lazán nyerte a versenyt, én az utolsó kör elején ki is kapcsoltam a TV-t ;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2183) Motion_Blur válasza Integra (#2181) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Warm up-on láttátok, amikor rágyújtott a Suzuki motor? :D szerinem ''szép'' jelenet volt, remélem nem vonulnak ki emiatt :(

Hopkins egy paraszt.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2184) Integra válasza Motion_Blur (#2183) üzenetére


Integra
titán

muhaha, talmácsinál lett volna ekkora szád..... LOL
de hát neked se osztottak túl sok észt.
hopkins egy versenyző, aki teljesen elvan keseredve.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2185) Integra válasza Motion_Blur (#2182) üzenetére


Integra
titán

bizony tökig húzta rossi a gázt, nyugodt lehetsz..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2186) #70869248 válasza Integra (#2181) üzenetére


#70869248
törölt tag

Hopkins ha nem figyel beleesik abba a csapdába ahonnan már csak az SBK-ba vezet az út..:(
Villantania kellene, de nem tud ezzel a vassal..és így lassan középmezőny pilóta lesz az emberek fejében, a Suzuki nagy durcásan visszavonul (bár kegyetlen régóta támogatója az Eurosport közvetítéseknek), szal Suzi' visszavonul, Hopkins meg ott marad, és sok hely nem lesz, főleg ha fel akarják hozni Lorenzo-t.
Az élmezőny motorjai foglaltak lesznek, ő meg max olyan motorra ülhet mint most a Suzi.
Talán ha a Kawasaki még lépne előre legalább fél másodpercet, akkor Nakano mellé még oké.
A KR az a fene tudja jövőre hogyan lesz a 800ccm-s motorokkal,..és hasonlóképpen az összes nem gyári csapat, szal ha nem kap élmezőny gyári motort, legalább a Kawasaki-val bezáróan (egy jó Kawasaki-val, mert ha nem lépnek előre akkor minek oda is).
Szal ha nem mehet előre, akkor én a helyébe elmennék a rákba az SBK-ba ott legalább csatázhat az elejéért szvsz.

(#2187) Motion_Blur válasza Integra (#2184) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Mit képzelsz te magadról öreg?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#2188) Integra válasza #70869248 (#2186) üzenetére


Integra
titán

semmi értelme nem volt ennek a 800cc-s szabálynak:(
ugyanazt csinálják mint az f1-el..

furcsa egyébként, mert szerintem azért hopkins mondjuk simán mehetne tamada csapatához, ha tudna még valami szponzort vinni és mehetne egy v5ön:)
tamada meg... én nem is értem. majdnem azt mondom, hogy ott hozták az első hibás döntést, hogy a bridgestone győzelmek ellenére micselinre váltottak:(
pedig ez azért komoly adat lehetett a hrc-nek..
tamada meg idén ahogy olvasom a legjobb feltételekkel indulhat, jó büdzsével, erre a béka segge alatt van, állítólag ez az utolsó éve ha nincsen eredmény

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2189) #70869248 válasza Integra (#2188) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ja..egy szoros copffal Tamada-hoz :D
Hát amit ők is vergődnek..már lassan írhatnának belöle egy könyvet az sikeres lenne. :)

Nem tartom kizártnak hogy évvégén mondanak egy oszoljt a csapatnak ha nem hoznak eredményeket...helyükre meg esetleg betámogatja a Honda újra Pons mestert...oda mehetne Hopkins tényleg...az még ütős is lenne.

(#2190) Petya25 válasza Integra (#2181) üzenetére


Petya25
addikt

A motorrugdosás az kegyetlen volt. Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. Végül úgy gondoltam inkább nevetek, bár ez nem volt sportszerű a más kárán. A lényeg, hogy a Suzi leszerepelt ezen a hétvégén, de ez így elég csúnya volt. Ha tudsz majd valami linket a hivatalos állásfoglalásról, írd be légyszi, kíváncsi lennék nagyon.

Egy nagy GRAT Rossinak, hozza amit ''elvárok'' tőle. :R :C

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#2191) Integra válasza #70869248 (#2189) üzenetére


Integra
titán

na pons meg eszembe se jutott:)
a kérdés hogy a konicaminolta honda pons csapat mennyire lenne reális? mondjuk tamada miatt, mert feltételezem az ő szponzora. pons meg szerintem nem akar tamadával melózni. vagy igen? végülis camel hondánál már nyert nekik futamot. ha ez mehetne, akkor hopper simán beférne másodiknak mellé. csak lövésem sincsen hopkinsnak milyen támogatói vannak.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2192) #70869248 válasza Integra (#2191) üzenetére


#70869248
törölt tag

fülvédő :D (sry..ez annyira adja magát még mindig :D..pedig mintha kisebb lenne már...lehet a sok bukósisak)

Pons-l kapcsolatban sem tudok tippelni, teljesen megált az oldal is.
Ha megmaradt a csapat, akkor ők tudnak jó motort építeni, főtámogatónak meg megy a Gauloises :D..úgy is lesz egy csomó pénzük amit kapnak a Yamaha-tól meg a Camel-től.
Szal Pons: Tamada-Hopkins..nem lenne rossz

(#2193) Integra


Integra
titán

julian most se hazudtolta meg magát... :D

Ryder Notes: Rossi Wins, But Under Pressure
by jules ryder, on the ground at qatar
Saturday, April 08, 2006

Valentino Rossi won his first race for six months today (Phillip Island last year) but he had to work to do it. Casey Stoner forced the pace off pole early on and Nicky Hayden kept The Doctor honest in the closing stages.

Actually, he did a lot more than that and indulged in a bout of passing and repassing at successive corners with Rossi before getting him again three laps from the flag. That was a cue for Rossi's final effort, he re-passed Nicky and wasn't headed again despite a final charge from the Kentuckian that got him right on Rossi's rear wheel going into the last lap. A slide too far in the final left of the last lap meant Nicky wasn't quite within range to get back at the Doctor.

Whatever was wrong with the Camel Yamaha, Rossi rode round them. The next Yamaha was Colin Edwards in ninth place, 23 seconds back of his team mate. The Doctor said he didn't run into chatter when the tire wore as he'd expected, so yet again kudos goes to Jerry Burgess and the Camel crew for making Valentino's job easier than it might have been.

Valentino almost seemed more pleased with his fastest lap of the race than the win because 'this shows how well my M1 was working.'

Perhaps the people with most reason to be happy were Bridgestone. Their tires brought the Ducatis home in third and fourth at a track where they'd been an embarrassing 30 seconds behind the winner six months ago. The corporate view was that this result was of more significance than the win in Jerez as, along with Donington, Qatar is their worst track.

If you were looking for a depressed pit, try Suzuki. Thirteen engine failures over the weekend culminated in both bikes throwing their coolant over following riders. John Hopkins, the victim of the majority of the failures was seen on TV giving his bike a good kicking then throwing himself on the ground before getting to give his defenseless GSV a bit more shoe (as they say in South London). beszarás ez a duma:D

Dunlop, on the other hand, having received a public slagging from Luis d'Antin after qualifying saw their lead man Carlos Checa lapping at the same speed a Colin Edwards in the closing stages. Checa's team were impressed as he was riding with a pinched nerve in his shoulder and while he could ride he would have been unable to wrench the bike about in a dice.

Tech 3's other rider, rookie James Ellison, even managed to pass Tamada (Honda V5, Michelins) to give the French team something to smile about.

This win took Rossi to a total of 54 wins in the top class, level with Mick Doohan.

Only Ago to go, then.

ENDS

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2194) Integra


Integra
titán

suzuki hivatalos nyilatkozat

Double disappointment for Rizla Suzuki MotoGP

Rizla Suzuki MotoGP suffered a double setback at the Commercialbank Grand Prix of Qatar as both John Hopkins and Chris Vermeulen were forced to retire early in the race.

Hopkins had made his intentions known in the morning warm-up as he stormed to the fourth quickest time in near gale-force winds. In the 22-lap race he got off to a great start and was soon up to eighth place from his 13th position on the grid. But, as he was rapidly catching the riders in front of him, disaster struck and the 22-year old Anglo American was forced to retire from the race with a cooling system fault.

Vermeulen also made a good start and was starting to close on others riders when he too had to retire from the race with a similar fault to his team-mate.

Today's race was held in very windy conditions with temperatures reaching only 26°c. The second round of the MotoGP World Championship was won by reigning World Champion and last year's winner, Valentino Rossi.

Rizla Suzuki MotoGP will now re-group before the next round of the championship is held at Istanbul in Turkey on Sunday 30th April.

John Hopkins:

''It's a really big shame with what happened to me and Chris - I know that he is as frustrated as I am. I got a great start and I felt extremely good during the first couple of laps and made a lot of passes. I felt like I could have got past the guys in front of me but then the bike gradually lost performance and that was it - it was all over. I am really disappointed, all my team and everyone here at Rizla Suzuki have worked hard all weekend and it's such a shame for all of us that it has happened like this.''

Chris Vermeulen:

''I got a better start than I did at Jerez. I was baulked a bit on the first lap and then I lost a bit of time when another rider crashed. I passed Kenny Roberts Jr and I was up with the group in front of me, but then it looked like John's bike started to leak fluid. This made the track slippery and we all dropped back. I was doing ok and was in the 1 minute 58 seconds lap-time bracket but then I had a problem of some kind and the bike slowed down - I realised how slow it had become when another rider passed me doing about 100kph more than I was! So I just headed for the pits and that was the end of my race. We've all worked hard in Qatar and it was a big disappointment.''

Paul Denning - Team Manager:

''John, Chris and the whole Rizla Suzuki team deserved so much more than this. The effort that the crew and riders have put in this weekend has been incredible. Without going into detail, it has been an extremely difficult weekend. For John in particular today was very disappointing as his bike felt so much better than it had done all weekend. He made a good start and he was sure that he could catch the riders in front of him. Unfortunately, the performance of the bike tapered off to a point where it finally stopped. John was obviously visibly upset and after the weekend that he has had I don't think it would be human not to let some of that frustration out - and nothing more will be said on the subject.

''Chris' bike suffered a similar problem to John's and I know that Suzuki will be working night and day to find out what it is exactly and rectify it - we will certainly have much better days than this.

''I would like to thank Rizla's guests from the Middle East region for attending the event today and despite the result I hope they enjoyed their first taste of MotoGP. We will be working hard for Rizla and all our other sponsors to get some rapid improvements in place for Turkey in three weeks time.''

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2195) SzalaiG válasza Integra (#2194) üzenetére


SzalaiG
addikt

És helyreállt a rend. Csak a Rossi!!! :C

(#2196) Face8814


Face8814
őstag

Na végre újból gépközelben vok! :DDD
Szóval a hétvégi futam nagyon tetszett. Amit Rossi-Hayden, illetve Pedros-Melandri műveltek, az előtt le a kalappal.
Úgy néz ki, ez az idény nem fog szűkölködni az izgalmakkal. Remélem azért a Doktor nyolcadszorra is király lesz, és jó lenne, ha már idén befogná Nietot.
Nagyon szeretném, ha nem nyergelne át az F1-be, mert neki azért még lenne dolga itt a MotoGP-ben ( Agostini 122-vel TOP1 :DDD ).

PS. Amit meg Locatelli művelt a 250-ben az hihetetlen volt. Ráadásul egy ''magyar'' motoron ....! :R

Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju

(#2197) Face8814


Face8814
őstag

Egy rövid Rossi interjú.

''Természetesen számukra (Ferrari) is lutri és kockázatos a dolog, bár szerintem én sokkal nagyobbat bukhatok'' - mondta Rossi a Gazetta dello Sport-nak adott nyilatkozatában.

A 27 éves motorversenyző márciusban kijelentette: három hónapon belül meghozza végső döntését, és hivatalosan is bejelenti álláspontját. Egyes források szerint Valentino már alá is írta szerződését a Ferrarival, ám mások azt gondolják, a sztárpilóta nem fogja elhagyni a motorosok világát, hiszen az végzetes lenne számára.

''Júniusig minden ki fog derülni, és sokkal okosabbak leszünk'' - mondta. ''Megpróbálok nem is gondolni erre, míg tisztább képet nem kapok arról, hogy mit is szeretnék csinálni a jövőben.''

Rossi azonban cáfolta azon híreszteléseket, melyek szerint az utóbbi időben megromlott a kapcsolata a maranellói bázisú csapattal. ''Nem hiszem, hogy a Ferrari ellenem fordult volna. Vannak olyan emberek, akik szeretnek meséket szőni, így ezekre a pletykákra nem kell sokat adni.''

A MotoGP többszörös bajnoka azonban egyet elárult. Bízik benne, hogy továbbra is a Yamaha színeiben versenyezhet, ha a Ferrari nem tart majd igényt szolgálataira. ''Őszintén mondom, hogy még nem tudom, merre fogok versenyezni, de ha úgy alakul, akkor nagyon szívesen maradnék a Yamaha pilótája'' - hintette el Rossi.



Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju

(#2198) Integra


Integra
titán

Dani Pedrosa (6.): ''Nem könnyű most ezt mondani, de úgy hiszem végezhettem volna előrébb, legalább a negyedik helyen, ha jobb lett volna a rajtom. Problémánk volt a kuplunggal, mint Nicky-nek tegnap amikor a rajtjait gyakorolta. Először azt hittem, hogy a kerekek pörögnek, de valójában a kupplung csúszott. Majd amikor Elias mögött voltam, és mindketten Hopkins-t előztük, a motor olajat szórt fel a sisakrostélyunkra. Elias elvette a gázt, és sok időt vesztettünk az élbolyhoz képest - legalább 3-4 mp-et. Amikor utolértem Melandri-t, nagyot csatáztunk. Nagyon gyors volt a motorom, és meg tudtam őt előzni, de ő annyira későn fékezett! Nem vagyok mérges, de szomorú vagyok mert ma egy jó lehetőséget szalajsztottam el, hogy az élen küzdhessek. Sokat tanultam a verseny alatt, és tudom, hogy olyan jól teljesítettem, ahogy csak tudtam. Bár el vagyok keseredve, de az eddigi két verseny nagyon pozitív volt.''

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2199) Integra


Integra
titán

rossi stricifiú napszemüvege se volt utolsó a hétvégén, de melandrié...... :F :DDD
[kép]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#2200) SzalaiG válasza Integra (#2199) üzenetére


SzalaiG
addikt

:C :Y :DD

[Szerkesztve]

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.