"nincs devizahitelem, mert már akkor több fogalmam volt a devizaárfolyamokról, mint most neked, amikor a bankok elkezdték a lakosságra önteni őket. Egyébként az adott időszakban, kezdő közgazdászként egy bankban dolgoztam, mint vállalati ügyfélmenedzser, és azóta is pénzügyi területen dolgozom."
Ez esetben különösen szánalmas, hogy a kérdést (szegénynaivátvert)ügyfél szemmel közelíted meg, és az istennek nem érted meg a pénzügyi szolgáltató amúgy teljes mértékkel jogos és a szempontjukból logikus szabályzatát.
ui: 3db régebbi hozzászólásod idézete kereséssel együtt kb 1 percet vett el az életemből.. ennyi még azért szerintem vállalható nem?
de hogy ne érezd a problémád megválaszolatlanságát idézem az egyiket még1x:
"Na mégegyszer: az nem érthető számomra a paypal üzletpolitikájából, hogy pl. egy visszautalásnál miért kénytelen átváltásból származó árfolyamveszteséggel számolni az, akinek hozzá van kapcsolva a paypal accountjához a kártyája"
Az azért talán megfontolandó hogy amikor a paypal visszautalja az USD-t a kártyádra akkor vajon a szempontjából az eredeti állapotot állítja-e vissza vagy sem.
Megjegyzem ha a paypal egyenlegeden lévő USD-ből vásárolsz akkor nem a kártyádra küldik visszatérítésnél "meglepő" módon.
Kicsit gondolkozz el azon hogy most a paypal vagy esetleg a bankod "keres" rajtad a te károdra...
Ha továbbra is úgy gondolod hogy a paypal, akkor szerintem töröld a regisztrációdat náluk nagy felháborodottságodban mert te nem ezt érdemled!
[ Szerkesztve ]