Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
a8l
aktív tag
Sziasztok
Van valakinek tapasztalata Sony VPL-HW65ES projektorral?
HW10-esem van már elég régóta és gondoltam ideje lenne újat venni, ami képminőségben felülmúlja ezt.
Bár még mindig hibátlan a HW10 és a képével is alapvetően elégedett vagyok, jó lenne kicsit upgradelni. -
a8l
aktív tag
válasz Pro Koryak #30944 üzenetére
Ezért az árért amibe nekem volt új korában nincs rossz képe. Nyilván belépő FHD vetítő, de szerintem nem rossz. 1080p mkv-kat nézek rajta általában. Csak elmarad a wow... érzés, de azért nézhető.
Nem tudom egy hw65 mennyivel lehet jobb, meg kell nézzek egyet. Ami kicsit csalódást kelt az hogy azonos a háza a 8éves hw10-emmel. 4k-s változatokon is gondolkodtam de árban sokkal húzósabb és a 4k-nak semmi értelme, nincs hozzá anyag. -
a8l
aktív tag
1000óra körül van benne és nem érzem hogy sokkal gyengébb lenne a fényereje mint új korában.