Hirdetés
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Habemus papam
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
Mégis csak ~30 éve tolják a hibrid szereket.
Értem, de a kettő közt (iskolataxi / menni kell) nem tudsz átülni egy másik autóba? Főleg ma, hogy családonként 2-4 autó is van (ott, ahol a plug-in egyáltalán szóba jöhet az ára maitt). Én meg azért írtam, hogy amit az üres akkus KIA produkált, azt a MILD már tudja 30 éve. És attól, hogy bele tudsz folyatni 50-70km áramot a hatásfoka nem lesz jobb, mert azt az áramot nem az autó veszteségeiből veszed ki, ugyanakkor cipelsz magaddal +1-3 mázsa akkut a MILD-on felül, ami ráadásul már kötelezően lítium. Toyota nagyon sokáig nem nyúlt lítiumos akkuhoz.
Mekkora puttony kéne? Kombi nem jó? Corolla Touring? -
TESCO-Zsömle
titán
Annyira, hogy a 25+ éves Prius elcsorog 4,5 literből. Azt az energiát nyered vissza, amit a fékek alakítanának hővé és az amúgy is takarékos motor hiányosságait pótolod ki vele. Cserébe PHEV-vel szemben könnyebb, olcsóbb és nincs* lítium.
* - Nem feltétlenül van és akkor is jóval kevesebb. -> Gyártani is olcsóbb és a környezetre is kisebb terhelés.
Üres akkuval a plug-in hibrid is mild.
Én pont a Plug-In-eknek nem látom értelmét. Városban fölöslegesen cipeled magaddal a belsőégésűt, városon kívül meg az elektromos hajtást. Soha nem hozza vissza az árát az elektromos rész egy mild-dal szemben. -
direwolf
őstag
Almát a körtével... nem nagyon van közvetlen összehasonlítási lehetőség, hogy pontosan mennyit számít egy MHEV rendszer. Az S-Cross K14C (nem hibrid) és K14D (mhev) motorja kb. azonos, itt fél liter a difi (max 10%). De ismét hangsúlyozom, optimálisabb programozással még lejjebb lehetne vinni a fogyit!
Az MHEV koncepció egyáltalán nem a minimális fogyasztás eléréséről szól, arra ott vannak a PHEV-ek. Itt a minél kisebb tömeg mellett minél több energia visszanyerés, majd ennek az optimális felhasználása a játék.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Főleg arra, hogy meglegyen a kvóta, ehhez pedig az elektromos hajtás minimumát adják a gyártók. Egy 5008-as Peugeot-ban próbáltuk megfejteni.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS ROG Ally
- iPhone topik
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad W540 - i7-4810MQ I 16GB I 256SSD I K2100 I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! 1350W Thermaltake Toughpower GF3 Gold tápegység garanciával hibátlan működéssel
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest