Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#10501) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

A tragikus balesetben elhunyt Marci Simoncellit a mentősök leejtették, miközben a rohamkocsihoz vitték

Ez már nem az első eset... :(((

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#10502) TayRol válasza Motion_Blur (#10501) üzenetére


TayRol
veterán

ecsem, ugyan ez volt tavaly a japan sracnál is.

(#10503) Integra válasza TayRol (#10502) üzenetére


Integra
titán

szét kéne ütni a szervezőket, mert ők az igazi felelősek ezért...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#10504) AMD Power válasza Integra (#10503) üzenetére


AMD Power
titán

Nevetséges.... ilyen nem történhetne meg! :U

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#10505) quby válasza TayRol (#10502) üzenetére


quby
őstag

Ez ilyen nyaki sérülésnél - ami gyakorlatilag gerincsérülés - okozhatta a halálát is. Ha esteleg a balaestet túléte volna.... A Tomizawa-s esetnél is Reddinget ugy tették fel a hordágyra hogy én otthon a szemeteszsákommal ovatosabban bánok mint ahogy ők versenyzővel. Neki pont nem lett baja de akár lehetett is volna. És ez csak az volt amit a kamera látott. De állitólag Tomizawat is leejteték.....

[ Szerkesztve ]

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#10506) TayRol válasza quby (#10505) üzenetére


TayRol
veterán

ma olvastam hogy Sic apja vedi a palyamunkasokat meg a mentosoket, de bazz, akkor is, ez 2011-ben szanalmas.

(#10507) atom87


atom87
aktív tag

Szerintem meg bárkivel, bármikor előfordulhat, hogy megbotlik.

Sőt, ami ott volt akkor sietség, sokk, stb.. még rátett egy lapáttal. Nem hibáztatom őket, még ha 1976 vagy 2011 is van.

Kawasaki z1000

(#10508) TayRol válasza atom87 (#10507) üzenetére


TayRol
veterán

az a gáz, hogy a mento nem volt kepes kozelebbmenni. termeszetesen a palyamunkasok is emberek.

(#10509) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Rossi a Ducati-ról: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#10510) Integra válasza Motion_Blur (#10509) üzenetére


Integra
titán

király lehet így motorozni, hogy 200nál lapon bármikor odakozmálhatsz....
nicky vajon mint mondhat a taligáról?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#10511) TayRol válasza Motion_Blur (#10509) üzenetére


TayRol
veterán

nagyon kivancsi vagyok, mi lesz a megoldas.

(#10512) Napfénysüti válasza Motion_Blur (#10509) üzenetére

Fasza... :(

Més que un club!

(#10513) Petya25


Petya25
addikt

Mindenki várta, hogy majd egyszercsak az olasz ráül az olasz mocira és ez lett belőle. Szvsz nem kellett volna eröltetni, a Duki pont leszálló ágban volt 2007 óta. Maradt volna inkább a hangvillás gépen és idén elverné legalább Lorensot... Így meg ő is a futottak még kategória lett. Sajnálom.

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#10514) Napfénysüti válasza Petya25 (#10513) üzenetére

Én is nagyon sajnálom hogy elment a Yamahától. Rossi a kedvencem ezt a márkát pedig régóta komálom. Nagyon nem jött be neki a váltás. :(

Més que un club!

(#10515) Integra válasza Petya25 (#10513) üzenetére


Integra
titán

ki volt az a mindenki? leszámitva a szemellenzős fanokat.. :))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#10516) Topiccsendőr válasza Motion_Blur (#10509) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Amikor Hondáról Yamahára ült, akkor is tapadási hiánnyal küzdöttek elöl. akkor egy szimpla telócsere megoldotta, mert chattering volt. Sajnos fejleszteni kell a gépet, de tényleg nagy munka, ha azt sem tudják mitől történik az egész.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#10517) TayRol


TayRol
veterán

(#10518) Petya25 válasza Integra (#10515) üzenetére


Petya25
addikt

Én nem voltam köztük, de közvetítés közben is sokat szajkózták tavaly, hogy mi lenne ha.....

Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!

(#10519) mefistofeles válasza Integra (#10515) üzenetére

A vége felé már gyakorlatilag már egész olaszország ezt akarta. Azt hitték, hogy ráül oszt' meg is lesz a hőn áhított olasz elsőség olasz motoron..... pedig ebből jövőre sem lesz semmi. Eddig határozottan állította a Doki, hogy marad de az megint egy vesszőfutás lesz szerintem.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#10520) mefistofeles

Mondjuk (feltételezve, hogy végigszenvedi 2012-t Ducatin) arra is kíváncsi leszek, hogyan tovább? Elben ha Spies nem javul a helyére mehetne de azért elég megalázó lenne a távozása után. Rossi már megteheti, hogy ad az ilyesmire is....... A Hondánál a csapat "édes gyermeke" Pedrosa alatt rezeghet a léc ha nem püföli el Stonert. Nagyon égő volt ahogy első évében, a spanyolra faragott Hondával így elnáspángolta (gyakorlatilag az első tesztektől) Stoner. Marad még két verzió az egyik egy saját csapat alapítása. Lóvé lenne rá és neki valszeg összejönne az egyik komoly cégőt egy gyári motor megkaparintása vagy a superbike. ott tárt karokkal fogadnák és pár VB-címet még beszerezhetne.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#10521) Topiccsendőr válasza mefistofeles (#10520) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Korai még a wsbk ba küldeni, ez egy kicsit erős :D
Rossi mindig is jól megérezte a bajokat a motorral, jól kommunikálta azokat a szerelőknek. Ha sikerül az áttörés, akkor azonnal jön az eredmény is. Legalábbis az elmondása szerint. A könyvében írta, hogy azért nem ment a Ducatihoz a Honda után, mert lényegében a motort többre tartják a pilótánál, és rendkívül ortodoxok- ugyanúgy, mint a Honda. Lehet ezért szarakodnak a karbon vázzal - bár azt mondja nem azzal van baj. Más területen is lehet akadályozza őket ez a mentalitás, a különbség az, hogy a Honda irányban van. Az ilyen nézetbeli különbségek hihetetlenül le tudják lassítani a fejlesztést.
Rossi nem felejtett el motorozni. Nem kell temetni ennyire.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#10522) mefistofeles válasza Topiccsendőr (#10521) üzenetére

Egy szóval sem temettem Rossit, (a tudását meg pláne nem) csak azt mondtam, nem lesz könnyű még egy év a Ducatinál, egyébként ő maga mondta egy hete, hogy gőzük sincs mi a probléma forrása. Így nem, hogy nehéz, szinte lehetetlen fejlődni.... A csapatkeresés 2013-ban pedig tényleg nem lesz könnyű (szerintem) még Rossinak sem.

Az azért jelenleg, nyilvánvalónak látszik, hogy Jorge és Stoner helye bebetonozott ha csak maguktól nem mennek (de miért mennének?) Szateleit csapat nem hiszem, hogy Rossinak komoly alternatíva (bár egy félgyári hondán biztos szépen teljesítene) ezért említettem Spiest, Pedrosat, a saját csapatot és a superbike-ot.

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#10523) Flashcash


Flashcash
Közösségépítő

(#10524) quby


quby
őstag

Bajnokavatás verseny nélkül!?!
Nagyon szurkolok Marqueznek. Lesz ő még bajnok. Örülök Bradlnek, mert megérdemelte!

[ Szerkesztve ]

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#10525) Kroni1 válasza quby (#10524) üzenetére


Kroni1
veterán

igy van, egyetértek!

(#10526) quby


quby
őstag

Pirro 1 valenciában.... mint Gibernau anno Kato után. Erre mondják hogy a történelem ismétli önmagát? :(

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#10527) #70869248 válasza quby (#10526) üzenetére


#70869248
törölt tag

háát...kemény volt :(
szomorú dolog ez, pedig Pirro jó motoros, de ki tudja...ahogy Sete esetében is, talán itt is volt egy kis földöntúliság.
Sete-nél egyértelműen számított, Pirro-nál viszont vége a szezonnak, szal ez így szép volt.

(#10528) TayRol válasza quby (#10526) üzenetére


TayRol
veterán

nem is tudom ki ez a pirro. de gratula neki.

(#10529) TayRol


TayRol
veterán

(#10530) Misi 007


Misi 007
Közösségépítő

Szép volt Spies bravó le a kalappal! :W
Végig kockáztatott aztán az utolsó körben meg visszavett.
Mondtam is a havernak hogy egyenesbe lenyomja majd Stoner úgy is lett.

(#10531) #70869248


#70869248
törölt tag

Szeva Loris, nagy pályafutás volt!
Szinte az elejétől láttam, volt hogy így, volt hogy úgy éreztem irányában, de nagy motoros hagyta abba a sportot az ziher.

(#10532) Kroni1 válasza #70869248 (#10531) üzenetére


Kroni1
veterán

Egyet értek! Nagy figura.

(#10533) Motion_Blur válasza Misi 007 (#10530) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ekkora előnyt leadni pár kanyar alatt...

[link] - azért le a kalappal, Stoner elhitte hogy még vissza lehet ezt hozni :R

Verseny elején mekkora bukás volt, Rossinak még szerencséje is volt hogy nem szorult be két motor közé :(

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#10534) TayRol válasza Motion_Blur (#10533) üzenetére


TayRol
veterán

ez az ev a Ducatinak nagyon peches is volt.

(#10535) Kroni1 válasza Motion_Blur (#10533) üzenetére


Kroni1
veterán

igen mák, de azért nagyon sajnálom h igy bucsúzott az évtől. lelkileg erősnek tartom, de szerintem ennél szarabb szezonja rég nem volt..

(#10536) Kroni1 válasza Misi 007 (#10530) üzenetére


Kroni1
veterán

Sajnáltam is szegény Spiest..

(#10537) Integra válasza Motion_Blur (#10533) üzenetére


Integra
titán

szar egy érzés, ezt tapasztalatból mondom :( :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#10538) Integra válasza Kroni1 (#10535) üzenetére


Integra
titán

lesz végre egy használható motor alatta, menni fog megint mint a meszes...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#10539) mefistofeles válasza Kroni1 (#10535) üzenetére

Roosiról beszélsz? Mert nem, hogy rég de soha sem volt még csak megközelítően ilyen szar éve sem! Mondjuk jövőre melózhat, hogy azért ennél jobb legyen....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#10540) mefistofeles válasza Integra (#10538) üzenetére

...na de az mikor lesz???.... Mert félek a Ducati talán "használható" lesz jövőre, de, hogy győzelmi esélyes nem az nagyon valószínű.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#10541) Kroni1 válasza mefistofeles (#10539) üzenetére


Kroni1
veterán

Igen nem mindennapi dolog hogy az utolsó előtti futamon elveszti az egyik barátját az ember, úgy hogy ő is részese a balesetnek, aztán erre még rájön hogy az évtől egy kanyar megtétele nélküli versennyel búcsúzik. Szar lehet neki, de talán előnyt kovácsolhat az idei szopó évből: Ha mindent megnyer az ember kevésbé munkál benne a bizonyítási vágy mint a siralmas eredmények után!

(#10542) Integra válasza mefistofeles (#10540) üzenetére


Integra
titán

akkor nem fog nyerni, nem lesz vb, más lesz, mert másnak jobb a motorja, jobban bizik benne. azért itt a nem bizom a vas elejében más mint f1-ben, itt nincsen monocock meg hasonlók, itt esel az geci fáj.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#10543) mefistofeles válasza Kroni1 (#10541) üzenetére

Hát igen Sic elvesztése (meg ugye a körülmények!!!) sem semmi de én magára a versenyévére gondoltam. Amúgy, hogy ebből mennyi erőt tud meríteni egy 15 éve sikert sikerre halmozó bajnok azt nem tudom szerintem semmit, max. egy konokul összeszorított fogakkal küzdést válthat ki belőle. Rossi fejben is tud mindent de ha nincs alatta megfelelő technika akkor ez sem ér sokkal többet a semminél. Ne legyen igazam de valahogy az az érzésem, hogy jövőre sem terem sokkal több babér neki és a Ducatinak. Megdöbbentett mikor pár hete kijelentette, hogy nem is tudják mi a valódi oka a gyenge szereplésnek. (monjuk ezt alátámasztja, hogy kapkodtak is fűhöz fához, mindhiába) így viszont az is egy nagy kérdőjel, hogy milyen vonalon fejlesztik az 1000-es gépet. Tudom, hogy teljesen más vas de azért nem mindegy milyen alapokra építkezik.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#10544) Topiccsendőr válasza mefistofeles (#10543) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Burgless most is azt mondta, mint mindig is. Ez is egy motor, két kereke van. Nem az a kérdés, hogy megtalálják-e a problémát, hanem az, hogy mikor. Ez a fejlesztés.
Ha nem vagyunk benne a fejlesztésben, akkor nem tudhatjuk, hogy hogyan is állnak.
Az ezressel meg ugyanúgy befürödhet bármelyik gyártó.
Technikai sport, semmit nem lehet kijelenteni most még. Vagy ki lehet, de nincs értelme :D

Szerintem pont nem kapkodtak, ahhoz túl öreg róka Burgless, a 42es Öhlins villát azonnal le akarták vele cseréltetni 48asra, amire nemet mondott.
Előbb hibáztatnám a Ducati vezetőséget ezért a szereplésért, mint bárkit a GP teamből. Szerintem ez a vaskalapos, gyökér hozáállás, meg a marketing viszi az egész motort a kukába.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#10545) F1DO válasza mefistofeles (#10543) üzenetére


F1DO
senior tag

Legutóbb az volt a nyilatkozat, hogy a Ducati alap félváz konstrukciója szar, emiatt is tesztelnek teljes váz kialakítást az új motoron...

Bár nem vagyok Rossi, de szerintem pont jót tesz neki egy kis motiváció atekintetben, hogy nem csak unalmasan az élen körözget. Innen, főleg ilyen helyzetből, van újra hova bizonyítani..

Amire viszont marha kíváncsi lennék:
Ha most visszaültetnék a Ducatira az ausztrál gyereket, akkor vajon mi történne..?

[ Szerkesztve ]

(#10546) Topiccsendőr válasza F1DO (#10545) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

annyi, hogy az alól is kiesne az első kerék.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#10547) F1DO válasza Topiccsendőr (#10546) üzenetére


F1DO
senior tag

Egyébként most abban mi az álláspont:
- Van fékezés kanyarban vagy nincs?

Mindenhol eddig azt hallottam, hogy nem jó kanyarban fékezni, a kanyar kezdet előtt a kigyorsításhoz kellő sebességbe tenni a gépet és megtartott gázzal kanyarodni. Rossi egyik nyilatkozatában meg hogy a kanyar közepéig fékeznek, utána kigyorsítanak.

Avagy ez a kanyarban ne fékezz inkább olyan 'hülyebiztos' tanács akar lenni?

[ Szerkesztve ]

(#10548) Topiccsendőr válasza F1DO (#10547) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

ne viccelj, versenyben végig, egészen a kigyorsításig fékeznek. tehát nincs olyan, hogy "utaznak" a kanyarban.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#10549) #70869248 válasza F1DO (#10545) üzenetére


#70869248
törölt tag

Mindenképpen fikció ugye, de amit lehet valószínűsíteni az az hogy gyors lenne vele, pusztán az eddigiek alapján.
Rossi ebből a szempontból uaz a kategória mint Melandri, Nekik az egész motor szr, érzik hogy van benne potenciál, de ezt a egy laza mozdulattal feldughatják ha azt az érzést közvetíti nekik a motor hogy bármikor tapadást veszthet.
Egy versenygép alapja hogy kiszámítható legyen, akkor lehet építkezni...az m@rha sz@r érzés lehet, hogy na milyen a motor?
-Jó, nincs vele nagy baj.
-Akkor miért nem mész vele gyorsabban?
-Mert nem merek vzz...nincs pengeél amin táncoltathatnám, van a penge jobb oldala, aztán a penge bal oldala..

és csak a vak nem látta hogy ez így nagyon necces.
De Stoner az utolsó futamáig gyors volt vele, pole-ból rajtolt vele, aztán ráülhetett Rossi is és rögtön kijött az ami azóta is megvan, sokkal lassabb a Ducati-val. Stoner meg tönkrevert mindenkit a Honda-n...amit én sem feltételeztem.
Ez egy olyan gondolatmenetet hordoz, amit nem könnyű megemészteni...főleg a Ducati-nál, elzavarták az egyetlen motorost aki az élre tudta vinni a motorjukat, és ha Rossi megunja, akkor a Ducati komoly mélységeket fog megjárni...ha egyáltalán maradnak.
Ez így kicsit sok, és előreszaladt elgondolás, de az eddigiek alapján van félnivalójuk.

(#10550) Topiccsendőr válasza #70869248 (#10549) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Talán van különbség a Melandris és a Rossi- szereplés között. Melandrit nem nagyon támogatták. Nyilatkozott olyat, hogy érzése szerint így akarták rábírni az önkéntes távozásra, így kevesebbe fájt volna a Ducatinak az egész.
Elmondása alapján konkrétan akadályozták a versenyzését, nevetséges módon.

Ezeknek a dolgoknak van valami alja, nem hinném, hogy egy megkeseredett versenyző sárdobálása lenne. Valamennyire igazat ad neki, hogy kawával jobbat ment...
egyre jobban érzem azt, hogy hatalmas szerepe van ott is az emberi tényezőnek, mondhatni kontraszelekció ott is van keményen, illetve nem olyan professzionális (persze az, technikai szinten, de döntéshozatal oldalon nem annyira), érzelemmentes az a világ, ahogy azt egy hétköznapi ember elképzeli, meg ami elvárható lenne ha ennyi lóvé van valamiben.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  MotoGP & WSBK (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.