Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabcsikovo
csendes tag
sziasztok
Vásárlás elött állok..Megigértem a fiamnak hogy lesz vagy lcd vagy projektor..És indulhat a mozi...
Hát ennyit vásárlás elött még nem vaciláltam..Mert ugye lcd-ből kéne az a 46- felfele col..
De viszont projektornál ha tévé nézésre használom (ha lehet) előjönnek a fogyasztási problémák...Már ha ezt a dolgot jól értelmeztem.
Nekem jelenleg ez van a tv-re kötve:
[link]
ezen jön a jel, ill. filmeket hordozható vinyóról játszik le..
A tetőtéri szoba teljes hossza 6m két vége a tető miatt le van csapva igy a vetíthető méret cca 3,6m(egyenes plafon sík)
Szimpatikus volt ez a LG AH215 amiről harsanyiz írt.
Érdekelne a fogyasztás illetve ki tudom -e vele váltani az lcd-tv-t..Érdemes -e a projektorral foglalkozni?Illetve meddig bírják a projektorok?És akor még ott van a vászon kérdés..
De lesz még kérdésem ...Ja és ledes vagy lámpás....stb