Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
Sziasztok!
Elhatároztam, hogy én is beszerzek egy tv tunert a gépembe. Azonban teljesen kezdő vagyok a témában.
1. Bács megyében (Lakitelek) mennyire jól fogható a digitális adás?
2. Digitális adás vételéhez jó az az antenna amivel az analóg adást lehet venni (padláson van, normál tv antenna, koaxal a végén), vagy valamilyen speckó-vevő kell hozzá?
Mindezek függvényében merjek venni csak digitális tunert, vagy menjek biztosra és inkább a hibrid megoldás mellett döntsek (effelé hajlanék inkább)?
Asztali gépbe kellene a tuner, lehetőleg legyen benne hardveres tömörítés, de az sem kizáró ok, ha nem tud ilyet (intel e2140 valahogy csak elboldogulna vele). Én a belső kártya iránt hajlanék (pci, vagy pci-e), de ha ár érték arányban van jobb külső megoldásban, akkor az is szóba jöhet.
Ja és a lényeg: Minderre 15k-m van. Lehet ebből valamihez kezdeni?.
-
426os
őstag
Mi a véleményetek a Leadtek WinFast PxDTV2300 H -ról? A boltban rákérdeztem, az eladó azt mondta, hogy Leadtek, tehát sz*r nem lehet
Konkrétan az is érdekelne, hogy valaki próbálta-e már 64 bites Win7-tel?.
-
426os
őstag
válasz RootRulez #7218 üzenetére
Sziasztok!