Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pixelking

    tag

    Sziasztok!

    Álljon itt tanúként az én esetem is, nem internetes vásárlás volt, hanem szépen, boltban.....
    Vannak ezek a nagyon jó, kartonsérült termékek, melyek a hiedelmek szerint nem kellenek a gazdag nyugati országoknak, így hozzánk passzolják, ahol az amúgy "hibátlan" terméket jelentős kedvezménnyel megveheti a jóhiszemű magyar.
    Na ez nem így van, vagy legalábbis, ha jól hallottam többségében nem.
    Én egy bolttal történt esetben tudok nyilatkozni.
    Az Elektro Outlet hirdet elég szép kedvezménnyel, márkás termékeket (Samsung, Toshiba....). Sokat nézelődtem, mire rájuk találtam, és rögtön hívtam is őket, van e a honlapon hirdetett termék, minden rendben van e vele. Persze, "minden rendben" volt.
    Amikor az ember elmegy, szépen ki is bontják neki, be is kapcsolják, még működik is, de azért sürgetik az embert, hogy haladni kellene a vásárlással, ne vacakoljon, lehet otthon is nézegetni. Elmagyarázzák, a kartonról azért van lebarmolva a gyári szám, meg a termékről is (ami esetünkben laptop), mert ugye a kartonsérült dolgokra a gyártó (Samsung) nem vállal garanciát. Itt nekem nem esett le a tantusz, meg is vettem.
    Amikor hazavittem, kapcsolom be, megy szépen rendesen, kezdeném feltelepíteni a dolgokat, belakni, hirtelen 30 perc után leáll. Itt még nem gondoltam semmi rosszra, lehet a szoftver a hibás, vagy akármi. Újraindít, bekapcsol, feláll, telepít, 10 perc múlva lehal. Bekapcsol, telepít, 1 perc. Bekapcsol, nem nyúl hozzá, biztosan a "terhelést" nem bírja.... 3 perc. Na itt kétségbe estem. Kezdtem érezni, hogy hibás a cucc, de még nem láttam át a teljes helyzetet.

    És ekkor jött egy kis nyomozgatás, böngészés a bolt után, mivel este 11 volt, és felhívni ilyenkor persze nem lehet őket.

    Fórumokról, gyakorikérdésekről lassan összeállt a kép: A bolt felvásárolja a gyártók selejtes (alaplaphibás) termékeit, majd némi javítás után, hazánkban értékesíti kartonsérültként. A garancia, mivel nem gyártói, ők mókolnak majd vele valamit, amitől soha nem javul meg és ráadásul még ezt is lassan teszik. Hasonló történek vannak az interneten TV-kkel, mosógéppel, hűtővel, egyszóval mindennel amit árulnak. (Korábban vettünk hasonló boltban egy porszívót, az fél év után elkezdett furcsán búgni, de 4 év után azért még mindig megy.)

    Csak hogy kerek legyen a történet: Másnap visszavittem a laptopot, és követeltem vissza a pénzemet, miután mutattam, hogy a nagy semmitől is rendszeresen leáll a gép. Az eladó nem is csodálkozott nagyon, de azért megpróbált meggyőzni, kicseréli a terméket egy másikra, ami frankó. :DDD Szerencsére meg tudtam róla győzni, hogy 3 napon belül JOGOM van elállni a vásárlástól, a termék rendellenes működése esetén, így visszakaptam a pénzemet.

    A lényeg pedig hogy az Elektro Outlet bolt egy CSALÓ TÁRSASÁG.

    Eme írás azért született, hogy legyen ez a kérdéskör egyszer összefoglalva, és lehetőleg más ne essen a hibámba, vagy abból sikeresen- pénz veszteség nélkül- ki tudjon szállni.

Új hozzászólás Aktív témák