szerintem ez nem így működik.
Ez egy profi versenyző. Az, hogy átszokjon egy másik motorra, természetes.
Amikor 125 ben mennek, hátsó féket kellett húzni a kanyarban gázadás közben, hogy meg ne ragadjon a túl szegény keveréktől a blokk, eközben figyelni a tapadásra, a fékkel beengedésre, minden másra... 250ben megintcsak máshogy ment, totál más motorral. GP ugyanez. 500as kétüteművel is ment, szinte nulla elektronikával, nem itt keresendő az egész dolog.
Egyszerűen van egy metódusa a legideálisabb kanyarodásnak. Itt nem a stílusokkal van baj, hiszen az összes versenyző azt csinálja, hogy fékkel bemegy a kanyarba, majd folyamatosan engedi fel a féket, amint egyre kisebb a tapadás elöl, illetve ahogy az oldalirányú tapadás kiveszi a szeletet a tapadási körből. Rossinál akkor van a gond, amikor felengedi a féket, hogy gázt húzzon. Ez a mozdulatsor ugyanaz mindegyik pilótánál. Ilyenkor Rossinál kiesik az első kerék. Ez nem stílus. Mehetne keresztbe a kanyarokba, akkor lenne más a stílusa, jó lassú is lenne. Mehetne powerslide-al ki, akkor meg 3 kör után kuka lenne a gumija. Ezek egész életüket a motoron töltik, nem a stílus lesz az, amit nem érzenek, vagy hogy ne tudnának a motorhoz idomulni.
A lassúság oka a félelem. Minden kanyarba úgy bemenni, hogy kiesik az első kerék. Egy idő után nem fog akkora lendülettel bemenni, mert nem hülye, és nem akar megnyomorodni ő sem. Vannak kanyarok, ahol nem akkora az életveszély, ott leteszteli a gumi, váz, futómű határait, de alapvetően parával nem fog gyorsan menni.
Rengeteg dologba nem láthatunk bele amíg nem ültünk egy ilyen motoron, és nem présltük ki belőle az utolsó tizedmásodperceket
Nem menekülsz a csendőrség elől.