- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Okos Otthon kezdőknek
- sziku69: Szólánc.
- old rocker: Mindennapi reklámjainkat ne add meg nekünk ma...se holnap.
- moonlight115: Privát, oh!
Hirdetés
-
LOGOUT
Ahhoz, hogy segíteni tudjunk, ki kell töltened a lenti kérdéssort.
Ha korábban kitöltötted, akkor linkeld a hozzászólásodban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chaser
legenda
Ez úgy működik, ahogy behozza az adott nagyker.
szerk: Ha valaki dellt vesz csak NBD-set vegyen, ha már adott a lehetőség. Talán a kereső is kidobja majd.
"Az új Dell Inspiron 5520 elődjével megegyező módon 3 év teljes körű „Next Business Day” garanciával rendelkezik, ami lényegében bejelentést követő másnapi helyszínre történő kivonulást és javítást jelent. Legyen bármilyen jellegű problémája a notebooknak és legyen bárhol az országban, akár Hajdúszoboszlón egy strandon, nincs más dolga, mint felhívni az ingyenes +36 80 016-157-es telefonszámot, ahol a Dell diszpécsere felveszi az adatait. Adatfelvétel után a Dell diszpécser elküldi az ügyfél adatait a tartózkodási hely szerinti legközelebbi Dell szerviznek. A szervizes bepattan a szervizes kocsiba, felveszi az alkatrészeket az elosztó központban és elmegy bárhova ingyen és bérmentve Magyarország területén belül, hogy megjavítsa betegeskedő készülékét. Volt már szerencsém nekem is kipróbálni a Dell által nyújtott szervizszolgáltatást. Bejelentéstől számított 24 órán belül házhoz jött a szervizes, akit beinvitáltam a lakásomba. Udvariasan megkérdeztem azért, hogy van-e valamire van szüksége, melyre azt felelte egy fancsali mosoly után, hogy „tulajdonképpen semmire, de ha ad nekem egy széket vagy asztalt, amin szerelhetek hálás leszek”. A notebook elkészült, munkalap aláírva és használtam tovább notebookom. Miért előny ez számunkra? A szervizessel történő személyes kontaktus egy meg nem ismétlődő hiba esetén aranyat érhet. Biztos sokan nem szembesültek még azzal a problémával, hogy a notebook rendszertelen időközönként csinál valamilyen hibát, ami mondjuk a szerviz tesztfázisban nem jelentkezik és a szervizből visszaérkező készülék munkalapján a következő mondat szerepel: „A hibát nem észleltük”. Aki átélte már ezt az igen gyakori jelenséget, annak biztosan nem kell megmagyarázni, hogy miért jó egy ilyen „Next Business Day” szolgáltatás.
"szerk: Dhampir: Ha ez vigasztal 4-500k-s Thinkpadre sincs NBD gar, csak papíron Mo-n...sőt, dellen kívül talán a HP-nál működik egyes gépek esetén. Fujinál elviekben van, de be kell szállni az útiktsg-be ha túl messze vagy..nonszensz. Tehát ha gar és NBD akkor Dell.
Új hozzászólás Aktív témák
● kérdés előtt olvasd el a Topic összefoglalót!
● hirdetni a Hardveraprón lehet, a topicban nem!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Metal topik
- Motoros topic
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Xbox tulajok OFF topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN