A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » PROHARDVER! interaktív » Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón? (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-02-22 13:50:59
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Peterhappy
őstag
Sziasztok,
Még nem szeretnék vádaskodni, próbálok jóhiszemű (naív) lenni.
43.000 forintért vásároltam egy használt készüléket. A gyors üzletkötés során nem volt lehetőségem a telefont a lehető legalaposabban megvizsgálni (az én hibámból, mert ment a vonatom), de szóban abban maradtunk, hogy jelentkezem. Másnap reggel, nappali fény mellett látszott csak igazán, hogy sárgás a kijelző. Jeleztem az eladó felé a problémát, meglepve vette tudomásul, azt ígérte segít, majd mellékelt pár mobilszerviz elérhetőséget. Mindtől bekértem árajánlatot kijelzőcserére, a legolcsóbb is közel húszezer forintot jelentene, tehát gazdaságosan nem lenne javítható (és talán értelme sem lenne). Ezen a ponton beértem volna némi "kárpótlással" is, a vételár egy részének visszafizetésével és (sajnos?) erre céloztam privát üzenetben is (teljesen kulturált és korrekt módon).
Ezt követően hiába küldtem át a különböző, általa megadott szervizektől kapott árajánlatokat, az eladó eltűnt, azóta nem lépett be, nem reagált. Szeretném azt hinni, hogy csak nem került számítógép elé az elmúlt napokban, de sajnos ezt azért nem tartom túl valószínűnek.
A nagyobbik gond az, hogy a készülék telefonálás közben recseg. Nem nagyon, de azért recseg. A kijelzőproblémával még együtt tudnék élni, valószínűleg ezzel is, de a kettő együtt már sok. Szerettem volna "visszacsinálni" az ügyletet, élni az itt megszokott (és szóban megbeszélt) háromnapos próbagaranciával, felajánlottam, hogy én viszem el hozzá a készüléket, de semmi reakció, a legutolsó általa írt levél óta 8 nap telt el.
Személyesen kimondottan tisztességes, korrekt srácnak tűnt, ezért szeretném azt hinni, hogy csak közbejött valami, de... de nem hiszem.
Mit tehetek ilyenkor? Van mibe kapaszkodnom? Sem e-mail címem, sem telefonszámom, csak a privát üzenetek...
Előre is köszönöm a segítséget, a tanácsokat.
(tudom, hogy hülye voltam hogy nem kértem telefonszámot és hogy nem tudtam tüzetesebben megvizsgálni a helyszinen a telefont, tisztában vagyok vele, hogy hibáztam...)
Útvonal
Fórumok » PROHARDVER! interaktív » Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón? (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD