- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sonarr és Radarr
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 2 – Főzés: szabályok, vagy szabadság?
-
LOGOUT
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok,
Még nem szeretnék vádaskodni, próbálok jóhiszemű (naív) lenni.
43.000 forintért vásároltam egy használt készüléket. A gyors üzletkötés során nem volt lehetőségem a telefont a lehető legalaposabban megvizsgálni (az én hibámból, mert ment a vonatom), de szóban abban maradtunk, hogy jelentkezem. Másnap reggel, nappali fény mellett látszott csak igazán, hogy sárgás a kijelző. Jeleztem az eladó felé a problémát, meglepve vette tudomásul, azt ígérte segít, majd mellékelt pár mobilszerviz elérhetőséget. Mindtől bekértem árajánlatot kijelzőcserére, a legolcsóbb is közel húszezer forintot jelentene, tehát gazdaságosan nem lenne javítható (és talán értelme sem lenne). Ezen a ponton beértem volna némi "kárpótlással" is, a vételár egy részének visszafizetésével és (sajnos?) erre céloztam privát üzenetben is (teljesen kulturált és korrekt módon).
Ezt követően hiába küldtem át a különböző, általa megadott szervizektől kapott árajánlatokat, az eladó eltűnt, azóta nem lépett be, nem reagált. Szeretném azt hinni, hogy csak nem került számítógép elé az elmúlt napokban, de sajnos ezt azért nem tartom túl valószínűnek.A nagyobbik gond az, hogy a készülék telefonálás közben recseg. Nem nagyon, de azért recseg. A kijelzőproblémával még együtt tudnék élni, valószínűleg ezzel is, de a kettő együtt már sok. Szerettem volna "visszacsinálni" az ügyletet, élni az itt megszokott (és szóban megbeszélt) háromnapos próbagaranciával, felajánlottam, hogy én viszem el hozzá a készüléket, de semmi reakció, a legutolsó általa írt levél óta 8 nap telt el.
Személyesen kimondottan tisztességes, korrekt srácnak tűnt, ezért szeretném azt hinni, hogy csak közbejött valami, de... de nem hiszem.
Mit tehetek ilyenkor? Van mibe kapaszkodnom? Sem e-mail címem, sem telefonszámom, csak a privát üzenetek...
Előre is köszönöm a segítséget, a tanácsokat.
(tudom, hogy hülye voltam hogy nem kértem telefonszámot és hogy nem tudtam tüzetesebben megvizsgálni a helyszinen a telefont, tisztában vagyok vele, hogy hibáztam...)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iPhone topik
- OLED TV topic
- Androidos fejegységek
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Lexus, Toyota topik
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Z Flip 4 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Seagate Exos X18 16TB SAS merevlemez
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3367, 91% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2116, 100% Akkumul
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3400, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest