- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Az én válaszom a 2010-es választásokra!!
- Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz bernel #189222 üzenetére
volt régebben egy mK2-es puntóm, 1.2 8V, 60LE. 90%-ban városban használtam, 2 személlyel általában, de autópályáztam is vele 3-400 kmeket egyhuzamban.
Nagyon szerettem azt az autót, 5-6 liter fogyasztása volt, és nagyon könnyen és olcsón lehetett szervizelni. Városban nem emlékszek olyan szitura ahol kevés lett volna a teljesítménye. Autópályán 130-at normálisan tudta tartani, többel meg nem akartam menni.
A kevés LE vagy gyenge motor a mihez képest kérdését veti fel. Eljárni A-ból B-be teljesen elég ilyen teljesítmény is. A többi már inkább kényelmi és megszokás kérdés. Persze jó ha erős a motor, sok a LE, de 90%-ban kb 50 LE-vel mozogsz városban, többi tartalék.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
tutis
őstag
válasz bernel #189058 üzenetére
ez nem ilyen egzakt. nem mindegy az autót hol hazsnálták, hogyan tartották karban. Láttam én már 100ezer km-es hulladék autót, meg 300ezres patikát is.
Csak tippelgetni lehet, nincs betonbiztos tézis. Aki ért hozzá az inkább állapotot mér fel, és úgy mondja a verdiktethttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz oliwire #188941 üzenetére
én most adtam el nemrég a H astrámat, első megtekintő el is vitte. 1.6 benzin, 96ezer km, téli nyári gumi, alufelni+acél, pioneer bluetooth mp3 hifi, multikormány, riasztó, full szerviz (vezérlés, fékek, futómű), rozsdamentes. Teljesen költségmentes volt az autó. eljött két srác, megnézték. tetszett nekik, de volt egy kis hiba, a bordásszíj gyári hibás volt, és emiatt kis darabok leváltak a szíjból pár ezer km alatt, és a járásnál ezért volt hangja. Persze így hazamentek először üzlet nélkül. Másnap elvittem szerelőmhöz, kicseréltettem a szíjat, a régit meg eltettem mutatóba, visszahívtam a srácot. Mondom ha már a szerelőnél az autó, beletetettem a féktárcsát is, mert meg volt véve csak szerelőre várt. Szóval tényleg patika autót kapott a vevő. Felhívtam hogy orvosolva a probléma, el is vitték. 1 misiért adtam el. Szerintem piaci ár alatt, 2 kilóval is kérhettem volna többet. De úgy voltam vele, hogy jó helyre kerül, és nem akartam sem dílerekkel foglalkozni, sem pedig hosszasan árulni. Eddig minden autómat napok alatt adtam el, lényegében első jelentkezők vitték el mindig. Ki lehet fogni az ilyen eladókat mint én, csak szerencse kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
válasz kisza25 #185256 üzenetére
akkor nem ugyanazokat a FB csoportokat követjük Az új tiponal pl rengeteg apró idegesítő hiba van, ami legtöbbüknek bár gariban orvosolják, de azért mégiscsak hiba.
a teljesség igénye nélkül amiket többször is olvastam, visszatérő gondok (lámpa beázás, stabpálca elfáradás pár 10ezer km-nél, klíma venti cicergés, kédergumi hiánya ajtó alsó részen illletve nyikorgása) és még sorolhatnám azokat a hibákat amik valószínüleg az olcsó kivitelezés átka. Persze ez bármelyik autónál előfordul. motorikusan meg az olajfogyasztás ami aggasztó szokott lenni. Na de hibátlan autó nincs, ezekkel simán együtt lehet élni, főleg ha sikerül gariztatni.[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz T_Stark #185142 üzenetére
2 misiért nehéz váltani, én is ott kezdtem ahol te, csak én 1.6-os H astrát akarok lecserélni (mondjuk teljesen feleslegesen mert 94ezer km-nél járok totál hibamentesen)
Ráadásul easytronicos az autó amit imádok, hiába fikázzák többen de szerintem nagyon jó dolog. Szóval én is elkezdtem mutakodni, J astra volt sokáig képben, aztán feljebb emeltem a keretet, i30 és kia ceed jött még szóba, most viszont egy majdnem új fiat tipo érkezik jövő héten. Én sem akartam turbóst, bár igazából már mindegy lenne, csak a turbós változatok drágábbak mint egy szívóbenzin. Viszont én már 3 misis keretnél tartok. A fő szembont nálam az volt hogy minél újabb és minél kevesebb km legyen az autóban. Kompromisszumot mindig kell kötni, nekem az új autó/alacsony fenntartási/szervíz költség kombója sokat nyomott a latban. Autócserénél kalkulálj fenntarthatósági büdzsét is, minél újabb egy autó valszeg annál magasabb a vele járó kiadás, mégha csak sima szervíz költségekről beszélünkhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz footy #185054 üzenetére
esetemben most nem releváns amúgy a turbós odafigyelés/nem figyelés, mivel jövő hétvégén érkezik a sima szívóbenzines autó.
1 hónap aktív tesztelés után fogom eldönteni hogy marad-e vagy esetleges csere lesz..btw előtte 2012-es KIA ceed-et néztem, 1.4 cvvt motorral, na az se mai csirke, bár az autó szép, a motor ugye egy régebbi szivóbenzin. 100 LE 137 NM, érdekes módon amikor teszteket olvastam róla, dícsérték magát a motort (meg az autót is)
most meg a tipora azt mondják alulmotorizált (egyetértek), ami 95LE 125NM
Súlyra a két autó: 1270kg vs 1258 kg.
szóval helyre közel egyformák teljesítményben, súlyban.
Mégis egyiket lefelé húzzák, másikat felfelé.
Érdekes mindenesetre, gondolom maga a tesztelő szubjektív véleménye is sokat nyom a latban..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz tutis #184994 üzenetére
Elmentem teszt vezetni ma, mivel jövő hétvégén végén érkezik meg a tipo hatchback, szóval már kiváncsi voltam milyen lesz. Nem sokat tudtam menni vele, mindenesetre az 1.4 95 LE tényleg alapmotor. Viszont annyi a szerencsém hogy nem próbáltam ki a turbós változatot, így nincs nagy csalódás feeling. Amúgy városban 50-el közlekedni ez is teljesen jó. Kimentünk az egyik érdi emelkedőre, ott is felment 5-ikben 2 személlyel normálisan.
Hazafelé jövet elkezdtem gondolkodni mire is kell nekem az autó:
2x 25 km budapesten át (dél-észak majd észak-dél) remélhetőleg nem csúcsforgalomban, (6-kor indulok be melóba, és edzés után 18:30-19:00-kor indulok haza), így nagyjából elkerülöm a csúcsot, illetve elugrani boltba (hideg indítás, 2-3 perc után leállítás), hétvégén 2x7 km (edzőterembe majd haza) na kb erre elég ez az 14 szívó benzin is. Persze tudnék vigyázni a turbósra is, reggel tudom melegíteni az autót és munkába beérkezés után se állítanám le rögtön, de így kisebb figyelemmel kell lennem.
Szóval a felhasználási szokásomra elég lenne valszeg ez az 1.4 is. Persze majd meglátom összképileg milyen, ha nem szokom meg akkor eladom max..
Fogyasztásra kíváncsi leszek, tesztautónál meglepő módon 6.1-es fogyasztás volt, elvileg sok városi használattal hajtja a kereskedő. Az ugye mérve 6.6 kb, de az is még túlzottan baráti lenne, én kiegyeznék vele. Szóval meglátom, 1.5 hét és itt az autó, utána még kb 1 hét míg rendszám, stb meglesz, utána tesztelek pár hetet és leírom a tapasztalatokat.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Plazmacucci #185037 üzenetére
nem mind ördögtől való, sajnos mindkét oldalon vannak rossz esetek. Mostani autómat kereskedőtől vettem, és ritka jól jártam, évek óta hibátlan az autó, nagyon jó áron megvéve.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Plazmacucci #185031 üzenetére
nem kell amúgy ahhoz AAA, utóbbi időben elugrottam 4 kereskedésbe is, mindegyik kinézett autó külföldről behozott volt
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Plazmacucci #185027 üzenetére
igazából elmész egy kereskedésbe itthon, 10-ből 9 autó kintről behozott lesz..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz alázógyík #184993 üzenetére
Megtaláltam angolul is. Belépő szint szerintem a 3 hengeres 1 literes firefly motor lesz. 10 colos kijelző szerintem feláras lesz. Az olasz cikkben olvastam hogy a középkonzol is cserélve lesz.. Mondjuk szerintem így már jobb választás lesz, sajnos azoknak ez rossz hír akik már megvették a mostani szériát. Bár kíváncsi vagyok az induló árra, ha 3.59M-ért adják az új motor/belsőtér kombót, akkor best buy. De ha racionálisan nézzük, a mostani turbós 1.4-es 4.5M felett indul. Szóval nem hiszem hogy egy új turbós motorral be tudnak menni 4M alá..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Ma elmentem megnézni egy Tipot mégiscsak hogy néz ki, hát vegyesek az érzéseim.
Maga az autó kívülről szép, ezzel nincs gond. Beleülve azért már más a helyzet. Minden tesztben azt olvastam mennyire tágas belül, hát a H astrám után kisebbnek tűnt.
A műszerfal teteje szép, puha anyag, de az alja, és az ajtó teteje/alja már kopogós műanyag, plusz a középkonzol is. Ha nem spóroltak volna ezen, szerintem iszonyú jó belseje lenne, ez elrontja az összképet. Ami még negatív, a kormány. iszonyat csúszós, hiába bőr, de valami extra csúszós változat, ez is rossz anyagválasztás. Sajnos túlzottan nem vitték túlzásba a színeket se, túlságosan a fekete dominál az utastérben. Gondolom így akarták eltűntetni azt hogy fekete műanyaggal oldották meg legnagyobb részt mindenhol. Index kapcsolók se jók, nevetségesen bumfordiak, mint a kormány közepe. A műanyagban ott hibázott a gyártó, hogy a műszerfal tetején lévő erezetet átvitte a silány műanyagokra is, de sajnos ép ezért látszik túlságosan olcsónak.
Ülések jók, de nem kiemelkedők.
Tesztvezetésre jövő héten megyek, megnézem mit tud az alapmotor.
Mondjuk vannak akiknek ezek nem szembetűnőek, mindenkinél más az ingerküszöbhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
tutis
őstag
cáfolom: H astra 1.6 benzin, Z16XEP motor, nulla, azaz nulla olajfogyasztás. Igaz kevés a km (94ezer), de soha nem kellett rátölteni semmikor, és nem ereszt sehol.
(amúgy eladó )
Xer-nél ott az okoskerék ami tönkremegy, én örülök hogy XEP-em van.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz tutis #184945 üzenetére
[Top 10 legmegbízhatatlanabb autó 2019-ben] K astra a 10.-ik, én is ilyen visszajelzéseket olvastam a típusról.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz footy #184928 üzenetére
M32-es túltöltésről hallottam, viszont használt autónál nem ismerheted teljesen az előéletét, ezért picivel rizikósabbb, mivel alulméretezett a váltó az autóhoz, főleg gtc esetén.
K astránál a vezérműlánc feszítő alulméretezés a gond, emiatt ha nem garis, a szett cseréje drága az erősített változatra.
Turbós gond inkább általános, hideg indítás meleg leállás, nem tudni ki mennyire kímélte az autót, bele kell sajnos kalkulálni egy felújítást az árba hogy ne legyen meglepi.
Bár természetesen én is jobban húzok a turbós autó felé, csak most nincs opció erre. sajnos a tipo ami kintről jön az sima 1.4 szivó benzin, igazából valszeg el is adom ha beérkezik, még így is jó áron fogom eladni, aki megveszi az se jár rossz ha ilyet keres, mivel magas felszereltségű.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz kisza25 #184921 üzenetére
Nem új autóban gondolkodok.
[1.4 lounge] Én egy ilyet tudok (normál színű belsővel, króm nélkül, többi stimm) 25ezer km-el, 3.1 körül. Ez szerintem elgondolkodtató.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz MunezXBK #184917 üzenetére
eben van igazság. Bár ha azt nézem ahogy egyre jobban beleástam magam az autó vásárlásba, mindenhol csak a problémákat látom. J Astra GTC-ről indultam, na ott az M32-es váltóra panaszkodtak sokan. Aztán K astra vezérműlánc hibák jöttek szembe.
Dízelek kilőve város miatt, aztán jöttek a turbós gondok benzineseknél. Lassan ott tartottam hogy nem kellene eladni a mostanit.. Viszont ez a tipo elég nagy árelőnnyel lenne meg.
Sajnos az új autók szinte mimdegyike turbós, én meg hosszabb távra vennék autót, valszeg egy használt turbósnál belefutnék egy felújítási ciklusba.
A szívó benzinek meg egyre gyengébbek. Nem egy jó helyzet ez..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz kisza25 #184911 üzenetére
Igazából elég jó áron jutnék hozzá egy Tipo Hatchbackhez, Tech Lounge felszereltséggel.
Ami nem tetszik benne az a motor, 1.4 95 LE
Most egy Astra H-val járok, 105 LE.
A mostani autó sem egy erőgép, 105 LE - 150 Nm, de nekem elég. Városban most 7.6literrel járok, nem vezetek agresszíven. Persze simán 8 liter felé tudom vinni pár gyorsulgatással, de próbálok gazdaságosan vezetni.
A budapest dugó esetemben annyiban élhetőbb, hogy reggel korán, még dugó előtt indulok munkába, és este olyan 7 körül indulok haza, ekkor már gyérebb a forgalom. Ezért van most is a 7.6-os fogyasztás egy régi szívóbenzintől.
Motorerő:
Tipo ugye 95 LE - 127 Nm
Vezettem nemrég egy 1.4 Ceedet, 100 LE 136 Nm - hát már megéreztem a hiányt az Astra után, persze csak 1-2 km tesztvezetés volt.
Tipoban tetszik a külseje, ráadásul kedvenc színemben lenne. Beltér vegyes számomra, bár még csak képen és videón láttam a belsejét, de a műanyagok mintha olcsóságot sejtetnének. Plusz informálódok hibákról, hát nem hibamentes azért a széria.
Ceed az kiforrott belső térrel rendelkezik, minőséginek tűnt minden.
Szóval most megy a matek fejben hogy mi legyen. Mivel a tipo külföldről jön, így nincs lehetőség előtte tesztvezetni, próbálgatni stb.. Igazából ha minden igaz már intézés alatt van, csak gondolkodok maradjon majd meg, vagy nem. Ami mellette szól a szép külső, kevés km, fiatalság. Ami ellene az a motor...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Van itt aki vezetett már ilyeneket? (mármint aki vezette mindkettőt)
KIA Ceed 1.4 CVVT 100LE
Fiat Tipo 1.4 95 LE
mennyire vérszegények ezek városban? Fogyasztás?http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz kisza25 #184221 üzenetére
Velosterben 140 LE változat van. Városi használatra mennyire hajlamos? A közvetlen befecskendezésnek mindig ez az átka, a kokszolódás..
Tartósság, megbízhatóság érdekel.
nézegettem az I30-akat is, lényegében látókörbe került a hyundai i30, Veloster, és a Kia Ceed is (2012-től)
1.4 CVVT vagy 1.6 GDi motorok vannak ezekben, ezeket térképezem fel, melyik hosszabb életű és gondoktól mentesebb
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
hyundai 1.6 GDi 2012-es benzines 140 LE motorokról van valakinek tapasztalat?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz rbalint88 #184104 üzenetére
dízelből euro 6b lenne mindenképp, de én is inkább benzin párti vagyok.
A GTC astra és az új megane az ami nagyon tetszik. Sajnos kint most a dízelektől akarnak szabadulni, benzines alig van jóáron.
Más értelmes alternatívát nem igazán találok 3 misi környékén, sajnos kevés autóra mondom hogy húha.. Kár hogy most beleesünk a lökettérfogat csökkentési hullámba, ezres meg 900 köbcentis benzineseket gyártanak, tiszta vicc..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
2x25km város és talán heti 1x 70 km autópályára vennék autót.
most 1.6 astra H van, szívóbenin, mindenben tökéletes, csakhát kell a fiatalabb..
Renault megane -2016-tól (új lámpás)
opel astra J GTC -2012-től
opel astra K 2016-tól
Fiat tipo 2016-tólezek közül vacilálok, 3 misi a keret.
megane és K astrából sok dízel kínálat van, de a K astrától félek a vezérműlánc miatt.
tipo sima 1.4 benzin, de csak 95 LE, félek gyenge lenne.
Megane 90 LE vagy 110 LE dízel, csak ugye nem tudom jó-e már ilyen távolságra a dízel.
Legjobban egy GTC astrára vágyok, ott akár 180 LE-s is jöhetne, bár nem ingázásra való, de a szépség megfizethetetlen
Meganeból jó lenne egy benzinest megcsípni, de az drágább mint a dízel.
K astrából is jó lenne benzin, de ott is a dízel olcsóbb
(kinti vásárlás és behozatal a fő irány)
Szóval megy a matek egy ideje, először is el kellene dönteni benzin vagy dízel. (benzines párti vagyok, újabb autó dízel fellehetősége és ára az ami dízel felé sodor. Plusz pici spórolás az üzemanyagon, mivel egy renault megvan 5 literből, de a 180LE-es GTC inkább 8-9es átlag)
Igazából a mostani autóm hibamentes, 93ezer km-el, bőven van még benne tartalék, szóval olyan tanács sajnos számomra nem tanács hogy vegyek egy számomra nem szép autót bejárásra (prius és társai) mert jelen esetben megoldott a közlekedésem. Újabb autó a cél, amit kb 6 évig használnék.http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest