Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz DigitXT #18107 üzenetére

    Volt bizony, két akksinak lőttek is. A 2. már az új tulajnál halálozott el 1 év után.

    Annó beszélgettem Egüvel erről, s mondta ő is, h nem való - főleg 50-esekbe - a xenon, mert nem bírja a generátor, folyamatosan le fogja cumizni az akkut. De, holnap utánakérdezek még egyszer.

    A Nexus fedélzetije tizedes pontossággal írta az akku feszültségét. Amint felkapcsoltam a refijét leszopott 1,5-2 Volt-ot. 14,2-3-ról lement 12,8-13 környékére, de volt kevesebb is, ami ugye már be sem indította a gépet.

    Bár az is hozzátartozik az igazsághoz, h a Nexus-nál gyújtáson a tompított már be is izzott. Az-az anélkül terhelte az akkut, h a motor már járt volna.

    zsolt19900

    Szerintem felejtsd el mindkettőt. S, itt most kivételesen nem a Kymco-val van a probléma, hanem ilyen tömeg egy 50-esnek nagyon sok. Lomha lesz, mint állat. Ráadásul sokkkal nagyobb terhelés éri a motort. Venni kell egy olasz/japán 2t-t annyiért. Vagy nagyobb ccm-et. De 120kg-hoz még a 125 4t is gyenge.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés