Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
őstag
válasz huszi.gyb #42331 üzenetére
A legdurvább nekem az volt, mikor a Xsara Picasso-n lyukadt ki a középső dob, és visszadurrogott. Mintha rally autóban ültem volna. A különbséget csak a bugyikék szín és a hátsó sorban gyerekülésben ülő kölkök adták.
Ma le kell mennem Csepelre robogóval Tucano Urbano-t próbálni. Bár erősen gondolkodom, hogy berakom a teherautóba, és úgy leviszem.
-
Tothgera30
Ármester
válasz huszi.gyb #42386 üzenetére
650 Executive van fater haverjának. Anno gurultam vele, de nagyon nehéz dög. Városban esélytelen, viszont 120km/h-ra pillanatok alatt felgyorsult, kissé félelmetes egy akkora bálnán. Jah, a srác (55 éves) 300km+ távokat tett meg vele egy nap alatt, mivel az ország keleti régiójából járt Bp.-re, volt hogy ketten mentek, csomagokkal, de akkor a súlypont is jóval feljebb kerül. Én 500cc-től nagyobbat nem ajánlok ilyen célra, főleg ha várost is érint vele a tulaj, inkább valami nagy kerekű 400-as.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #42386 üzenetére
Pont a robogók előnyét nem látom benne.
Egy előnye megvan: a kényelem... Városban azért fárasztó váltogatni,
de ezt te is írod. Persze, tisztán városozni meg egy picit batár, de hát
mit csináljon az ember, ha nem akar egyszerre két motort fenntartani?
Kompromisszumos lesz valamelyik használatra... Valamit valamiért.Amúgy az előző képhez a viccen kívül egy érdekes észrevétel! Elsőre
tök ugyanolyannak néz ki (a színtől eltekintve) a két motor, de jobban
megnézve egy picit eltérnek az idomok (díszítő elem, oldalidom, stb.)!
Szóval vizsgálni kell a kompatibilitást itt is mielőtt az ember bevásárol
egy (esetlegesen törött) idom helyett egy másikról, ami csak ccm-ben
egyezett, de évjáratban nem. Meglep, na. A lámpára kíváncsi leszek...
Azt hittem, hogy csak a műszerfal, és a tükör lett csereberélve. Aha...
Szerk: mármint az index. Mindig tükörre gondolok, régen egyben volt...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #42394 üzenetére
váltóssal valahogy jobb előzni is. Visszapakolsz 1-2 sebességet, és goo
Egy multivarral ugyanezt, a gázmarkolat erőteljes megcsavarására a
varió györnyörűen megcsinálja neked... A gyári inkább takarékosabb,
így nem adja át azt a visszaváltok, felpörgök, elgyorsulok feelinget.
Gondolkodok ugye a Madisonba egy Multivaron, picit "ütne" szvsz.Szerk: a nagyobb kerékkel egyetértek. Ami nagymotoron még séta,
az egy kiskerekű robogón már "halálfélelem" tud lenni: az eddigi két
(végsebességre is tesztelt) robogómnál ez rendre 110- / 140-nél volt.
Mondjuk ahhoz képest szúrtuk neki 140 fölött is... Ki kellett próbálni.Alakul a fordulatszámmérő elhelyezése... Már csak az a kérdés, hogy
a vízhőmérőre nincs szükségem, vagy benzinszintmérőre? Muhaha.
Valójában középre kéne rakni fent, mint valami turbónyomásmérőt...[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #42420 üzenetére
Kétütemű dízelmotor mindig feltöltős, de nem turbóval, hanem mechanikus kompresszorral (jellemzően roots-fúvóval). Az még kérdéses, hogy honnan szereznél ehhez a picike motorhoz alkalmas méretű diesel befecskendező fúvókát...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #42413 üzenetére
Meg lehet csinálni. Egy IHI rhb32 turbó kell hozzá, az működik egész kis motorokkal is. Mi 3 éve akartunk egy pitbike blokkot turbósítani, meg is vettem a turbót de sosem jutott rá időnk.
itt egy turbós honda monkey 50 [link]
ezeknél, meg lehet direkt kismotorokhoz turbó és befecskendező kitteket kapni [link]
www.simson4t.hu
-
canniball
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #42497 üzenetére
Nincs azzal baj, ha vkit zavar egy-egy kék LED a VW csoportos autójában.
Rengeteg leírás van a neten óra átalakításokról: nosza! Elő a csavarhúzót,
a forrasztópákát (SMD LED beültetőt) és hadd szóljon! De ne ez alapján
akarjon tanácsot adni nagyrobogó témában, amiről azt sem tudja, hogyan
áll a műszerfal, azon mi látszik (hogyan, mi nem, egyáltalán) rajta egy 178
cm magas vezető szemszögéből. Erre a "tanácscunamira" majd térjünk
vissza akkor, ha sikítva jövök: vakít az órám, mit csináljak? (Nem fogok...)Ha bármi balesetveszélyeset tapasztalnék, higgyétek el, megoldom, mivel
a magam részéről azt is annak tartottam, hogy NEM lehet látni SEMMIT a
mutatóból úgy 50 és 130 közt. (40-140-nél volt 2 db T10-es izzó ugye.)
Tekintsétek ezt első fázisnak. Piros mutatóval lesz a második, és ha nem
válik be a fényerőszabályzás sem, akkor majd kitalálok vmi egész mást... -
longwild
aktív tag
válasz huszi.gyb #42634 üzenetére
Hány lábas? Alapvetően maximum azt tudod ellenőrizni, hogy nyit-e, ha feszre kötöd, de ennyi. Ja meg talán az ellenállását, ami mutathat valami jó/hibás működést, de ehhez pontos típus és gyári adatokat kell tudnod.
A szórási képtől kezdve a nyomásértékekig mindenhez speciális gép kell...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz huszi.gyb #42636 üzenetére
Azért ne vedd 100%-nak amit írtam. Alapvetően én is szívok valamivel a gépsárkányban, amire először azt tippeltem, hogy injektor hiba és akkor néztem utána napokon keresztül a netet olvasva a tesztelési lehetőségekről. Volt ez 6-8 hónapja kb és ennyi maradt meg az injektorról.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #42651 üzenetére
Na igen. Nem tudom, ki hogy van vele, de én marha jót csapattam ma reggel...
A Majával. Ennyi előnye van, ha az embernek két motorja van: amíg az egyiket
szerelgeti, addig a másikat használhatja, ha az élet úgy hozza... Mondjuk ez a
szikrázó napsütés, és a 8-10 fok, egészen a (kora)tavaszt idézi, nem a telet!
Jót kergetőztem egy kabrió Peugeot-val: a tetőt azért még nem nyitotta ki, meg
gyorsulási versenyben sem volt benne a lámpától (vagy csak lenyomtam, mint
állat?), viszont hajtottuk egymást, jókat előzgetve, így 80-100 környékén...Unsponsored: karbitisztító rulez! Egy szolid MALOSSI feliratot hagytam: az jó?!
______ ______
Szerk: a Multivar 2000-re való utalásként. Megérdemli: sokat hozott erőben...![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #42661 üzenetére
Mire gondoltál, mondjuk egy nagy Monster maticára?
Esetleg lefújhatnánk valami pipec mintára - ha már így benne
vagyunk a téli szerelgetésben. Aztán mehetnék új forgalmiért.
Jármű színe: tüzet okádó egyfejűhengeres gépsárkány#42660: még befektetésnek sem hülyeség megvenni, ahhoz
meg nem kell jogsi. 110-ért egy ilyen motorka ajándék.[ Szerkesztve ]
-
Ketrec
csendes tag
válasz huszi.gyb #42686 üzenetére
igen az akkor megy csak ha jár a motor. De akkor azt meg is válaszoltad nekem, más tekercsről megy. (Bocs, kurvára nem értek hozzá, mert panelba lakom, meg sokat melózom, és se helyem. se időm hogy barkácsolgassam, így minden apró hibával szervizbe kell vinnem, talán csak gyertyacserénél nem )
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #42725 üzenetére
Bevallom férfiasan, én az ugratóról megfeledkeztem. Amikor
bevillant, hogy valamiért nem kéne itt csumázni, már késő volt.
Nem akartam nagy fékkel ráesni, inkább átdobtam rajta, utána
meg nem volt kedvem elengedni a gázt: legközelebb majd picit
bemelegítjük a gépeket, aztán nézünk egy 0-100 gyorsulást.
Bár könnyen lehet, hogy ez csak tavasszal lesz, de attól jobb.A hang még mindig tetszik. (Szerintem sosem fogom megunni)
Erősen gondolkodom, hogy a Madison is megkapja a 4Road-ot.
De 180€ nem kevés. Várok vele tavaszig, meg az összerakásig.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #42728 üzenetére
Madisonon még ütősebb lenne szerintem egy 4Road
Eeegen, attól egy picit én is tartok, hogy olyan lenne, mint AndrewTdi SBK-ja.
Bár a 4Roadba legalább létezik hangtompító, nem csak egy kávézacc tartó.bogyo112: tényleg, te már készítettél magadnak hangtompítót. Nem akarsz
egyet a Nexusba is tervezni, hogy ne csak füldugóval lehessen vele motorozni?[ Szerkesztve ]
-
asderr
aktív tag
-
asderr
aktív tag
válasz huszi.gyb #42752 üzenetére
Szikra van,méghozzá szép kék.
Nyugalom,most nem a kezemen probáltam ki
Rendben,utánnanézek,remlem megoldódik a problémám.
Egyébként ha nincs a hengerfejben gyertya,hülye hangot ad,de olyan mint ha majdnem indulna,visszatéve a gyertyát pedig semmi
Köszi!Úgy válaszolj másnak,ahogy elvárnád,hogy válaszoljanak neked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #42786 üzenetére
A kommentekben is többen leírták: nem az a legnagyobb baj hogy kínai, hanem az, hogy a legolcsóbb sz*rokat, robogónak látszó tárgyakat hozzák be, mert csak azt lehet (újonnan) eladni. Akkor pedig inkább ezerszer egy jó állapotú, használt japán, mint ezek. Persze van ezeknél a "kici, ócó" gépeknél rosszabb is: ha ugyanezt használtan vesszük meg... ...az eredeti kérdező viszont éppen ezt szeretné.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #42828 üzenetére
Oké, és ha ezek megvannak és azután sem megy, akkor mi lehet a bibi? Bízom benne, hogy nem kell vagyont költeni rá, mert az elég gyenge kezdés lenne, másrészt akkor egy darabig tuti állni fog, mert monentán nem áll módomban alkatrészt vadászni.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest