Hirdetés
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
-
LOGOUT
Milyen routert vegyek? Összefoglaló
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. október
Működéssel és/vagy beállítással kapcsolatos kérdéseknek nem itt van a helye! Erre a célra szolgáló topikok:
● Router gondok
● Otthoni hálózat és internet megosztás
● WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
márkaspecifikus topikok: (Asus, TP-Link, Cudy, Xiaomi, Mikrotik stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soma01
veterán
válasz
BarsonyDavid
üzenetére